وزارت دادگستری به دنبال جلوگیری از نشر جان بولتون کاخ سفید خاطرات

بزرگنمایی این تصویر سابق مشاور امنیت ملی John Bolton دیده می شود در ماه فوریه برنامه ریزی شده است به

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سابق مشاور امنیت ملی John Bolton دیده می شود در ماه فوریه برنامه ریزی شده است به انتشار خاطرات خود با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در ژوئن 23 و وزارت دادگستری در تلاش است برای جلوگیری از انتشار. علامت هامفری/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت هامفری/AP

هفت روز قبل از برنامه ریزی 23 ژوئن انتشار بگو همه حساب از جان بولتون تصدی به عنوان رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی وزارت دادگستری اواخر سهشنبه نصب شده اخرین تلاش برای جلوگیری از انتشار آن.

27-صفحه مدنی طرح دعوی در دادگاه توسط وزارت دادگستری در برابر بولتون با ایالات متحده دادگاه منطقه برای ناحیه کلمبیا مدعی است که انتشار خود را 592 صفحه کتاب اتاق که در آن اتفاق افتادهبود و تخلف از توافقنامه nondisclosure او امضا و سازش امنیت ملی است.

"[شورای امنیت ملی] تعیین کرده است که نسخه خطی در شکل فعلی آن شامل برخی معابر برخی تا چند پاراگراف در طول است که شامل طبقه بندی شده امنیت ملی اطلاعات" تشکیل پرونده متحده است. "در واقع شورای امنیت ملی تعیین کرده است که اطلاعات در این مقاله طبقه بندی شده است در محرمانه, راز, و راز بالا سطح."

"بر این اساس" آن را ادامه "انتشار و انتشار از اتاق که در آن اتفاق افتاده است می تواند آسیب های جبران ناپذیر به دلیل افشای موارد از اطلاعات طبقه بندی شده در این مقاله منطقی می تواند انتظار می رود به علت آسیب های جدی و یا فوق العاده قبر آسیب به امنیت ملی ایالات متحده است."

طرح دعوی در دادگاه استدلال می کند که بولتون که به طول انجامید 16 ماه به عنوان برگ برنده سوم مشاور امنیت ملی قبل از اخراج در سپتامبر سال 2019 حال امضا یک سند سه روز پس از ترک خود در کاخ سفید پست تصدیق "است که او ادامه داد: به 'ممنوع از افشای هر گونه طبقه بندی شده و یا اطلاعات محرمانه' که 'ممکن است استفاده و یا افشای اطلاعات غیر عمومی'تعریف شده به عنوان" اطلاعات به دست آورده به دلیل [خود] فدرال اشتغال' و 'شده است در دسترس عموم است.' "

بولتون است متهم در این پرونده با سه فقره نقض قرارداد و وظیفه امانتی — به اتهام نقض prepublication بررسی الزامات مورد نیاز برای نقض وظیفه خود را به انتشار اطلاعات طبقه بندی شده و برای غنی سازی ناعادلانه از آنچه که وزارت دادگستری می گوید یک معامله کتاب "گفته به ارزش حدود 2 میلیون دلار است."

دادگاه خواسته است به منظور بولتون به درخواست که این کتاب را انتشارات Simon & Schuster, بیشتر, تاخیر یک تاریخ انتشار است که در اصل بوده است در ماه آوریل به طوری که شورای امنیت ملی می تواند تکمیل آن را قبل از انتشار بررسی است. هیچ قاب زمان داده شده است که چگونه به زودی نقد و بررسی ممکن است به پایان رسید.

با توجه به یک مدیر با بولتون بنیاد برای امنیت آمریکا و آزادی Super PAC سابق ایالات متحده در سازمان ملل متحد روز سه شنبه شب تا به حال هیچ اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه.

در ایمیل خود وکیل چارلز کوپر گفت: "ما در حال بررسی دولت شکایت خواهد کرد و پاسخ را در دوره به دلیل."

به نظر می رسد هر چند که بولتون کتاب در حال حاضر چاپ شده و در حال توزیع است.

"در ماه های منتهی به انتشار این اتاق که در آن اتفاق افتاده است, Bolton مشغول به کار در همکاری با شورای امنیت ملی به ترکیب تغییرات به متن که خطاب به شورای امنیت ملی نگرانی" Simon & Schuster گفت: در 10 ژوئن آزادی مطبوعات. "نهایی منتشر شده نسخه ای از این کتاب نشان دهنده این تغییرات و Simon & Schuster به طور کامل حمایت از سفیر بولتون متمم اول قانون اساسی حق به داستان از زمان خود را در مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید."

توضیحات توسط ناشر از آنچه سبیل پرپشت, سخت رانندگی سابق بالا aide برای مغلوب ساختن پیشی جستن نوشته است برگ شکی نیست که چرا رئیس جمهور با دادستان کل لایحه بار در سمت خود گفت: از بولتون "شاید او نمی گفتن حقیقت است. او شناخته شده نیست برای گفتن حقیقت بسیاری."

که قبل از انتشار blurb, Simon & Schuster به نقل از کیفرخواست سنگینی علیه از مغلوب ساختن پیشی جستن به طور مستقیم از بولتون کتاب.

"'من سخت فشرده برای شناسایی هر گونه قابل توجهی تهمت تصمیم در طول تصدی من که نبود رانده شده توسط گروههای محاسبات او می نویسد:" با توجه به ناشر.

"در واقع" Simon & Schuster می گوید از بولتون "او استدلال می کند که خانه متعهد استیضاح قصور با نگه داشتن خود را تعقیب متمرکز دقت در اوکراین زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن اوکراین-مانند تجاوزات وجود داشته و در سراسر طیف گسترده ای از سیاست خارجی—و بولتون اسناد دقیقا چه کسانی بودند و تلاش های او و دیگران در دولت برای افزایش هشدار دهنده در مورد آنها."

این کتاب اثر می افزاید: "نشان می دهد که رئیس جمهور معتاد به هرج و مرج که در آغوش دشمنان ما و دوستان ما رد شد و عمیقا مشکوک از خود دولت است."

بولتون فروش کتاب باید ساعت یازدهم تلاش برای جلوگیری از آنها را شکست می سخاوتمندانه از سود قابل توجهی تبلیغات تولید شده توسط خود را تف کرد و با مغلوب ساختن پیشی جستن.

باید که اتفاق می افتد این طرح دعوی در دادگاه ادعا درآمد نمی خواهد رفتن به بولتون.

آن را ادعا می کند که تحت توافقنامه nondisclosure او امضا بولتون به توافق "اختصاص به دولت ایالات متحده از تمام حقوق, عنوان, و علاقه, و همه حق امتیاز remunerations و emoluments که منجر شده و یا خواهد شد و یا ممکن است در نتیجه از هر گونه افشای انتشار یا وحی سازگار نیست با نظر" از این توافق نامه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب