هلیکوپتر که سقوط کرد در اوایل این ماه در اسلام آباد به قتل کوبه برایانت و هشت نفر دیگر نشان داد هیچ نشانه ای از خرابی موتور ملی ایمنی حمل و نقل روز جمعه گفت.

خبر می آید به عنوان بازرسان فدرال در ادامه به بررسی علت سقوط.

مقامات گفتند که هلی کوپتر بود که پرواز تنها با استفاده از ویژوال خوانش ناودان به دامنه کوه و در میان بسیار مه آلود شرایط. یک بار تجزیه و تحلیل داده ها ردیابی لحظات پایانی پرواز, پیدا کردن هلیکوپتر پرواز خطرناکی به یکی دیگر از دامنه کوه فقط قبل از توفنده. به گزارش NTSB گفت: هلی کوپتر نابود شد “تاثیر نیروهای آتش است.”

این هلیکوپتر — Sikorsky S-76 هلی کوپتر ساخته شده در سال 1991 — ترک جان وین در فرودگاه در اورنج کانتی در 9:06 a. m. Jan. 26 با توجه به در دسترس عموم پرواز سوابق. این هواپیما گذشت بیش بیل هایقتس در نزدیکی ورزشگاه طفره زن و دور بیش از گلندیل در طول پرواز.

تبلیغات

خلبان, Ara Zobayan درخواست ویژه بصری قوانین پرواز و یا VFR که اجازه می دهد تا خلبانان به پرواز در کنترل حریم هوایی زمانی که سقف کمتر از 1000 پا یا وقتی که دید کمتر از سه مایل. به عنوان شرایط آب و هوایی بدتر در سفر به شهرستان ونتورا خلبان درخواست “پرواز زیر” یک فرایند است که در آن کنترل کننده در تماس منظم با یک هواپیما و می تواند کمک به حرکت.

در ثبت و ارتباطات رادیویی از کنترل ترافیک هوایی در برج شنیده گفتن خلبان هلی کوپتر است بیش از حد کم برای پرواز زیر است. رادار اطلاعات نشان می دهد Zobayan که تا به حال شده است یک مجوز تجاری خلبان هلی کوپتر برای 19 سال هدایت هلی کوپتر به 2,300 پا و سپس شروع به سمت چپ به نوبه خود.

هفته گذشته NTSB عضو هیئت مدیره جنیفر Homendy در هفته گذشته گفت: این بالگرد که فاقد زمین سیستم هشدار دهنده بود در 2,300 پا هنگامی که آن را از دست داد ارتباط با کنترل ترافیک هوایی. هلی کوپتر نزولی در بیش از 2000 پا در هر دقیقه در زمان ضربه.

تبلیغات

هلی کوپتر آمار دامنه کوه و در ارتفاع 1,085 پا حدود 20 تا 30 فوت زیر یک بقوم. حتی اگر خلبان شده بود و قادر به پرواز در بالای تپه او را مواجه با خطرات جدید, مقامات گفت.

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im

ایندکسر