Klobuchar 3-محل پایان در نیوهمپشایر 'شوکه استقرار'

بزرگنمایی این تصویر Ctq, D -, Minn. امواج به هواداران در نیوهمپشایر. تعجب او پایان روز سه شنبه, ضرب

توسط MINERALNEWS در 23 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

Ctq, D -, Minn. امواج به هواداران در نیوهمپشایر. تعجب او پایان روز سه شنبه, ضرب و شتم کردن جو بایدن و سناتور الیزابت وارن کرده و تزریق امید به مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری. اسکات ایسن/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسکات ایسن/گتی ایماژ

پس از یک پنجم پایان در آیووا ctq را سر عطف عملکرد در نیوهمپشایر در سه شنبه شب برخی از تماس مینه سوتا سناتور "بچه باز گشت."

Klobuchar دستگیر نزدیک به 20 درصد آرا قرار دادن سوم خود را پشت ایالت ورمونت برنی ساندرز و سابق South Bend, Ind. شهردار پیت Buttigieg. به تعجب از برخی از ناظران او لبه ماساچوست ایالت الیزابت وارن و سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن — موجی که باعث شده است تا هواداران در رسانه های اجتماعی برای تجمع در پشت هشتگهای #Klomentum و #Klobmentum.

در شلوغ زمینه از نامزدها Klobuchar حک کردن یک مسیر در حال اجرا به عنوان یک عملگرا وزش از غرب که می تواند تحکیم حمایت از لیبرال و میانه تر رای دهندگان به طور یکسان.

"سلام آمریکا" Klobuchar گفت: به یک اتاق از حامیان در سه شنبه شب. "من ctq و من را مورد ضرب و شتم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن."

"Ctq فقط شوکه استقرار" گفت: Howard Dean, سابق, رئیس کمیته ملی حزب دموکرات صحبت کردن در سی ان ان روز چهارشنبه. "ناگهان همه از یک ctq در حال حاضر یک نامزد جدی."

قوی بحث نشان

عملکرد خود را روز شنبه به دنبال قوی نشان دادن در شب جمعه دموکراتیک بحث و به نظر می رسد به نفع خود بیش اواخر شکستن رای دهندگان مردد.

سه دوره سناتور کشیده Buttigieg بودن "سرد تازه وارد." و او به تصویر کشیده و خودش را بیشتر به عنوان یک جایگزین مناسب برای بیشتر به سمت چپ متمایل نامزدها. او قول داد به تغییر لحن از ریاست جمهوری و به عنوان یک مدافع برای مبارزه آمریکایی ها.

"وجود دارد عدم همدلی در این مرد در کاخ سفید در حال حاضر, و من را که به شما" Klobuchar گفت: به مخاطبان سلامتی در طول بحث است. "اگر شما مشکل کشش چک های خود را به پرداخت هزینه برای آن اجاره, من می دانم که شما و من به مبارزه برای شما. اگر شما مشکل تصمیم گیری اگر شما در حال رفتن به پرداخت برای مراقبت از کودکان و یا خود را در دراز مدت مراقبت از من می دانم که من و شما مبارزه خواهد کرد برای شما," او گفت:.

Klobuchar افزود: "من نمی باید بزرگترین نام در این مرحله است. من لازم نیست که بزرگترین بانک, حساب," او گفت:. "... اما من یک رکورد از مبارزه برای مردم است."

این یک پیام است که طنین انداز با نیوهمپشایر رای دهندگان. بیش از نیمی از Klobuchar حامیان تصمیم خود را برای رای دادن برای او در چند روز گذشته با توجه به یک AP VoteCast نظرسنجی از بیش از 3000 دموکراتیک اولیه رای دهندگان در دولت است.

"بایدن سقوط در آیووا تا میانه های چرخش به Buttigieg اما پس از آن او حمله همه در بحث بنابراین Klobuchar در زمان کسانی که رای دهندگان که به بازاندیشی Buttigieg گفت:" دیوید Paleologos مدیر بازرگانی Suffolk دانشگاه سیاسی مرکز تحقیقات.

این مرکز رای گیری گفت و نشان داد Klobuchar حدود 6% قبل از جمعه مناظره به پایان رسید. او سپس به ضرب گلوله به حدود 10 درصد در آن انتخابات فقط قبل از اولیه.

"همه از آن اتفاق افتاد در 72 ساعت قبل از انتخابات" او گفت:.

نوادا و کارولینای جنوبی

با دموکراتیک مسابقه در حال حاضر در حال حرکت به متنوع تر متحده — نوادا در فوریه. 22 سپس کارولینای جنوبی در فوریه. 29 — Klobuchar اردوگاه خواهد بود به مقابله با یک سوال کلیدی: آیا می توانم او را میانه-of-the-road مشکل حل بشه برنده بیش از سیاه و لاتین دموکرات که حمایت حیاتی خواهد بود در آینده مسابقات.

او راه پیش رو به نظر می رسد چالش برانگیز است. Klobuchar قرار می گیرد اولین بار در تبلیغات در نوادا در روز سه شنبه و به سختی خرج پیام در کارولینای جنوبی با داشتن صرف مقدار از کمپین منابع در آیووا و نیوهمشایر.

"نامزدها باعث تفاوت در نوادا با یک زمینه قوی عمل. واقعا وجود دارد هیچ جایگزینی برای آن گفت:" ناظر انتخابات Paleologos. "این یک مسئولیت برای Klobuchar در حال حاضر."

مانع دیگری خواهد بود و برنده شدن بیش از nonwhite رای دهندگان. نوادا رای دهندگان بودند 41% nonwhite در سال 2016 انتخابات و 61 درصد از کارولینای جنوبی دموکراتیک رای دهندگان آمریکایی آفریقایی تبار بودند.

Klobuchar حمایت در این جوامع شده است ضعیف است. برای مثال او در نظرسنجی 0% با رای دهندگان در سراسر کشور در واشنگتن پست/ایپسوس نظرسنجی انجام شده در ماه ژانویه است.

Klobuchar در دفاع از خود حمایت در میان رای دهندگان سیاه و قبل از حرفه ای به عنوان یک دادستان شهرستان در طول یک شنبه مصاحبه در نظر گفته او "همیشه تا به حال حمایت قوی" در میان آمریکایی های آفریقایی تبار رای دهندگان در ایالت مینه سوتا, در علاوه بر این به حمایت از رهبران جامعه است که باید مبارزه کرد و به او گفت:

"چالش من این است که مردم به من می دانم" Klobuchar گفت.

یکی دیگر از چالش خواهد بود جمع آوری کمک های مالی. Klobuchar پایان سه ماهه چهارم سال 2019 با کمتر از پول نقد در دست از هر یک از چهار رقبای اصلی برای نامزدی. او کمپین خزانه را بزرگتر نیاز به تزریق پول نقد و یک افزایش قابل توجهی را به او بر روی زمین مبارزه اگر او می خواهد به یک مدعی واقعی جلوتر از سه شنبه گفت: David Plouffe سابق مدیر کمپین باراک اوباما در سخنرانی خود در MSNBC در روز سه شنبه.

"او در حال حاضر به قرار دادن با هم یک کمپین ملی یک شبه" Plouffe گفت.

او تعجب عملکرد در سه شنبه تزریق شده طرفداران او با امید که او می تواند تبدیل به یک دست انداز در حرکت به جمع آوری کمک های مردمی دلار است. Klobuchar خواهد بود در نیویورک روز چهارشنبه برای جمع آوری کمک و مبارزات انتخاباتی او می گوید او در حال حاضر مطرح شده بیش از 2.5 میلیون دلار در این ساعت پس از نظرسنجی بسته شده در نیوهمپشایر.

Klobuchar قرار است در نوادا در روز پنج شنبه و برگزار خواهد شد تاون هال اسپانسر شده از طرف لیگ ایالات متحده آمریکای لاتین شهروندان جلوتر از دولت قفقاز در 10 روز.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب