کویت را حاکم 91 تحت یک 'موفق' عمل جراحی

دبی, امارات متحده عربی - کویت 91 ساله حاکم تحت یک عمل جراحی است که مورد نیاز این کشور غنی از نفت را ولیعهد به

توسط MINERALNEWS در 29 تیر 1399

دبی, امارات متحده عربی - کویت 91 ساله حاکم تحت یک عمل جراحی است که مورد نیاز این کشور غنی از نفت را ولیعهد به طور موقت قدرت را به خدمت در جای خود با توجه به یک حکم اجرایی دیده می شود یکشنبه.

کویت هنوز به استادانه درست شده آنچه مورد نیاز شیخ صباح آل احمد آل صباح به دنبال قبلا اعلام نشده درمان پزشکی در روز شنبه. اما شیخ صباح ناگهانی عمل جراحی می تواند الهام بخش یک تجدید جنگ قدرت در کویت حکم ،

دولت-اجرای KUNA خبرگزاری توصیف کرده بود شیخ صباح بستری شنبه به عنوان "پزشکی چک" با استناد به بیانیه ای از این کشور سلطنتی دادگاه. چند ساعت بعد KUNA چاپ دوم گزارش گفت که 83 ساله تاج شاهزاده نواف آل احمد آل صباح را بر عهده داشتند و برخی از شیخ صباح قدرت را به طور موقت و بدون توضیح چرا که لازم بود.

اما یک کپی از حکم اجرایی ارسال شده توسط کویت رسمی روزنامه, کویت, Al-Youm و دیده شدن توسط آسوشیتد پرس روز یکشنبه گفت: ولیعهد خواهد بود قدرت برای "مدت زمان عمل جراحی تا زمانی که سلامت رویداد است."

فرمان نداد. کویت اطلاعات وزارت بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

شیخ صباح به طور گسترده ای محبوب حاکم در این اوپک-عضو ملت در زمان قدرت در سال 2006 فقط نه روز به حکومت بیمار شیخ سعد آل عبدالله آل صباح. نگرانی های نصب شده در طول شیخ سعد کوتاه سلطنت او به عنوان دیده می شود در عمومی فقط در یک صندلی چرخدار و صحبت نمی کنم.

اما شیخ صباح معراج ناراحت رسمی قدرت های ترتیب بین شاخه های از کویت حاکم ، در حالی که کویت از باقی مانده ثبات سیاسی با بیشترین قدرت مجلس از هر ملت عرب خلیج فارس وجود داشته است داخلی مبارزات قدرت در پشت صحنه از خود قانون است.

کویت یک ملت خانه به 4.1 میلیون نفر است که کمی کوچکتر از ایالت نیوجرسی جهان ششم-بزرگترین و شناخته شده ذخایر نفت.

آن شده است یک سرسخت آمریکا متحد پس از سال 1991 در جنگ خلیج فارس اخراج اشغالگر عراق از صدام حسین. امروز کویت میزبان برخی 13,500 سربازان آمریکایی بسیاری در اردوگاه Arifjan در جنوب شهر کویت را نیز به جلو فرماندهی مرکزی ارتش ایالات متحده.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن