باید هلیکوپتر مانند این یکی که در آن Kobe Bryant جان بود نیاز به سیستم های هشدار دهنده که هشدار خلبانان زمانی که آنها در حال پرواز خطرناکی به زمین ؟

این یک سوال است که تقسیم تنظیم کننده فدرال برای سال ها و دریافت جدید موشکافی در پی این تصادف که منجر به کشته شدن NBA بزرگ و هشت نفر دیگر در کالاباساس.

هلیکوپتر خود را سفر در مه آلود شرایط یکشنبه هنگامی که آن را ناودان به دامنه کوه. مدت کوتاهی قبل از خلبان ناموفق به دنبال کمک ناوبری از کنترل ترافیک هوایی به خاطر دید ضعیف.

روشن است که یک زمین آگاهی و سیستم هشدار دهنده و یا TAWS می توانست مانع از خراب کردن اما ملی ایمنی حمل و نقل محققان کاوش تصادف به علت کشیده اند با توجه به هلی کوپتر فقدان یک سیستم هشدار دهنده.

تبلیغات

“قطعا TAWS می تواند کمک به ارائه اطلاعات به خلبان در چه زمین خلبان پرواز در” NTSB عضو هیئت مدیره جنیفر Homendy گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه.

این NTSB معتقد است که برای یک دهه و نیم است که سیستم جلوگیری از تصادفات و باید اجباری در هلیکوپتر است که می تواند به جای شش یا بیشتر مسافران از جمله Sikorsky S-76 که انجام برایانت خود 13-year-old daughter Gianna و هفت نفر دیگر.

اما تلاش خود را تبدیل شده است که در کنار دیگر سازمان دولتی اداره هوانوردی فدرال که مجموعه قوانین برای هواپیما.

این NTSB شروع به هل دادن برای یک TAWS مورد نیاز پس از یک سال 2004 هلیکوپتر سقوط به خلیج مکزیک که به کشته شدن 10.

تبلیغات

که تصادف درگیر یک Sikorsky مدل بسیار شبیه به یکی که در آن برایانت و co-مسافران درگذشت. با توجه به هیئت مدیره دو خلبان در پرواز بودند در یک “شب تاریک” و موفق به تشخیص خود و تبار و صحیح آن را در نتیجه “کنترل پرواز” به اقیانوس. در طول این تحقیقات NTSB به این نتیجه رسیدند که TAWS می تواند هشدار به خلبانان به آب های زیر به آنها زمان برای جلوگیری از کشنده شیرجه رفتن و “نجات جان همه سرنشین.”

پس از آن هیئت مدیره بررسی 55 قبلی هلیکوپتر و هواپیما سقوط مشخص شد که 17 نفر از آنها ممکن است مانع شده TAWS.

در سال 2000 FAA مورد نیاز هواپیما حمل شش یا بیشتر مسافران به مجهز TAWS. در آن زمان تکنولوژی نیست قابل اجرا بر روی هلیکوپتر اما تا به حال به اندازه کافی بهبود یافته در سال 2006 به توان مورد نیاز در آن هواپیما نیز NTSB گفت.

برخی در صنعت حمل و نقل هوایی خودداری کردند در نیاز به TAWS گفت که تکنولوژی بیشتر بود اثبات نشده.

در نظرات ارائه شده به FAA در پاسخ به یکی پیشنهاد برخی با انتقاد از این سیستم به عنوان یک “انحراف در کابین خلبان” که “نمی دهد خلبان توانایی دیدن/جلوگیری از بد آب و هوا.” هزینه نیز یک موضوع است. این سیستم می تواند اجرا $35,000 با اپراتورها از دست دادن درآمد اضافی در طول فرایند نصب.

FAA ساخته شده TAWS اجباری برای آمبولانس هوایی در سال 2014 اما سیستم باقی می ماند داوطلبانه در تجاری هلیکوپتر. NTSB به نام تصمیم “غیر قابل قبول است.”

FAA گفت: در بیانیه ای که آماده تجاری, هلیکوپتر, کار در مناطق پر جمعیت “با تکیه بر یک شبکه قوی از راه ها و امکانات فرود.” این سازمان گفت: ارتقاء ایمنی ربطی به قوانین جدید مانند افزایش اتوماسیون کمک به آمریکا هلیکوپتر مرگ و میر انداختن نصف بیش از دو دهه گذشته از 1.27 به 0.63 تصادفات منجر به مرگ در هر 100 ، 000 پرواز.

Sikorsky به طور داوطلبانه به نصب TAWS در آن هلیکوپتر ساخته شده پس از سال 2005 و به ارائه برنامه های مقاوم سازی. در سال 1991 هلی کوپتر برایانت پرواز در نمی باید ارتقا دهید.

تبلیغات

در محافل پرواز در این هفته وجود دارد بحث های زیادی که آیا این سیستم ممکن است را نجات داد یکی از بهترین در جهان شناخته شده ورزشکاران است.

رونالد گلدمن یک وکیل که شرکت به نمایندگی از قربانیان در سقوط یک هلیکوپتر گفت که از مطالعه آنچه در دسترس عموم است در مورد پرواز برایانت هلی کوپتر او شک و تردید TAWS را ساخته اند یک تفاوت.

اگر علت شد “فضایی گمگشتگی” — یک پدیده است که در آن یک خلبان از دست می دهد و حس خود را از جهت “TAWS بهتون نمی کند تا از پایین” گلدمن گفت. “آن را نمی کند به شما بگویم که در راه زمین است.”

گرگ Feith سابق ارشد امنیت هوایی محقق ملی ایمنی حمل و نقل گفت: آن را سخت بدانید که در این نقطه که آیا TAWS می تواند کمک کرده اند.

مهم نیست که چقدر پیچیده فن آوری, او گفت:, آن را فقط به عنوان خوب به عنوان خلبان با تکیه بر آن. او گفت: معلوم نیست که چرا خلبان Ara Zobayan در ادامه به پرواز زمانی که آب و هوا رو به وخامت است.

او احساس تحت فشار توسط خود مسافران — و یا خود را — به آنها را به مقصد خود را به جای تنظیم هلیکوپتر را در ون نویس فرودگاه و قرار دادن آنها در یک اتوبوس یا یک ماشین لیموزین? “اگر شما یک خلبان است که متعهد به انجام ماموریت خود را, مهم نیست که چه دستگاه او در هواپیما او را به چشم پوشی از آن برای به انجام رساندن ماموریت خود را” Feith گفت.

برایان Beker یک دیرین بال ثابت هواپیما, خلبان گفت: برخی از خلبانان در مناطق شهری مانند لس آنجلس به پایان رسید تا با نادیده گرفتن TAWS به دلیل ساختمان های بلند زنگ خطر به طور مداوم. او گفت که حتی اگر برایانت هلی کوپتر به حال این سیستم وجود دارد ممکن است زمان کافی برای مانور دور از دامنه کوه.

“وجود دارد هیچ راهی برای پاسخ به این فراتر از آن را نمی خواهد صدمه به آن را داشته باشد,” او گفت:.

تبلیغات

بار کارکنان نویسندگان کیم کریستنسن و هریت Ryan کمک به این گزارش.

tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im