قیصر بسته شدن بسیاری از جنوب کالیفرنیا درمانگاه به سرعت coronavirus گسترش

Kaiser Permanente پنج شنبه اعلام کرد که به طور موقت بسته شدن متعدد دفاتر پزشکی و درمانگاه در سراسر کالیفرنیای

توسط MINERALNEWS در 21 فروردین 1399

Kaiser Permanente پنج شنبه اعلام کرد که به طور موقت بسته شدن متعدد دفاتر پزشکی و درمانگاه در سراسر کالیفرنیای جنوبی با استناد به نگرانی های خود را با گسترش coronavirus.

"بهداشت و ایمنی از اعضای ما همیشه اولویت ما" بهداشت و درمان کنسرسیوم نوشت: در بیانیه ای در وب سایت خود را. "در تلاش برای محدود کردن قرار گرفتن در معرض اضافی COVID-19 سراسر جامعه ما تصمیم گرفته اند به طور موقت به بستن یا محدود کردن خدمات. با انجام این کار ما قادر به هماهنگی مراقبت و ترکیب بسیار مورد نیاز تجهیزات پزشکی و کارکنان در حالی که هنوز ارائه مراقبت با کیفیت بالا برای اعضای ما."

قیصر را تعلیق یا محدود کردن خدمات در محل در سراسر Southland از جمله در دره آنتلوپ داونی کرن کانتی و لس آنجلس و اورنج کانتی, چشم انداز شهر پاسادنا امپراتوری درون مرزی, سن دیگو جنوب خلیج و شهرستان ونتورا.

همه از قیصر هدف درمانگاه نیز به طور موقت بسته شده است. یک لیست کامل از تحت تاثیر امکانات در دسترس است در اینجا.

تبلیغات

قیصر اعلام کرده بود در مارس 27 این بود که به تحکیم خدمات.

بیمارستان ها و بهداشت عمومی سازمان کار کرده اند برای مدیریت جریان از بیماران به عنوان coronavirus گسترش می یابد.

تا کنون در بیمارستان گفته اند که آنها شده اند غرق شده توسط تعدادی از بیماران و دولت می گوید که فکر می کند این ماسک به اندازه کافی در حال حاضر.

تبلیغات

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom در اوایل این هفته اعلام کرد 500 دولتی هواکش خواهد بود قرض داده به نیویورک و دیگر coronavirus نقاط داغ در خارج از کالیفرنیا. که گرفتار برخی از مقامات در دولت خود را خاموش نگهبان به عنوان آنها تقلا برای به دست آوردن مقدار مورد نیاز تجهیزات پزشکی به خصوص در شهرستان ریورساید.

Riverside County مقامات گفت: دولت اخیرا با رد درخواست خود را به صورت اضافی 500 هواکش حتی اگر شهرستان انتظار دارد تقاضا برای دستگاه تنفس شهرستان در بیمارستان ها و مراکز درمانی به بیش از عرضه در کمتر از سه هفته.

شهرستان سانتا کلارا یکی دیگر از منطقه ضربه توسط COVID-19 همه گیر است ارائه 1000 دلار جایزه برای هر دستگاه آن را دریافت و دستور داده است تا شرکت ها با دستگاه های به گزارش موجودی خود را به این شهرستان است.

Coronavirus مرگ و میر در کالیفرنیا افزایش یافت گذشته 500, دربندی چند روز که دیدم متعدد مرگ و میر حتی به عنوان مقامات ابراز خوشبینی محتاطانه در مورد وضعیت کلی چشم انداز.

کالیفرنیا دیده است نه مرگ و میر ویروس نقاط داغ مانند نیویورک که در آن بیش از 4000 فوت کرده اند. و در حالی که این ویروس همچنان به سرعت در حال گسترش در برخی اماکن از جمله لس آنجلس, نشانه هایی وجود دارد که رشد آن می تواند کاهش در بخش هایی از منطقه خلیج است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن