L. A. شهرستان دادستان منطقه را تحت بررسی توسط دادستان کل پس از اشاره تفنگ در اعتراض

کالیفرنیا دفتر دادستان کل است و بررسی اینکه آیا لس آنجلس Dist. Atty. جکی Lacey شوهر مرتکب جرم شده و باید محاکم

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399

کالیفرنیا دفتر دادستان کل است و بررسی اینکه آیا لس آنجلس Dist. Atty. جکی Lacey شوهر مرتکب جرم شده و باید محاکمه صورت برای اشاره اسلحه در تظاهرات خارج از خانه خود را یک روز قبل از او بسیار مهم اولیه انتخابات, مقامات گفت.

اداره پلیس لس آنجلس ارائه شده مورد آن به Atty. ژنرال خاویر بکررا را در این ماه گفت: جاش Rubenstein گروه را سخنگوی رئیس.

دیوید Lacey شده است تحت بررسی پس از 2 مارس که حدود 30 معترضان وارد در خانواده گرانادا هیلز خانه قبل از سپیده دم است. این تظاهرات که در پاسخ به ادعا می کند که Lacey تا به حال موفق به ارائه وعده به دیدار با فعالان و بحث در مورد طیف گسترده ای از مسائل از جمله تصمیم گیری در مواردی که اجرای قانون با استفاده از نیروی مرگبار.

Melina عبدالله یک زندگی مهم سازمان و Cal State L. A. استاد که به مدت طولانی sparred با لاکی و پلیس لس آنجلس گفت که او و دو نفر دیگر با نزدیک شدن Lacey به درب. ثانیه بعد عبدالله گفت: او معتقد بود که او شنیده ام یک تفنگ بزرگ.

تبلیغات

تصویری از این حادثه نشان می دهد دیوید Lacey پاسخ دادن به درب با یک اسلحه گرم در یک طرف خواستار معترضان ترک.

"آیا شما با رفتن به ساقه من است؟" عبدالله می پرسد.

"من به شما شلیک خواهد کرد. از من ایوان" دیوید Lacey پاسخ می دهد.

این حادثه صورت گرفت که تنها 24 ساعت قبل از رای دهندگان رفت و به پای صندوق های رای در ستیز اولیه مسابقه در میان Lacey سابق سان فرانسیسکو Dist. Atty. جورج Gascón و سابق مدافع راشل رسی. Lacey رشد رقبای خود به دست آورده و 49 درصد از تمام برگه های بازیگران, اما که به اندازه کافی برای جلوگیری از رواناب در برابر Gascón در ماه نوامبر.

تبلیغات

این مورد در حال بررسی توسط دادستان کل برای جلوگیری از هر گونه تضاد منافع است که می امدن از Lacey دفتر داشتن به طور بالقوه تحت پیگرد قانونی قرار ،

در یک ایمیل یک سخنگوی دادستانی کل گفت: این سازمان خواهد شد "نقد و بررسی هر گونه مواد مورد این حادثه است که به ما ارائه توسط پلیس لس آنجلس" اما کاهش یافته است به ارائه جزئیات به نقل از حال بررسی است.

دیوید Lacey سابق تحقیقی حسابرس برای دفتر دادستان منطقه کاهش یافته است به نظر از طریق یک سخنگوی Lacey به انتخاب مجدد مبارزه است. او نه بازداشت شده است.

تبلیغات

تنها چند ساعت پس از حادثه Lacey به خبرنگاران گفت که او دریافت کرده بود تهدید به مرگ در طول مبارزات انتخاباتی و ادعا سخت مبارزه اولیه — که ویژه ژانویه بحث بود که بارها و بارها قطع شده توسط معترضان از جمله یکی که در تلاش برای عجله مرحله — تا به حال در سمت چپ او و شوهرش ترس که ممکن است در درب خود را که آن روز صبح.

"پاسخ خود را در ترس و در حال حاضر که او متوجه می شود آنچه او می خواست به من می گویند به معترضان فرد است که او نشان داد که تفنگ به که او متاسف است که او عمیقا متاسف است که او به معنای هیچ گونه آسیب," او گفت: در ماه گذشته.

حقوق مدنی وکیل کارل داگلاس که به نمایندگی از عبدالله عبدالله و دو نفر دیگر از تظاهرکنندگان درگیر در این حادثه توصیف دیوید Lacey اقدامات به عنوان "غفلت استفاده از زور است." او تحت فشار قرار دادند در دیدگاه های ساخته شده توسط LAPD رئیس میشل مور در ماه گذشته است که مشتریان خود بودند hamstringing این تحقیقات در ابتدا کاهش به صحبت با کارآگاه.

"ما به طور فعال همکاری با اداره پلیس لس آنجلس را به مطمئن شوید که در خدمت عدالت است," او گفت:. "ما نمی خواهیم وجود دارد به هر گونه پیشنهاد که دکتر ملینا شکست به همکاری در هر حال مانع عادلانه رسیدگی به آنچه اتفاق افتاده است که بعد. دکتر ملینا اتحاد نشستم با یک افسر تحقیق و پاسخ هر سوال تنها او خواسته شده بود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب