کلید فلوریدا انتخابات اتاق را تحمل حمله سایبری پیش از سال 2016 انتخابات

بزرگنمایی این تصویر یک حزب جمهوری خواه ناظر, راست, ساعت, به عنوان یک کارمند در پالم بیچ شهرستان سرپر

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک حزب جمهوری خواه ناظر, راست, ساعت, به عنوان یک کارمند در پالم بیچ شهرستان سرپرست دفتر انتخابات می رود از طریق یک پشته از آسیب دیده آراء پنج شنبه, نوامبر. 15, 2018 در غرب پالم بیچ فلوریدا. Wilfredo لی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Wilfredo لی/AP

انتخابات از فلوریدا سوم پرجمعیت ترین شهرستان های شکسته شده توسط یک حمله سایبری فلج کننده در هفته منتهی به انتخابات 2016, NPR, تایید کرد روز پنج شنبه.

هیچ نشانه ای وجود دارد که ransomware حمله متصل شد به دخالت تلاش های منتهی به آخرین انتخابات ریاست جمهوری, اما وحی در مورد آن در حال حاضر نشان می دهد که چگونه انتخابات در حال آماده شدن برای انتخابات امسال بدون دانستن تمام جزئیات آنچه اتفاق افتاده است قبل از.

این حمله در پالم بیچ شهرستان آمد به نور در طول پالم بیچ پست هیئت تحریریه مصاحبه با county انتخابات سرپرست وندی Sartory لینک.

"آیا ما هک شده که در پالم بیچ شهرستان ؟ آره ما" لینک مقاله گفت.

یک سخنگوی دفتر انتخابات نیز تایید حمله به NPR.

"آن را در سال 2016 و به عنوان به زودی به عنوان وندی در مورد آن ما رفت و انجام اقدامات احتیاطی لازم را برای اطمینان از که ما برای رفتن به 100 ٪ امن و مطمئن گفت:" جودی Lamey دستیار اطلاعات عمومی افسر برای انتخابات ،

"آنها نمی دانند در مورد آن"

بسیاری از جزئیات باقی می ماند نامشخص مورد حمله از جمله اطلاعات چقدر مهاجمان قادر به دسترسی و قفل کردن و اینکه آیا پول پرداخت شده به آن را باز کند.

لینک, انتخابات, سرپرست تنها آموخته از حمله پس از تغییر رهبری در بخش انتخابات دفتر فناوری اطلاعات وزارت.

دیرین آن مدیر جفری Darter اخراج شد در ماه نوامبر سال گذشته پس از او دستگیر شد پورنوگرافی کودکان اتهامات عنوان شده علیه. خود اقدام به جایگزینی اد Sacerio ذکر شده هک به لینک.

Sacario گفت پست که Darter برخورد با این موضوع خود را به طوری که او نمی دانست که بسیاری از جزئیات اما او فکر نمی کنم آن را تحت تاثیر رای گیری اطلاعات و یا نتایج انتخابات.

Darter به نام Sacario در یک نقطه و فریاد زد: او را به "تعطیل تمام سرور!" Sacario گفت پست.

با توجه به لینک جزییات حمله مخفی نگاه داشته شد و حتی از اجرای قانون و دولت.

لینک گفته شده پست است که او "به نام دولت آنها نمی در مورد آن می دانیم. FBI نمی دانم در مورد آن. میهن (امنیت) نمی دانم در مورد آن."

وزارت امنیت داخلی شروع مبارزات انتخاباتی سال گذشته برای هشدار دادن به دولت های محلی و مقامات انتخاباتی در مورد خطرات ناشی از ransomware به سیستم های خود را و چگونه برای بازیابی در صورت موفق نقض.

"تاریخ اخیر نشان داده است که دولت و شهرستان دولت ها و کسانی که از آنها حمایت میکنند اهداف ransomware" گفت: Chris کربس مدیر امنیت سایبر و زیرساخت های آژانس امنیت در DHS زمانی که برنامه اعلام شد.

"موفق ransomware حمله در یک نقطه بحرانی قبل از انتخابات می تواند محدود کردن دسترسی به اطلاعات و دارای پتانسیل برای تضعیف اعتماد عمومی در انتخابات خود را."

"میگذرد و drabs"

این اولین مورد جزئیات یک انتخابات سایبر نقض در سال 2016 به بیرون آمدن دیر.

اعضای کنگره و حتی فلوریدا فرماندار آموخته است که دو شهرستان در فلوریدا بودند نقض روسیه حمله تنها از خواندن ویژه مشاور رابرت مولر گزارش سال گذشته است.

"این هرج و مرج dribs و drabs از اطلاعاتی که در آینده در حال انجام آسیب بیشتری به ما از تشکیل "ایمان در نظام انتخاباتی از بیرون آمدن و ارائه برخی از اطلاعات" گفت: تشکر. استفانی مورفی یک دموکرات که نشان دهنده فلوریدا 7 منطقه در آن زمان است.

لینک گفت: پست است که او فکر می کند ransomware حمله در پالم بیچ شهرستان دفتر انتخابات شد جدا از حملات ذکر شده در Mueller گزارش.

وجود دارد هیچ فدرال افشای الزامات مورد نیاز برای محلات زمانی که آنها عبور کند ، بنابراین این احتمال باقی می ماند که حتی بیشتر از انتخابات محلی دفاتر در سراسر کشور پرداخته اند با شبیه breachesیا حتی ransomware است که این موضوع را نمی دانم.

در یک نشست خبری در سال گذشته در مورد مولر, گزارش, اخبار, Rep. مایکل والس یک جمهوری خواه که نشان دهنده فلوریدا 6 منطقه خواسته شد تا اگر او فکر وجود دارد بیشتر از ایالات متحده شهرستانهای نقض در سال 2016 که هنوز نمی داند در مورد.

"این امکان وجود دارد," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب