L. A. شهرستان ناظران می خواهید پاسخ به گسترده رای گیری مشکلات

کافی نیروی انسانی, ارتباطات ضعیف و balky, تکنولوژی, تبدیل, روز انتخابات در لس آنجلس به یک اضطراب باتلاق برای ب

توسط MINERALNEWS در 15 اسفند 1398

کافی نیروی انسانی, ارتباطات ضعیف و balky, تکنولوژی, تبدیل, روز انتخابات در لس آنجلس به یک اضطراب باتلاق برای بسیاری از رای دهندگان که شکایت باعث تماس روز شنبه توسط یکی از اعضای هیئت ناظران برای "پزشکی قانونی کالبد شکافی" در آنچه رفت.

رای دهندگان گزارش انتظار چهار ساعت و دیگر در برخی از نقاط به پای صندوق های رأی رفتند. برخی از منعکس شده از یک مکان سنجی به بعد در جستجوی بیهوده برای خطوط کوتاه تر. در یک مرکز رای دهی یک کارگر گفت: او گریستم در نا امیدی که ناامید رای دهندگان خراشیده کردن انتخاب های خود را در نوشتن در برگه های رای نوشته شده در زبان آنها صحبت نمی کنم.

"این یک رسوایی" یکی از شهروندان که نام ترک نبوده و شکایت به بار. او افزود که الکترونیکی چک در سیستم بود "چیزی جز یک نامقدس ظروف سرباز یا مسافر."

کثیف نتیجه بود و دردناک comedown برای شهرستان سرپرستان و انتخابات رئیس Dean لوگان که سرمایه گذاری 300 میلیون دلار در تلاش پس از قبل از انتخابات به چپ رای uncounted و رای دهندگان از دست رفته از رسمی رول.

تبلیغات

Voters in Manhattan Beach wait in line to vote at Marine Avenue Park

رای دهندگان در منهتن ساحل انتظار در خط به رای روز سه شنبه در دریایی خیابان پارک.

(Christina خانه / لس آنجلس تایمز)

مقامات تا به حال قول داد که در این رای گیری الکترونیکی از راه حل ها برای همه مردم یا VSAP سیستم خواهد بود آسان تر و شفاف تر و امن تر است. آنها ابراز جدی ندارد و رزرو قبل از روز انتخابات که شامل دولت های محلی و مسابقات ریاست جمهوری و اولیه است.

سرپرست جانیس هان معرفی یک حرکت در یک هیئت ناظران جلسه روز شنبه سفارش رای گیری مقامات به گزارش ظرف 45 روز در بیش از حد صبر کنید زمان و نیروی انسانی و مشکلات فنی. این حرکت همچنین خواستار آن است که مقامات آمد تا با راه هایی برای حل مشکلات قبل از رای گیری نوامبر. 3 انتخابات عمومی.

هیئت مدیره است که انتظار می رود به رای هان حرکت هفته آینده. در روز چهارشنبه جلسه سرپرستان اذعان مرکز رای گیری مشکلات اما همچنین پیشنهاد وجود دارد مسائل زیرا بسیاری از مردم رای دادند در همان روز.

تبلیغات

"بسیاری از چیز خوب پیش رفت و من آرزو می کنم بیشتر مردم رای داده بودند قبل از روز گذشته گفت:" سرپرست شیلا Kuehl. "آن زمان من شش دقیقه در روز یکشنبه."

"این یک سیستم جدید بله. ما صرف مقدار زیادی از پول در آن" هان گفت. "اما من واقعا می خواهید برای رسیدن به پایین از برخی از مشکلات که اتفاق افتاد دیروز و ببینید اگر آنها اسکان البته قبل از ماه نوامبر است."

معلوم بود چقدر رای دهندگان تحت تاثیر خرابی. شهرستان گزارش صبح روز چهارشنبه است که آن را شمارش کرده 1,137,023 آراء یا 20.62 درصد از این شهرستان واجد شرایط رأی دهندگان ثبت نام شده. از مجموع 485,631 بودند رای-با-ایمیل آراء و 651,392 شد و بازیگران در مراکز رای گیری. اما ناگفته تعداد برگه های رای باقی مانده به شمارش و شهرستان رای جدول بندی گاهی برای کشیدن یک هفته یا بیشتر.

رای جدید مراکز که باز 10 روز قبل از روز انتخابات شد بخشی از یک اصلاحی سیستم است که تثبیت حدود 4,500 رای گیری مکان به 978 رای مراکز در محله کشش از لنکستر به ساحل طولانی است. لوگان شهرستان ثبت-ضبط و کارمند اذعان کرد که این جریان از رای دهندگان غرق رای در مراکز پرتراکم مانند مرکز شهر لس آنجلس است.

"کسانی که در محل بودند و ما نیست که مردم به اندازه کافی به حمایت از آنها" لوگان گفت: بار. "حجم شروع به چرخش وجود دارد و فقط یک راه برای گرفتن."

در اواخر شب انتخابات Logan گفت: این شهرستان همچنین ممکن است overestimated چگونه بسیاری از رای دهندگان را با استفاده از یک رای گیری اولیه دوره است.

"که منجر به یک مقدار قابل توجهی از رای دهندگان تبدیل کردن در روز انتخابات" او گفت:.

شکایت از رای دهندگان و نظرسنجی کارگران در دو محور خفه کردن نقاط در سیستم جدید است.

تبلیغات

اولین بار زمانی بود که رای دهندگان تلاش برای بررسی در. نظرسنجی کارگران الکترونیکی استفاده می شود قرص به نگاه کردن رای دهندگان ثبت نام اطلاعات, اما به عنوان جمعیت دارای عقاید این دستگاه به نام ePollbooks, متوقف در تلاش برای هماهنگی با شهرستان رای دهندگان پایگاه داده.

"آنها هرگز با اشاره به همگام سازی چیزی که در آموزش گفت: Daniel Thwing یک کارگر در غرب دره سن فرناندو رای مرکز. "تنگنا بود ثبت نام [قرص]. فشار کلید نمی خواهد هر چیزی را انجام دهید و سپس به طور ناگهانی آنها را بار همه چیز را همه در یک بار."

امیلی Dibiny یک کارگر در یک مرکز ایست از UCLA گفت که حتی رای دهندگان آورده که در ثبت نام مدارک کامل با کامپیوتر کدهای QR به نظر نمی رسد در الکترونیکی رای دهندگان رول.

"اسکنر نمی تواند جزئیات ثبت نام خود اطلاعات شخصی" گفت: Dibiny که برای اولین بار تسلیم شکایت خود را در توییتر. "ما تا به حال به ثبت نام افراد جدید به عنوان رای دهندگان حتی اگر آنها زندگی می کردند در همان آدرس برای سال, حتی اگر آنها رای دادند و در سال 2018 است."

زمانی که ثبت نام نمی تواند تایید رای دهندگان گفته شد آنها را به بازیگران موقت آراء uncounted تا postelection بررسی از رای دهندگان واجد شرایط بودن.

برخی از رای دهندگان و نظرسنجی کارگران گفت: این مشکلات به نظر می رسید به دلیل تشدید نظرسنجی کارگران فاقد ویژگی های زرنگ و دانا. Thwing یک علم کامپیوتر عمده در پیرس کالج, گفت که او به سرعت نمیفهمد چگونه به استفاده از قرص به ثبت نام رای دهندگان. اما او گفت: برخی از کارگران مسن تر تلاش در طول هشت ساعت آموزش است.

"آن خواهد بود نابینایان منجر به کور" گفت: Thwing, 22.

دوم تنگنا رخ داده است که رای دهندگان در تلاش برای پایان رای گیری. بسیاری را درک نمی کنند که آنها تا به حال به لمس صفحه نمایش کامپیوتر برای چاپ کردن یک رای گیری دوباره آن را به دستگاه پس از تایید انتخاب و سپس دکمه نهایی را به بازیگران انتخابات.

تبلیغات

تفکر آنها رای خود را, بسیاری از رای دهندگان به دور از ماشین آلات قبل از موعد مقرر. در زمان انتخابات کارگران آنها را تعقیب کردن ماشین آلات ممکن است توسط یکی دیگر از رای دهندگان. که منجر به تاخیر بیشتر برای رای دهندگان که نمی تواند خود را ارسال کنید چاپی و به جای آن تا به حال به بازیگران موقت برگه های رای.

این شهرستان در انتخابات برنامه ریزی شده بود بر خلاف هر گونه دیگر در کالیفرنیا که آن را به بدترین سناریو مورد. در حالی که سایر استان ها مستقر پشتیبان گیری, رای گیری, پرینتر, لس آنجلس استفاده می شود فقط لمس روی صفحه نمایش ماشین آلات برای چاپ.

در ماه ژانویه به, وزیر امور خارجه, Alex پدیللا اصرار بر تغییرات در L. A. شهرستان انتخابات برنامه قبل از سیستم جدید خواهد بود پاک برای استفاده است. در میان این تغییرات — که شامل تغییرات سخت افزاری برای کاهش مربا کاغذ و بهتر است امنیت مهر و موم در صندوق های رای — شد آخرین رفت و آمد مکرر روش برای رای دهندگان به بازیگران در یک رای گیری اگر ماشین آلات شکست خورده است.

L. A. شهرستان های جایگزین مورد نیاز رای دهندگان به نوشتن اسم نامزد یا رای گیری انتخاب در هر مسابقه.

در وارنر خیابان مدرسه ابتدایی رای مرکز در وستوود رای دهندگان چنان نا امید که آنها پاره باز کردن یک جعبه نوشتن در فرم Dibiny گفت.

"ما زد از آراء در زبان انگلیسی و مردم مصرف آنها را در اسپانیایی و چینی و فارسی و حتی اگر آنها نمی صحبت می کنند که زبان گفت:" Dibiny یک صدای بیش بازیگر. "آنها نمی خواهید به صبر برای چهار ساعت. آنها فقط می خواستم به رای بدهند."

نظرسنجی کارگران گفت: آنها به شدت بیشتر است. هالی Gunderson توصیف 18-تغییر ساعت در هتل هالیوود به عنوان "خارج" — تنها چهار نفر کارکنان آرا, مرکز کنون کمتر از 10 نظرسنجی از کارگران که وعده داده شده در طول آموزش. در غرب دره, Thwing گفت: ده نفر از کارگران انتظار می رود در محل سکونت خود را اما تنها چهار نشان داد.

استرس های نصب شده از طریق روز.

Dibiny قبل از 6 صبح کار می کرد و گذشته 10 p. m. دلسوز رای دهندگان به ارمغان آورد کوکی ها و میله گرانولی را کنار بگذارید به ارائه نظرسنجی کارگران روزی. اما یک پیتزا تحویل برای کارگران بود خوردن آهو توسط گرسنه رای دهندگان.

همه رای دهندگان شد و دلسوز.

"مردم فریاد به من گفت:" Dibiny, 49. "من خسته بود. من گریه می کرد."

لس آنجلس است که هیچ غریبه ای به انتخابات snafus. در سال 2000 هزار نفر از رای دهندگان گفتند که آنها هرگز غیابی آنها اعمال می شود. در سال 2008 حدود 100.000 حزبی رای دهندگان خود را به حال اولیه ریاست جمهوری رای باطل چون گیج کننده رای گیری طراحی باعث بسیاری به غفلت مارک اضافی حباب.

در سال 2016 شهرستان نقل مکان کرد و تا اوایل رای گیری تنها برای دیدن رای دهندگان پاسخ با شور و شوق به طوری که برخی منتظر تا چهار ساعت در نیم دوجین حوزه های رأی گیری راه اندازی آخر هفته قبل از روز انتخابات. و در 2018, 118,500 نام حذف شدند و از واجد شرایط رای دهندگان فهرست اسامی زمانی که این شهرستان را در انتخابات نرم افزار قادر به پردازش یک قالب تغییر در دولت رای داده است.

این شهرستان در حال اجرا محاکمه جدید رای گیری الکترونیکی سیستم در یک محلی و انتخابات شهرداری ها در ماه نوامبر نشان داد که مربا کاغذ و دیگر اشکالات. لوگان و کارکنان خود را گزارش هیئت ناظران در ماه دسامبر که این پرینتر شده بود recalibrated: "خلبان [برنامه] به کمک این اداره در شناسایی و حل و فصل مسائل است که نمی خواهد شناسایی شده اند در غیر این صورت."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب