نکات کلیدی در مورد چین قانونی جلسه

پکن - هزاران نفر از نمایندگان از سراسر چین در پکن برای سال جاری جلسه سالانه این کشور با مهر لاستیکی مهر مقننه

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399

پکن - هزاران نفر از نمایندگان از سراسر چین در پکن برای سال جاری جلسه سالانه این کشور با مهر لاستیکی مهر مقننه و آن نهاد مشورتی و جلسات با تاخیر بیش از دو ماه به دلیل شیوع کروناویروس.

ملی جلسه بیشتر یک فرصت برای استبدادی حاکم حزب کمونیست رهبری به طور مستقیم ارتباط برقرار پیام خود را از یک مناسبت به بحث و یا تصویب قوانین. که به ویژه مهم است در زمانی که چین به دنبال راه اندازی مجدد اقتصاد خود را به عنوان اپیدمی wanes در کشور و تنش در حال افزایش هستند و با رئیس آن بین المللی رقیب ایالات متحده است.

رهبران از جمله رئیس جمهور و رئیس جمهوری چین و نخست وزیر لی کچیانگ ریاست در کنگره با Li ارائه یک سخنرانی طولانی خلاصه سال گذشته به دستاوردها و تخمگذار از اولویت ها برای 12 ماه آینده. به عنوان در سال گذشته رشد اقتصادی تمرکز کلید با انتظارات برای سال جاری کاهش قابل توجهی به عنوان یک نتیجه از ماه از ویروس های مربوط به مستندات و توقف کار.

در اینجا برخی از حقایق و آمار و ارقام در مورد این رویداد.

___

کوتاه تر از حد معمول

جلسه شناخته شده به عنوان "دو جلسات" معمولا اجرا می شود در حدود دو هفته بعد از قطع خواهد شد در نیمه این سال با توجه به نگرانی موج دوم ممکن است از عفونت ویروس. هنوز جلسه شامل گزارش, سخنرانی و رسانه ها, رویدادهای, با شروع Li گزارش در کار دولت, مرتب کردن بر اساس از دولت و ملت آدرس که در آغاز جلسه روز جمعه.

لی به طور معمول نشان می دهد یک رشد اقتصادی هدف برای سال اگر چه گمانه زنی ها رشد کرده است که او را تنها مبهم شکل و یا احتمالا هیچ کدام در همه. سالانه دفاع از بودجه در حال حاضر در بازارهای جهانی پس از ایالات متحده آمریکا نیز یک مرکز تمرکز.

گزارش های نیز صادر می شود در کار عالی مردم در دادگاه و دادستان بودجه و آخرین برنامه ریزی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی. برتر به طور سنتی کلاه خاموش جلسه با او تنها سالانه کنفرانس خبری پخش زنده در سراسر کشور.

___

نماینده اعداد بدون تغییر

حدود 3000 نمایندگان هستند و در جلسه حضور جمع آوری برای جلسات عمومی در قریب به اتفاق سالن تالار بزرگ مردم در قلب پکن و همچنین در کوچکتر از شکستن جلسات. آنها نمایندگی از شهرستانها و استانها و مناطق از سراسر کشور از 1.4 میلیارد و همراه با مردم و ارتش آزادیبخش که لباس شخصی اعضای صورت آشکار بلوک.

آنها پیوست 2,057 دفاع کند گرفته شد اعضای قوه مقننه مشاوره بدن مردم چین کنفرانس مشورتی سیاسی که در دیدار همزمان اما تاثیر کمی بر روی وقایع و هیچ قدرت اجرای. CPPCC نمایندگان ساخته شده از بازنشسته مقامات دولتی و نمایندگان اجتماعی و گروه های حرفه ای از جمله کشاورزان و کارگران و متخصصان در علوم و فناوری, کسب و کار, سرمایه گذاری, آموزش و پرورش, کشاورزی, سرگرمی و حتی ورزشی. بازیگر جکی چان و NBA all-star یائو مینگ در میان بهترین-نام های شناخته شده در سطح بین المللی در میان اعضای.

___

قانونی اهداف محدود

ترین قانون این است که از بحث و بررسی به تصویب NPC ایستاده کمیته که در دیدار دو ماهنامه بین جلسات سالانه. اما عمده قوانین تصویب شده است تمام بدن در آن جلسه سالانه از جمله 2018 قانون در کمک یازدهم را امضا anti-پیوند مبارزات انتخاباتی و یک سال 2005 anti-جدایی قانون است که در شرایط تعریف شده که بر اساس آن چین حمله می تایوان و خود حاکم بر جزیره دموکراسی در آن ادعا می کند به عنوان خاک چینی به بهبود بود با توسل به زور در صورت لزوم.

در روز پنج شنبه شب پتروشیمی سخنگوی ژانگ Yesui گفت: این کنگره در نظر خواهد گرفت لایحه ای که می تواند در حد مخالفت با فعالیت در هنگ کنگ ظاهر می شود برای تایید حدس و گمان است که چین می خواهد از کنار این نیمه خودمختار در قلمرو خود قانونگذاری بدن در تصویب قوانین برای سرکوب فعالیت های پکن در نظر خرابکارانه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ژانگ گفت: این لایحه با هدف "ایجاد و بهبود سیستم قانونی و اجرای مکانیزم های هنگ کنگ منطقه ویژه اداری برای حفاظت از امنیت ملی است."

این حرکت شده است تحت نظر بود اما با عجله ماه از تظاهرات ضد دولتی سال گذشته در این مستعمره سابق بریتانیا که به دست چینی حکومت در سال 1997.

بحث ممکن است محدود تر در این سال اجتماعی فاصله مورد نیاز اگر چه روشن نیست که چگونه به شدت آنها در حال اجرا. در روز پنجشنبه جلسه افتتاحیه CPPCC رتبه-و-فایل, اعضای, عینک, ماسک, اما نشسته در ردیف طبق معمول با کمی فاصله بین آنها. رهبران از جمله صندلی وانگ یانگ رئیس جمهور یازدهم و برتر Li, عینک بدون ماسک اما نگهداری معمول سخاوتمندانه فضای بین آنها را بر روی صحنه در سالن.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن