L. A. در حال برنامه ریزی یک بنای یادبود برای Kobe Bryant. اما طرفداران در انتظار نیست برای ادای احترام خود را

تقریبا یک هفته پس از مرگ کوبه برایانت و هشت نفر دیگر در سقوط یک هلیکوپتر یادبود vigils متوقف نشده است.مردم همگ

توسط MINERALNEWS در 13 بهمن 1398

تقریبا یک هفته پس از مرگ کوبه برایانت و هشت نفر دیگر در سقوط یک هلیکوپتر یادبود vigils متوقف نشده است.

مردم همگرا تمام هفته در L. A. Live و مرکز استیپلز — برایانت بسکتبال صفحه اصلی — سرند. طرفداران نیز هنوز در حال آمدن به محل سقوط در کالاباساس برای ادای احترام خود را.

سپس در روز جمعه لیکرز قرار داده عاطفی ادای احترام در مرکز استیپلز led توسط LeBron James. او به یاد دوستان خود را در یک حرکت مداحان و به یاد می آورد که 20 سال از خون و عرق و اشک برایانت داد به تیم خود.

"امشب یک جشن" از زندگی اش جیمز گفت.

تبلیغات

لس آنجلس مقامات در حال انتظار برای اعلام یک مکان یادبود برای برایانت و دیگران در روزهای آینده. اما بسیاری از طرفداران در انتظار نیست برای این رویداد را به افتخار او.

س: چه صحنه در کالاباساس?

به عنوان طرفداران حفظ آینده وجود دارد مذاکرات در مورد ایجاد یک یادبود موقت که در آن مردم می تواند مرتب کردن بر اساس احساسات خود با جمعی, آغوش, اشک, نماز, خرس عروسکی, شمع و کارت.

له از زائران عزادار به محل سقوط فقط یک چهارم مایل در پشت لاس Virgenes آب شهری ستاد منطقه و نزدیکی آن محدود مخزن در شمال غربی کوه های سانتا مونیکا است باعث آژانس به استخدام اضافی امنیتی سپاه پاسداران است.

تبلیغات

نمایندگان قدرت حفاظت از آب منطقه و شهر کالاباساس انتظار می رود به دیدار اوایل هفته آینده برای شناسایی یک یادبود سایت است که امن و به راحتی در دسترس و مملو از مسائل مربوط به مسئولیت.

که آسان نخواهد بود. بالقوه تحت نظر گفته مقامات شامل یک پارک سگ و یک مدرسه پارکینگ در نزدیکی هزاره جدید حلقه trailhead درست کردن لاس Virgenes خروج از جاده.

"ما درک می کنیم که مردم نیاز به یک محل برای یاداوری همه کسانی که جان خود را از دست" مایکل Russo سخنگوی شهر کالاباساس گفت. "و ما در حال رفتن به آمده تا با یک طرح برای آن است."

در عین حال گفت: مردم ترک کرده اند گل و کارت در یک چمن توسط دادگاه های بسکتبال در نزدیکی Juan Bautista de Anza پارک.

چگونه در مورد برایانت پایگاه در اورنج کانتی?

نیوپورت بیچ که در آن بسیاری از قربانیان زندگی را سخت شده است ضربه.

کوبه و Gianna برایانت چهره ظاهر شد شبانه در کنار El Toro Bravo بازار در کوستا مسا.

اورنج کانتی هنرمند بچه شیطان و موذی Witnes یک مادام العمر لیکرز فن گفت که او برنامه ریزی شده بود پس از ماه دسامبر برای پر کردن دیوار در 739 W. 19 سنت با لیکرز تیم پرتره از جمله بازنشسته نوابغ مانند کوبه برایانت و سحر و جادو جانسون.

تبلیغات

اما هنگامی که خبر شکست یکشنبه که برایانت شد کشته در سقوط یک هلیکوپتر به همراه دختر خود "جی جی" و هفت نفر دیگر از نیوپورت بیچ و هانتینگتون بیچ, Witnes — 44 ساله و پدر دو دختر می دانست که او تا به حال به تغییر برنامه های خود را.

محلی mariachi گروه با حضور در پای دیواری پنج شنبه شب serenading هنرمند به عنوان او نقاشی نکات تکمیلی در زیر یک آسمان سیاه و سفید. یک ردیف از شمع و گل اندود پیاده رو در زیر نقاشی. رهگذران را به تحسین نقاشی دیواری گرفتن عکس و منعکس کننده.

"از تراژدی می آید چیزی خوب" کوستا مسا شهردار کاترینا فولی نوشت: در متن پیام.

روز دوشنبه نیوپورت بیچ شورای شهر نیز پرداخت ادای احترام به کسانی که از دست داده است.

"غم و اندوه و ناامیدی را فرا گرفته ما تنگ گره جامعه" گفت: شهردار خواهد اونیل که به امضا نه یادداشت تسلیتی در کارت با شهرستان مهر و موم. "سه خانواده در جامعه ما از دست مادران و دختران دو خانواده از دست پدران ما از دست همسایگان و دوستان. ما در شورای شهر نمی تواند شروع [جلسه] امشب هر راه دیگر از به خاطر سپردن هر یک از این well-loved مردان و زنان و خانم های جوان."

اسقف تیموتی Freyer از اسقف نشین از پرتقال گفت: "کوبه شد یک آیکون که ما الهام خود را از طریق کلمات و اعمال را به مجموعه اهداف ما کار سخت و رسیدن به رویاهای ما. او یک کاتولیک متعهد که عاشق خانواده اش را دوست داشت و ایمان خود را. دیرین اورنج کانتی ساکن و اهل بخش در قلمرو اسقف ما کوبه خواهد غالبا حضور انبوه و نشستن در بازگشت از کلیسا به طوری که حضور او نمی خواهد منحرف کردن اذهان مردم از تمرکز بر مسیح حضور."

شده است وجود دارد بحث از برخی از نوع دائمی یادبود در اورنج کانتی.

آنچه در مورد لس آنجلس یادبود?

تبلیغات

نقاشی های دیواری ظهور کرده اند تا در سراسر شهرستان تجلیل NBA بزرگ است.

در روز پنج شنبه Garcetti گفت: این شهرستان در حال برنامه ریزی یک بنای یادبود برای Byrant و دیگر قربانیان.

"ما لازم نیست که تاریخ نهایی اما ما صحبت کرده ام هر روز به لیکرز و مهمتر از همه به [برایانت بیوه, ونسا] نیز هست. من فکر می کنم یک پیام است که من می خواهم بگویم این است که نه فقط در مورد یک مرد که یک بازیکن بسکتبال این است که در مورد یک پدر این است که در مورد یک رهبر این است که در مورد یک فیلمساز این است که در مورد یک هنرمند این است که در مورد کسی که خیلی بیشتر از فقط چگونه او در دادگاه," او گفت:.

این معلوم نیست که آیا برایانت یادبود خواهد بود در مرکز استیپلز بود که سایت برای حوادث یاد هر دو رپر Nipsey Hussle و خواننده مایکل جکسون.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب