هیات داوران توصیه مرگ برای مردی که پس از کشته شدن 3 پاسخ به آگهی برای یک ماشین استفاده می شود

یک هیئت منصفه در دوشنبه توصیه می شود مجازات اعدام برای یک مرد متهم به تیراندازی و کشته شدن سه نفر و زخمی شدن د

توسط MINERALNEWS در 27 اسفند 1398

یک هیئت منصفه در دوشنبه توصیه می شود مجازات اعدام برای یک مرد متهم به تیراندازی و کشته شدن سه نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر پس از پاسخ به یک آگهی برای یک ماشین استفاده می شود دادستان گفت.

همان منصفه در ماه گذشته در بر داشت جید Douglas Harris, 37 به جرم سه فقره قتل و چندین اتهام دیگر از جمله اقدام به قتل و آدم ربایی است.

با توجه به دادستان هریس' داد و بیداد تیراندازی آغاز شد و پس از او به یک داونی کسب و کار در Oct. 24, 2012 در پاسخ به یک آگهی Craigslist در برای 2010 شورلت کامارو.

او به ضرب گلوله سه نفر را به کشتن دو Josimar Rojas, 26 و ایرنه Cardenas ریس, 35, مقامات گفت.

تبلیغات

سپس او سپس مجبور سوزانا پرز Ruelas, 34 به رانندگی او را و پسر او را به نزدیک خانه که در آن کامارو پارک شده بود. پس از ورود او به ضرب گلوله کشته و پرز Ruelas و زخمی شدن پسر دادستان گفت.

هریس دستگیر شد و یک روز پس از کشتار. او تا به حال شده است paroled سه ماه قبل از تیراندازی پس از محکوم به در سال 2005 از سرقت و اقدام به سرقت.

او برنامه ریزی شده است به محکوم مارس 21 لس آنجلس دفتر دادستان منطقه گفت.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom سال گذشته اعلام یک مهلت قانونی برای مجازات اعدام در کالیفرنیا است. Newsom را مهلت طول می کشد تا زمانی که او توسط فرماندار و جلوگیری نمی کند دادستان از دنبال و نه قضات و داوران از تحمیل مجازات مرگ.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب