کن Peters, AP ورزشی نویسنده که تحت پوشش بازی های المپیک می میرد

لس آنجلس - کن پیترز که تحت پوشش متعدد المپیک و دیگر رویدادهای مهم در طول نزدیک به 35 سال فعالیت حرفه ای به عنو

توسط MINERALNEWS در 7 اسفند 1398

لس آنجلس - کن پیترز که تحت پوشش متعدد المپیک و دیگر رویدادهای مهم در طول نزدیک به 35 سال فعالیت حرفه ای به عنوان یک ورزش نویسنده آسوشیتد پرس درگذشت. او 77.

همسرش کتی گفت: پیترز درگذشت یکشنبه در حومه شهر لس آنجلس چینو هیلز پس از یک بیماری طولانی مدت.

در طول AP حرفه ای پیترز تحت پوشش چندین سوپر کاسه Pro کاسه و سریال های روز دنیا; قهرمانی دعوا در لاس وگاس; فوتبال در کالیفرنیای جنوبی و UCLA در علاوه بر این به NFL قوچ در روی لئامت دادن در لس آنجلس; و هاکی و بسکتبال و گلف و تنیس و دو و میدانی. او همچنین نوشت گسترده در مورد اظهارات' نبرد با NFL بیش از حقوق به لس آنجلس بازار است.

پیترز با میل و رغبت شروع به پریدن کرد در غیر ورزشی اخبار.

"او بسیار مرد بزرگ" دیرین AP co-worker جان Antczak گفت. "او فوق العاده آرام و جمع آوری شده در طول نامطلوب شرایط است."

او در بخشی از AP را در بازی های المپیک کارکنان در سال 1984 لس آنجلس, بازی, 1988 سئول بازی و 2002 بازی های زمستانی در شهر سالت لیک.

متولد در Ringgold, گرجستان, پیترز فارغ التحصیل شده و با مدرک روزنامهنگاری از دانشگاه گرجستان است. او گفت: "زیباترین دختران تحصيلات دانشگاهي خود را در رشته روزنامه نگاری و این که چگونه او را انتخاب کرد و روزنامه نگاری" همسر او گفت:.

پس از کالج پطرس بود و چهار سال از روی لئامت دادن به عنوان یک اطلاعات عمومی افسر در نیروی هوایی مستقر در توسان آریزونا.

پس از ترک ارتش پیترز بازدید یک برادر زندگی می کردند که در جنوب کالیفرنیا و به زودی تصمیم به درخواست برای شغل روزنامه نگاری در منطقه است. او استخدام شد در San Gabriel Valley Tribune, که در آن او کار می کرد به عنوان ورزشی ویرایشگر برای چند سال. او سپس پیوست AP در لس آنجلس اداره و خدمت به ورزش ویرایشگر برای بسیاری از وقت خود را.

بازنشسته های ورزشی نویسنده جان Nadel خود را صرف تمام 32 سال AP حرفه ای کار کردن در کنار پیترز.

"ما متضاد در راه های مختلف; من بیش از حد بود و او دلپذیر است. او هرگز به نظر می رسید لرزاند, در رویدادهای مهم" Nadel گفت. "او واقعا یکی از مهم ترین افراد در زندگی من و یکی از مهربانترین مردم من تا کنون شناخته شده است. من او را دوست داشتم مثل یک برادر."

پطرس به حال جشن تولد خود را در فوریه. 1 و 47 سالگرد عروسی در فوریه. 17. پیترز ملاقات همسر خود را زمانی که او رفت و از طریق پرداخت لین در یک فروشگاه مواد غذایی در کالیفرنیا است. آنها ازدواج کرده و پنج ماه بعد.

"او مانند یک روح آزاد," کتی پطرس گفت.

پیترز بازنشسته از AP در سال 2009 اجازه می دهد او به دنبال عشق خود را از سفر پر بار و گاهی انفرادی و بار دیگر با خانواده اش. او خود را صرف 70 تولد بالای شتر در مصر و بازدید های مختلف کشورهای آسیایی در طول سال. او همچنین به طور داوطلبانه به عنوان یک معلم زبان انگلیسی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

علاوه بر این او است که جان سالم به در برد توسط پسر جاستین, دختران تارا Contreras-پیترز و اشلی و همچنین به عنوان یک نوه.

یادبود برگزار خواهد شد بعد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب