L. A. County, انتشار اولین محله تفکیک COVID-19 مرگ و میر; مناطق فقیر ضربه سخت

اولین محله در سطح اجمالی COVID-19 مرگ و میر در لس آنجلس نشان می دهد در گریم جزئیات است که مناطق فقیر در حال دی

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399

اولین محله در سطح اجمالی COVID-19 مرگ و میر در لس آنجلس نشان می دهد در گریم جزئیات است که مناطق فقیر در حال دیدن یک آستین ، تعداد مرگ و میر.

برخی از بالاترین نرخ مرگ و میر در کم درآمد محلات مرکزی لس آنجلس یک بار تجزیه و تحلیل از شهرستان در بخش بهداشت و درمان داده ها سه شنبه منتشر شد نشان می دهد.

طبقه کارگر محله مانند شرق هالیوود, پیکو-یونیون و Westlake همه باید بیش از 40 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر است که چهار برابر بیشتر از countywide میزان 9.9 هر 100 ، 000. بسیاری از محله های سراسر جنوب L. A. نیز تا به حال بالاتر از نرخ مرگ و میر, آمار و ارقام نشان می دهد.

شهرستان مقامات بهداشتی این هفته گفت که کسانی که در زندگی کم درآمد جوامع در L. A. شهرستان هستند بیشتر احتمال دارد به مرگ از بیماری از کسانی که در جوامع ثروتمند.

تبلیغات

"این داده ها عمیقا نگران کننده و از آن صحبت می کند به نیاز به اقدام فوری در انجمنهای نامتناسب با نرخ بالای مرگ" باربارا فرر این شهرستان عامه گفت که در اوایل این هفته. "این به معنی افزایش تست دسترسی بهتر و اتصال به بهداشت و درمان و خدمات پشتیبانی و دقیق تر فرهنگی مناسب اطلاعات در مورد COVID-19."

یکی از عوامل پیچیده است که برخی از جوامع با بالاترین نرخ مرگ و میر در این شهرستان در حال خانه برای دراز مدت مراقبت از امکانات از جمله پرستاری ماهر خانه و امکانات زندگی کمک شده اند که نقاط داغ برای شیوع کروناویروس. که شامل کمی ارمنستان محله لس آنجلس که در صدر countywide لیست با 20 مرگ و میر و میزان مرگ و میر از 249 هر 100 ، 000 نفر است.

شده اند وجود دارد 19 مرگ و میر در شهرستان بل با نرخ 52 در هر 100 ، 000 نفر است. که مکان جنوب شرقی L. A. شهرستان شهرستان در میان بالا 10 بیشترین بیش از 300 جوامع countywide با توجه به وزارت بهداشت داده است.

تبلیغات

همه کسانی که مرگ و میر به نظر می رسد در ارتباط با بل نقاهت در بیمارستان یک مرکز که مربوط به 19 coronavirus مرگ و میر شهرستان سوابق نشان می دهد.

برخی از مناطق با بالاترین نرخ مرگ و میر نیز منجر ملت در سطح ازدحام از جمله پیکو-یونیون و Westlake که در آن بیش از یک سوم از واحدهای مسکونی در حال شلوغ — معنی وجود دارد بیش از یک نفر در هر اتاق به جز دستشویی و حمام. اخیر بار گزارش که در لس آنجلس پنج از 10 بیشتر شلوغ ZIP کد در ایالات متحده و مقامات بهداشت عمومی گفت: مسکن از جمله شرایط می تواند سرعت بخشیدن به گسترش ویروس.

مقامات همچنین نشان داد که آمریکایی های آفریقایی تبار در حال مرگ هستند در بالاترین رای در این شهرستان است. نرخ مرگ و میر برای آمریکایی های آفریقایی تبار است 13.2 در هر 100000 نفر در مقایسه با 9.8 برای Latinos, 7.9 برای سکس و 5.7 برای سفید پوستان با توجه به شهرستان ارقام اوایل این هفته منتشر شد.

"این است که به طور قابل توجهی بالاتر از نرخ مرگ و میر سایر نژادها و اقوام" فرر گفت.

تبلیغات

کسانی که نرخ محاسبه شد و بر اساس 865 مردم که نژاد یا قومیت شناسایی شده است که از دوشنبه.

جدید در سطح جامعه داده شدند به عنوان بخشی از یک تعاملی COVID-19 داشبورد شهرستان راه اندازی شد شنبه که فراهم می کند اطلاعات بیشتر در تست موارد و مرگ و میر ناشی از قبلا در دسترس است. این شامل نمودار نشان می دهد که تجمعی و روزانه آمار و ارقام برای تایید موارد و مرگ و میر همراه با اطلاعات شکسته توسط جامعه, فقر, سطح, سن, جنسیت و نژاد.

پس از ظاهر شدن به سطح برای یک زمان تعداد COVID-19 موارد گزارش شده در لس آنجلس رز در یک کلیپ سریع در طول هفته گذشته.

تبلیغات

برخی از است که به دلیل افزایش تست و همچنین پاکسازی از جمع شدن در انتظار نتایج آزمون, مقامات گفت.

L. A. شهرستان یک چهارم از جمعیت کالیفرنیا کرده اند و حدود نیمی از مرگ و میر تا کنون. در روز سه شنبه اضافی 59 coronavirus مرگ و میر گزارش شده در شهرستان هل دادن کل گذشته 1,000.

این شهرستان در بخش بهداشت و درمان گفت که 46 درصد از تمام مرگ و میر در میان ساکنان در نهادی تنظیمات بسیاری از آنها ساکنان پرستاری ماهر امکانات. به گارد ملی کالیفرنیا است که در حال حاضر با کمک نیروی انسانی در برخی از خانه های سالمندان.

این هفته برای نامتناسب اثر بر مردم فقیر از رنگ به آشکار به مقامات بهداشت به آرامی رول کامل تر اطلاعات دموگرافيک.

تبلیغات

در اوایل شیوع مثلا برخی از L. A. شهرستان را سفید و ثروتمندترین انکلاوها گزارش شد, نرخ های بالاتر از عفونت از محله های فقیر از رنگ با توجه به زمان تجزیه و تحلیل. اما مقامات شهرستان و کارشناسان بهداشت گفته بود که ناقص تصویر واقعی گسترش ویروس و اریب توسط ناهموار دسترسی به تست و مسافرت های بین المللی توسط ساکنان ثروتمند.

اما این روند منتقل شده در هفته های اخیر. درآمد محله از جمله ورمونت مربع محله از جنوب L. A. و پیکو-یونیون در حال حاضر رتبه در میان جوامع countywide در تعداد موارد گزارش شده سرانه.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن