قیصر در حال انجام است نیمه مخفی درایو-توسط منطقه خلیج ویروس آزمون. چرا می تواند به شما گرفتن ؟

در میان کروناویروس جدید, این بزرگراه از منطقه خلیج کمتر مسدود شدن بیش از حد معمول و قفسه های فروشگاه های مواد

توسط MINERALNEWS در 24 اسفند 1398

در میان کروناویروس جدید, این بزرگراه از منطقه خلیج کمتر مسدود شدن بیش از حد معمول و قفسه های فروشگاه های مواد غذایی نگاه apocalyptically غارت — فرعی از کالیفرنیا به عنوان بخشی از یک بین المللی بیماری همه گیر.

آن را نیز همراه با برخی از مزایا: اگر ساکنان منطقه خلیج متعلق به برخی از طرح بهداشت و درمان آنها به راحتی می توانید درایو را از طریق منطقه غیر منتظره جریان آزاد جاده ها به بازدید از یک درایو-از طریق سایت آزمون به صورت COVID-19.

آنها فقط باز کردن دهان خود را. دریافت تست شده است. سپس با قرار دادن خودرو در دنده است.

دو روز بعد آنها نتایج خود را.

تبلیغات

روز جمعه در یک درایو-از طریق coronavirus مرکز آزمایش تعیین شد تا در یکی از چندین, هوای آزاد, پارکینگ متعلق به قیصر Permanente در ردوود سیتی. آن را به نمایندگی از یک قطعه از تهاجمی درایو-از طریق آزمایش که کره جنوبی انجام شده برای کمک به جلوگیری COVID-19; اما برای کالیفرنیا این یک شروع بود.

زیر آبی pop-up چادر یک تیم است که چرخش بین شش و هفت کارکنان منتظر ورودی خودرو-فرمان بیماران.

در 4:20 در پر باد اما بعد از ظهر آفتابی تیره, خاکستری, Toyota Prius, رانده شده توسط یک زن در عینک آفتابی نورد به محاصره کردن پارکینگ شد و دست تکان داد در لباس گارد امنیتی. او کشیده کمرویی به پاپ چادر نورد پایین پنجره و در زمان خاموش او سایه.

شلوغ اقدام به یک پرستار کمک میله مختاري قیصر را ردوود سیتی دستیار ارشد طب فکر خود را با یک کاغذ زرد لباس شب. پرستار و سپس به او کمک کرد تا تغییر دست خود را با یک جفت, بنفش, لاتکس, دستکش.

تبلیغات

به درستی آراسته با روپوش و دستکش و ماسک و عینک محافظ مختاري پا از چادر و با نزدیک شدن به راننده سمت پنجره — نمونه کیت در دست است.

بیمار و پزشک رد و بدل چند کلمه قبل از او کج شده سر خود را کمی به عقب و دهان خود را باز گسترده است. مختاري سواب پنبه در دست رسیده و با حرکت دایره ای swabbed داخل دهان او. او کشیده ظروف و کاهش آن را در یک ظرف.

او سپس برداشت یکی از جدید و با سر خود را هنوز هم کج پشت او قرار داده و آن را به سمت چپ سوراخ بینی — که او را به سبب چند بار چشمک میزنه — اکسترود آن و همچنین کاهش یافته است آن را در یک ظرف.

او سپس سوار کردن. آغاز تا پایان: بیش از 5 دقیقه.

ده دقیقه بعد بیمار دیگر وارد شدند و این روند تکرار شد.

Kaiser virus testing

کادر پزشکی آماده شدن برای آزمون قیصر اعضای coronavirus جمعه در شهر ردوود کالیفرنیا.

(سوزان زنگ / لس آنجلس تایمز)

مختاري در دسترس بود برای مصاحبه. نام پرستار ارائه نشده است. اما روش ارائه یک نگاه اجمالی از کره جنوبی با آن دولت-اجرای سیستم بهداشت و درمان می تواند آزمایش بسیاری از مردم خیلی سریع.

از این هفته کره جنوبی یک ملت از 51 میلیون نفر در حال آزمایش در مورد 250,000 مردم پس Jan. 20 زمانی که شیوع رخ داده است وجود دارد. در ایالات متحده با مراتب بالاتر جمعیت کمتر از 15000 نفر تا به حال تست شده توسط جمعه, با توجه به گزارش منتشر شده.

تبلیغات

کالیفرنیا عدم ایالت تست مرکب توسط دولت فدرال ناتوانی در تهیه مواد شیمیایی کلیدی مورد نیاز برای آزمون یکی از دلایلی است که سیلیکون ولی تبدیل به صفر برای این ویروس در سطح ایالت. به عنوان جمعه شهرستان سانتا کلارا گزارش شده بود 79 مورد تأیید و شهرستانهای اطراف گزارش شده بود ،

با توجه به مارک براون مدیر ملی ارتباطات برای قیصر پزشکی گروه راه اندازی تنها سه نفر از این درایو تا تست سایت. یکی در سان فرانسیسکو یکی دیگر در سن لیندرو و این یکی در اینجا در ردوود سیتی.

امکانات دائمی نیست و تغییر از روز به روز.

او گفت: هیچ سایت هنوز راه اندازی شده است در جنوب کالیفرنیا و تا به حال هیچ اطلاعاتی در مورد برنامه ای برای انجام این کار است. او گفت دیگر مراکز منطقه ای مانند کسانی که در کلرادو و واشنگتن تلاش خواهد شد آنها را به عنوان اوایل به عنوان در این آخر هفته.

"این نیست برای عموم مردم" سخن گفت و اشاره کرد که تنها بیمارانی که قیصر اعضا و ارائه شده است یک قرار ملاقات با تسهیلات توسط پزشک خود مجاز دسترسی داشته باشید.

این سایت ها به صورت عمومی فاش کرد او گفت: به دلیل نقطه ای از این روش برای کاهش خطر قرار گرفتن در معرض رخ می دهد که در بیمارستان یا درمانگاه اتاق انتظار — که در آن چند نفر می توانند در تماس با یک دیگر و ویروس منتقل می شود. "ما نمی خواهیم جمعیت نشان دادن."

درایو-از طریق آزمایش نیز سعی در نیو راشل, n. y. — که در آن یک خوشه COVID 19 نفر قرار دارد — و فیلادلفیا. تعداد زیادی از مردم مورد آزمایش قرار می دهد اما نیویورک فرماندار بود و خوش بینانه جمعه.

"ما در حال همکاری با Northwell و BioReference برای اجرا به دولت اولین درایو-از طریق مرکز آزمایش و اطمینان از بالاترین خطر جمعیت می شود آزمون آنها نیاز به کمک ما داشته باشد و مبارزه با این بیماری همه گیر" رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب