کانزاس دیوان عالی فرماندار منظور محدود کردن اندازه از عید پاک خدمات

بزرگنمایی این تصویر کانزاس رژیم صهیونیستی. لورا کلی پرسش و پاسخ درباره کروناویروس در ماه مارس است. د

توسط MINERALNEWS در 24 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

کانزاس رژیم صهیونیستی. لورا کلی پرسش و پاسخ درباره کروناویروس در ماه مارس است. در روز قبل از عید پاک, دولت, دیوان عالی کشور تایید و اجرایی به منظور محدود کردن اندازه از خدمات کلیسا به کاهش گسترش ویروس. جان هانا/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان هانا/AP

کانزاس دیوان عالی کشور مبنی بر حمایت یک فرمان اجرایی از سوی دولت فرماندار محدود کردن اندازه از اجتماعات کلیسا در یکشنبه عید پاک به پایان دراماتیک قانونی برخورد که در آن از دادگاه خواسته شده بود در میان همه گیر جهانی برای تصمیم گیری بین سلامت عمومی و آزادی مذهبی.

در حکم صادر شده در شنبه دادگاه گفت: به لیبریا لورا کلی بود و در حقوق خود زمانی که او اعلام کرد به منظور روز سه شنبه در محدود کردن تجمعات مذهبی در کشور به 10 نفر. این حکم پس از آن صورت فوق العاده صبح امروز جلسه که در آن دادگاه هفت قضات شنیده شفاهی از طریق ویدئو کنفرانس به منظور تطابق با اجتماعی فاصله دستورالعمل.

"ما توافق کردند به منظور تسریع این اقدامات با توجه به ماهیت اضطراری برای بهداشت عمومی در همه موافق است که در حال حاضر" دادگاه گفت: در نظر اکثریت.

قبل از کلی سفارش نهادهای مذهبی در کانزاس معاف بودند از دولت 10-فرد محدود برای گردهمایی های اجتماعی. اما با تعدادی از coronavirus موارد در دولت نوردی کلی گفت که او مجبور به تجدید نظر در دستورالعمل.

"به عنوان هفته دفاع مقدس اجرایی میشود – و با کانزاس به سرعت در حال نزدیک شدن به آن پیش بینی شده" اوج "ميزان عفونت در هفته آینده – خطر برای افزایش COVID-19 موارد از طریق اجتماعات کلیسا است به خصوص خطرناک" فرماندار گفت: در روز سه شنبه در بیانیه ای. "این یک تصمیم دشوار است و من امیدوار بودم به به."

روز بعد رهبران جمهوری خواه در این ایالت قانونی شورای هماهنگی رای به لغو سفارش خواستار آن نقض قانون اساسی حق آزادی مذهب و یک مثال از اجرایی نفس بیش از حد.

Coronavirus به کشته شدن دست کم 55 نفر در کانزاس و آلوده 1,275. سه نفر از دولت 12 خوشه از موارد ناشی از اجتماعات کلیسا با توجه به لی نورمن از کانزاس وزارت بهداشت و محیط زیست است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن