L. A. شهرستان کنترل حیوانات تعویق انداختن غیر-تماس های فوری با توجه به کروناویروس

آن را نمی خواهد در کسب و کار به عنوان معمول برای لس آنجلس حیوانات مراقبت و کنترل در نور از شیوع کروناویروس در

توسط MINERALNEWS در 25 اسفند 1398

آن را نمی خواهد در کسب و کار به عنوان معمول برای لس آنجلس حیوانات مراقبت و کنترل در نور از شیوع کروناویروس در انتخابات روز شنبه اعلام کرد.

در حالی که کنترل حیوانات افسران هنوز هم در پاسخ به تماس های مربوط به امنیت عمومی و رفاه تماس مرتبط با خطرناک بیمار و یا حیوانات مرده یا ظلم و ستم تحقیقات دیگر کمتر تماس های فوری "خواهد بود معوق تا اطلاع ثانوی" این گروه در بیانیه ای گفت.

"مانند بسیاری از نقاط جهان ، بخش تطبیق با چالش های ناشی از شیوع اخیر از Covid-19" این اداره گفت.

عمومی خواسته است برای تمدید حیوان خانگی مجوز از طریق ایمیل و یا آنلاین و جدید مجوز نمی خواهد به فروش می رسد در مراکز مراقبت از حیوانات برای هم بودن. صاحبان حیوان خانگی داده خواهد شد و 30 روز مهلت برای ارائه مجوز در اواخر, مقامات گفت.

تبلیغات

آژانس می خواهد که هر کسی که مایل به تسلیم شدن به یک حیوان خانگی را به تاخیر است که برای زمان حال و به طور موقت از دست فاستر یا حیوانات خانگی ، افرادی که مایل به تسلیم ولگرد, سالم, گربه خواسته برای آزادی آنها را به جایی که آنها آنها را به دام افتاده.

روز شنبه در لس آنجلس مقامات اعلام کرده بودند 54 تایید coronavirus موارد یک چشم انداز مثبت از 13 از آن شمارش قبلی.

دو مورد مشکوک به مربوط به سفر و چهار تا به حال تماس نزدیک با مورد تایید مقامات گفت. دو تا از این موارد باید یک منبع ناشناس از قرار گرفتن در معرض معنی آنها را می توان شواهد بیشتری از جامعه گسترش خواهد داد.

وجود دارد در حال حاضر حداقل 288 تایید coronavirus بیماران در کالیفرنیا, دولت, مقامات گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب