وزارت دادگستری قصد دارد تا درخواست تجدید نظر حکم توقف اعدام

واشنگتن - وزارت دادگستری قصد دارد تا درخواست تجدید نظر یک قاضی حاکم است که متوقف اولین فدرال اعدام در نزدیک به

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399

واشنگتن - وزارت دادگستری قصد دارد تا درخواست تجدید نظر یک قاضی حاکم است که متوقف اولین فدرال اعدام در نزدیک به دو دهه پس از اعضای خانواده قربانیان نگرانی آنها خواهد بود در معرض خطر ابتلا به کروناویروس اگر آنها تا به حال به سفر برای شرکت در آن.

Daniel Lee, 47, برنامه ریزی شده بود به مرگ با تزریق مواد کشنده در روز دوشنبه. لی از یوکان, اوکلاهما محکوم شد در آرکانزاس از سال 1996 قتل فروشنده اسلحه ویلیام Mueller, همسرش, نانسی و او 8 سال پدر سارا پاول.

اما رئیس منطقه قاضی جین Magnus-Stinson حکومت جمعه که اعدام خواهد بود را در خود نگه دارد چرا که خانواده قربانیان می خواستم به حضور اما ترس از سفر و در طول بیماری همه گیر کوروناویروس که به کشته شدن بیش از 130,000 مردم است ravaging زندانها در سراسر کشور.

حدود یک ساعت پس از قاضی حکم وزارت دادگستری ثبت آن با توجه به درخواست تجدید نظر به 7th, ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر و ثبت مدارک دادگاه درخواست قاضی برای اقامت سفارش در انتظار تجدید نظر شود.

وزارت دادگستری معتقد است که به احتمال زیاد به نفع خود یک تجدید نظر شود. آن معتقد است که اعدام ها نیاز به برنامه ریزی گسترده و هماهنگی با دیگر مقامات اجرای قانون و می گوید: ده ها تن از اعضای هیات بودند در حال حاضر در آورده از امکانات دیگر جلوتر از روز دوشنبه برنامه ریزی شده اعدام است.

"این آماده سازی را نمی توان به سادگی بازگشت" تشکیل پرونده می گوید.

دادستان کل ویلیام Barr است گفت: بخشی از دلیل برای از سرگیری اعدام شد به انجام احکام اعمال شده توسط دادگاه و به ارائه یک حس عدالت به خانواده های قربانیان هر چند بستگان کشته شدگان توسط لی نمی خواست که.

آنها التماس کرد برای سال هایی که لی در عوض باید همان جمله زندگی به عنوان سر دسته در کشنده طرح. بستگان از جمله Earlene شعبه پترسون که از دست دختر و نوه در قتل بود خواست مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به حرکت رو به جلو با حکم اعدام و استدلال کرده بود که غم و اندوه خود را توسط مرکب فشار برای اجرای لی در وسط یک بیماری همه گیر.

"آسیب به خانم پترسون است که مجبور به انتخاب کنید که آیا در حال حاضر برای اجرای یک انسان مسئول مرگ دخترش و نوه ارزش هجوم او دستور پزشك و به خطر انداختن زندگی خود" قاضی نوشت.

دستور تاخیر اجرای حکم تا زمانی که وجود دارد این است که دیگر چنین مواقع اضطراری است. این دادگاه فقط به لی را اعدام می کند و توقف دو نفر دیگر اعدام که در حال برنامه ریزی برای بعد از آن در هفته آینده.

تصمیم به ادامه با اعدام شده بود به عنوان انتقاد خطرناک و سیاسی حرکت می کند. منتقدان استدلال می کنند که دولت در حال ایجاد یک غیر ضروری و تولید فوریت در اطراف یک موضوع نیست که در لیست بالا از آمریکا نگرانی های در حال حاضر.

Chevie Kehoe که دادستان به عنوان سر دسته استخدام Lee در سال 1995 برای سفید خود را supremacist سازمان است. دو سال بعد آنها دستگیر و به قتل از Muellers و سارا در Tilly, آرکانزاس, حدود 75 مایل (120 کیلومتری) شمال غرب از لیتل راک. در سال 1999 دادگاه دادستان گفت: Kehoe از Colville واشنگتن و لی به سرقت اسلحه و 50.000 دلار به صورت نقدی از Muellers به عنوان بخشی از طرح خود برای ایجاد یک ملت تنها مردم سفید.

لی وکلای همچنین استناد به مدارک و شواهد از محاکمه او که Kehoe در واقع کشته شدن سارا.

این اعدامها به نظر می رسد اتفاق می افتد پس از تصمیم دیوان عالی کشور امتناع از آنها را مسدود و دادگاه بدوی تایید حکم. این روشن نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد با سایر اعدام های برنامه ریزی شده که در حال برنامه ریزی هفته آینده برای پنج شنبه و جمعه.

Wesley Persian Purkey از کانزاس که مورد تجاوز قرار گرفته و به قتل 16 ساله کشته و 80-زن برنامه ریزی شده است برای مردن چهارشنبه. داستین لی Honken که به کشته شدن پنج نفر در آیووا از جمله دو کودک برنامه ریزی شده است به اجرا در جمعه.

کیت Dwayne Nelson, برنامه ریزی شده برای اجرا در ماه اوت بود و به جرم آدم ربایی 10 ساله در حالی که او بود, اسکیت, در, کانزاس, صفحه اصلی, تجاوز به او در یک جنگل پشت یک کلیسا و سپس او را خفه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

DeMillo گزارش از لیتل راک ارک.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن