Kanye West توییتهایی و سپس حذف ادعا می کند خانواده اش را از نگرانی — و بیشتر

بزرگنمایی این تصویر در یک رشته از حذف توییت خواننده رپ Kanye West ادعا کرد که همسرش کیم کارداشیان در

توسط MINERALNEWS در 31 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

در یک رشته از حذف توییت خواننده رپ Kanye West ادعا کرد که همسرش کیم کارداشیان در تلاش بود تا او را به یک دکتر مراجعه کنید و پس از ظاهر خود را در روز یکشنبه. Jean-Baptiste پارك/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jean-Baptiste پارك/خبرگزاری گتی ایماژ

رپ و طراح مد Kanye West ارسال شده و سپس حذف یک سری از توییت دوشنبه شب این ادعا که همسرش کیم کارداشیان در تلاش بود تا او را در بیمارستان بستری است.

"کیم تلاش برای آوردن دکتر به من قفل کردن با یک پزشک" او هنوز توییتی.

این بود که در میان یک کشش از گسترده توییتهایی که در آن او ادعا کرد که فیلم خارج شد و بر اساس او گفت که بازیگر Shia LaBeouf قرار بود برای انجام یک شوت برای خود فاصله خط لباس اما هرگز نشان داد و پرسید: او مادر در قانون Kris Jenner به او تماس بگیرید.

"اگر من قفل شده مانند ماندلا همتون می دانید چرا" غرب توییتی اشاره به این اواخر رئیس جمهور آفریقای جنوبی است.

غرب که اوایل این ماه اعلام کرد که او در حال اجرا برای رئیس جمهور حذف تقریبا تمام توییتهایی — می روم تا یکی از تبلیغ های آینده آلبوم DONDA, به tweeting "ایما تمرکز بر روی موسیقی در حال حاضر."

این است که همه زیر یک کمپین تجمع غرب برگزار شد در روز یکشنبه در شمال چارلستون, S. C., جایی که او به مدت طولانی و پیچ در پیچ سخنرانی صحبت کردن در مورد کنترل اسلحه ایمان و قطره قطره نشان داد که او و همسرش نزدیک به خاتمه بارداری اول خود را.

غرب نیز جلب بسیاری از انتقاد برای نظرات خود را در این تجمع در مورد طرفدار الغای برده داری Harriet Tubman ادعا او "در واقع هرگز آزاد ، او فقط به حال بردگان به کار برای دیگر افراد."

پست و پیک بعدا گزارش داد که غرب تا به حال موفق به ارسال هر یک از 10,000 امضاهای مورد نیاز برای دریافت در کارولینای جنوبی ریاست جمهوری انتخابات.

زمان مهلت گذشت و در ظهر, نه غرب و نه هیچ نماینده ای از موقت خود را در مبارزات انتخاباتی وارد شده بود به ارائه دادخواست به S. C. کمیسیون انتخابات به گفته سخنگوی کمیسیون کریس Whitmire. بدون ثبت نام در اواخر اجازه خواهد داشت.

غرب رفتار عمومی کشیده شده هر دو موشکافی و نگرانی از بسیاری از طرفداران خود را. او شده است در مورد خود اختلال دو قطبی در گذشته گفتن دیوید لترمن در یک 2019 مصاحبه ای که او احساس می کند بالاتر ارتباط با این جهان که او را "ramping تا" و مقایسه مغز خود را به یک رگ به رگ مچ پا.

"اگر کسی یک رگ به رگ مچ پا شما نمی خوای فشار بر او بیشتر است." "با ما هنگامی که مغز ما می شود به نقطه spraining مردم همه چیز را به آن را بدتر می کند."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب