کوبه برایانت پرواز در مه غلیظ بود که مبتنی بر اجرای قانون هلیکوپتر

آیا هوای مه آلود صبح روز یکشنبه نقش مهمی در سقوط هلیکوپتر که به کشته شدن کوبه برایانت او 13 ساله دختر و هفت دی

توسط MINERALNEWS در 7 بهمن 1398

آیا هوای مه آلود صبح روز یکشنبه نقش مهمی در سقوط هلیکوپتر که به کشته شدن کوبه برایانت او 13 ساله دختر و هفت دیگران ؟

این یک سوال کلیدی به عنوان بازرسان فدرال روز دوشنبه شروع شدید بررسی علت سقوط.

هلیکوپتر یک Sikorsky S-76 ساخته شده در سال 1991 رفتگان جان وین در فرودگاه در 9:06 صبح یکشنبه با توجه به در دسترس عموم پرواز سوابق. هلی کوپتر گذشت بیش بیل هایقتس در نزدیکی ورزشگاه طفره زن و دور بیش از گلندیل در طول پرواز. تصادف رخ داده در مدت کوتاهی قبل از ساعت 10 صبح در نزدیکی لاس Virgenes جاده و بید گلن خیابان در کالاباساس.

چقدر خطرناک بود آب و هوا ؟

تبلیغات

خطرات بالقوه بودند به اندازه کافی جدی است که اجرای قانون صهردرس شد دارند.

پلیس لس آنجلس سخنگوی وزارت جاش Rubenstein گفت: بخش های هوایی بخش پشتیبانی مبتنی بر آن هلیکوپتر صبح روز یکشنبه به دلیل شرایط مه آلود و نمی پرواز تا بعد از ظهر.

"آب و هوا وضعیت را برآورده نمی کنند حداقل استانداردهای لازم برای پرواز" Rubenstein گفت. مه "کافی بود که ما پرواز نیست."

پلیس لس آنجلس پرواز حداقل 2 مایل از دید و 800 فوت ابر سقف, او گفت:. این بخش به طور معمول مگس دو هلیکوپتر زمانی که شرایط اجازه می دهد: یکی در دره سن فرناندو و یکی در L. A. حوضه.

تبلیغات

لس آنجلس کلانتر ساخته شده مشابه ارزیابی در مورد مه و تا به حال هیچ هلیکوپتر در هوا صبح یکشنبه "در واقع چون از آب و هوا" L. A. County Sheriff الکس بیانوبا گفت.

Kurt Deetz یک خلبان سابق برای جزیره بیان هلیکوپتر استفاده می شود که به پرواز برایانت در هلی کوپتر گفت: شرایط آب و فقیر بودند در وان Nuys شود در صبح روز یکشنبه — "اصلا خوب نیست."

سقوط بیشتر احتمال دارد ناشی از بدی آب و هوا از موتور و یا مسائل مکانیکی, او گفت:.

"احتمال فاجعه بار موتور دوقلو شکست در آن هواپیما آن را فقط اتفاق نمی افتد" Deetz گفت.

می تواند برایانت هلی کوپتر پرواز ؟

بد آب و هوا خواهد نه لزوما مانع برایانت هلیکوپتر از پرواز به دلیل آن شده است باید مجهز به ابزار است که اجازه می دهد تا خلبانان به پرواز در شرایط نامساعد ، اما اگر با استفاده از ابزار خلبان شده اند که عامل هلیکوپتر تحت ویژوال قوانین پرواز و یا VFR که نیاز به دید خوب.

ضبط صدا از یک ارز بین خلبان و کنترل ترافیک هوایی نشان می دهد که او پرواز تحت ویژوال قوانین پرواز, اما که نمی تواند تایید یکشنبه شب. در یک نقطه خلبان می گوید یک کنترل کننده است که او "در VFR در 1,500" ،

حمل و نقل هوایی مشاور ویلیام لارنس بازنشسته سپاه تفنگداران دریایی سرهنگ و هلیکوپتر آزمون خلبان و مربی گفت: محققان از ملی ایمنی حمل و نقل است که اعزام یک تیم به محل سقوط باید کمی مشکل تعیین اینکه آیا آن را یک شکست مکانیکی و یا آب و هوا-مرتبط یا هر دو.

تبلیغات

حتی اگر خلبان پرواز شده بود در ابزار هلیکوپتر می تواند تجربه کرده اند یک مشکل مکانیکی.

"و اگر او در مه و در ابزار و اضطراری آن را می سازد بهبودی از آن اورژانس به مراتب سخت تر است" لارنس گفت. "هر شرایط اضطراری است تقویت هنگامی که شما می توانید محیط اطراف خود را ببینید."

آیا تحقیقات بروید در حال حاضر ؟

اداره هوانوردی فدرال و ملی ایمنی حمل و نقل در حال بررسی سقوط. اف بی آی نیز کمک پروب است که عمل استاندارد. این NTSB پایگاه داده را نشان نمی دهد قبل از هر حادثه یا حوادث برای هواپیما. هلیکوپتر ثبت شد به فیلمور مبتنی بر جزیره بیان برگزاری Corp. با توجه به کالیفرنیا وزیر امور خارجه پایگاه دادههای کسب و کار. این هلیکوپتر تولید کننده Sikorsky در بیانیه ای گفت: جمعه آن است که با این تحقیقات همکاری.

این NTSB شد اعزام یک "تیم" یک تیم از محققان که در پاسخ به حوادث عمده در سراسر کشور گفت: کریستوفر اونیل یک سخنگوی آژانس.

پیشرو در تحقیقات جنیفر Homendy یک NTSB عضو که نظارت بررسی آتش سوزی در کشتی شیرجه قایق مفهوم که به کشته شدن 34 نفر سانتا کروز در جزیره در ماه سپتامبر.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب