قاضی حکم خواهد unseal کندی پسر عموی پرونده قتل

HARTFORD, Conn. - یک قاضی فدرال حکم داد که کانکتیکات مقامات را حفظ دادگاه و اسناد و مدارک محرمانه برای نوجوانا

توسط MINERALNEWS در 4 مرداد 1399

HARTFORD, Conn. - یک قاضی فدرال حکم داد که کانکتیکات مقامات را حفظ دادگاه و اسناد و مدارک محرمانه برای نوجوانان متهم به جدی ترین جرائم — تصمیم گیری خواهد شد که بازگشایی کندی پسر عموی مایکل Skakel را مورد قتل ،

ایالات متحده منطقه قاضی مایکل شیا در هارتفورد حکومت جمعه که دولت قانون مصوب سال گذشته — با هدف حفاظت از نوجوانان' هویت زمانی که پرونده آنها در حال انتقال به دادگاه و تنها unsealing اسناد اگر آنها محکوم — نقض متمم اول قانون اساسی حق دسترسی به دادگاه هارتفورد کورانت گزارش شده است.

این تصمیم در یک دعوی در دادگاه به چالش کشیدن قانون ظ توسط روزنامه ها و خبرنگاران کمیته برای آزادی مطبوعات است.

قاضی دستور داد که دولت شعبه قضایی به دادگاه باز و unseal پرونده در موارد نوجوانان سنین 15 و 16 و 17 که موارد منتقل شده به دادگاه اما مخفی نگه داشته بر اساس قانون جدید که در اثر Oct. 1. بخش هایی از نظم به تعویق افتاد برای یک ماه اجازه می دهد تا طرفداران برای نوجوانان فرصت را به استدلال می کنند در برابر unsealing رسیدگی است.

"این حکم علائم حیاتی پیروزی برای شفافیت در سیستم عدالت کیفری" گفت: اندرو Julien ناشر و سردبیر از کورانت. "دولت دیگر قادر خواهد بود به طور خودکار محافظت از نظارت عمومی رسیدگی در جرایم در نظر گرفته شده به اندازه کافی جدی به کار گرفته در این فیلم جنایی سیستم."

تحت قانون قبلی جدی اطفال موارد از جمله قتل و تجاوز بودند unsealed زمانی که آنها منتقل شده به دادگاه به عنوان Skakel است که اجازه می دهد دسترسی عمومی به دادگاه. قانون جدید منجر به آب بندی Skakel است چرا که او یک نوجوان بود که مارتا Moxley کشته شد در خود ثروتمند گرینویچ محله در سال 1975.

Skakel برادرزاده رابرت اف کندی را بیوه, اتل کندی محکوم شد در سال 2002 در bludgeoning مرگ Moxley زمانی که آنها هر دو از 15 سال. او در خدمت بیش از 11 سال در زندان قبل از قاضی دادگاه محکومیت خود را در سال 2013 با استناد به اشتباهات خود وکیل محاکمه. او آزاد شد در $1.2 میلیون وثیقه.

دادگاه عالی ایالت ابقاء قتل محکومیت در سال 2016 اما بعد معکوس خود و لغو محکومیت. دیوان عالی ایالات متحده در سال گذشته کاهش یافته است به شنیدن درخواست توسط دولت دادستان که اعلام نشده که آیا آنها برنامه ریزی دوباره امتحان کنید Skakel.

یک پیام به دنبال نظر در مورد شیا حکم به سمت چپ برای رئیس دولت وکیل ریچارد News جونیور در روز شنبه. این معلوم نیست که آیا مقامات برنامه ریزی برای تجدید نظر در این حکم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن