وزارت دادگستری می گوید مین 2 هفته قرنطینه قانون تبعیض علیه گردشگران

بزرگنمایی این تصویر یک ردیف از بسته متل دیده می شود در 29 آوریل در اولد ارچرد بیچ مین در اقدامات برا

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک ردیف از بسته متل دیده می شود در 29 آوریل در اولد ارچرد بیچ مین در اقدامات برای جلوگیری از coronavirus گسترش یافته است. Robert F. Bukaty/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Robert F. Bukaty/AP

وزارت دادگستری ایالات متحده است جانبداری با اردوگاه و صاحبان رستوران در ایالت مین است که شکایت دولت بیش از دو هفته خود به قرنطینه سیاست برای خارج از کشور بازدید کنندگان است.

محدودیت تحمیل شد توسط لیبریا جانت میلز به عنوان بخشی از دولت در پاسخ به این حال همه گیر. چندین ایالت دیگر تحمیل اقدامات مشابه است.

در خلاصه زمینه از طرف Bayley این اردوگاه در سکربروق و دیگر شاکیان با وکلای وزارت دادگستری از جمله ایالات متحده وکیل برای مین می گویند که دولت درگیر شدن به دلیل "قانع کننده علاقه به حفاظت از مردم و شهروندان در قانون اساسی حق آزادی از تبعیض ناموجه بر اساس کشور محل اقامت."

در این مورد فدرال وکلای مدافع می گویند مین به احتمال زیاد بیش از قانون اساسی محدودیت های تبعیض آمیز بین Mainers و مردم از خارج از کشور با توجه به توانایی سرپرستی اردو و پارک های RV.

دولت بیانیه اشاره می کند که منظور نیاز نیست همه افراد غیر مقیم برای رفتن به قرنطینه. "تا آنجا که به امنیت عمومی می رود معلوم نیست چرا خارج از دولت ساکنان ممکن است وارد مین به شرکت در هر گونه قانونی, کسب و کار, حرفه ای, محیط زیست اجازه و بیمه, خدمات, برای مثال, اما نه به سرپرستی یک اردوگاه یا RV پارک. ... اگر مین می خواهد برای جلوگیری از گسترش COVID-19, یکی فکر می کنم این شروع می شود با جلوگیری از خارجی ها از حضور در جلسه اتاق هیئت مدیره نه از تبادل یک چادر."

در پاسخ میلز در بیانیه ای گفت او "عمیقا نا امید و رک و پوست کنده بیزارند – که U. S Department of Justice در حال ساخت یک تلاش هماهنگ برای تضعیف سلامت مردم از مین است."

میلز با اشاره به این که این اعتراضات "بودند هرگز مطرح شده که رئیس جمهور و خود نیروی کار گام خود را برای محدود کردن سفر است."

"حفظ 14 روز در قرنطینه ... هرگز در مورد هر چیزی به غیر از حفاظت از سلامت و ایمنی مردم مین در زمانی که میلیون ها نفر در حال انتظار به گله ما از دولت COVID-19-لکه" میلز گفت. "من تصور است و به همین دلیل است که بسیاری از دیگر استانداران تصویب کرده اند که اقدامات مشابه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن