قاضی فلسطين مریلند ممنوعیت حیوان خانگی فروشگاه فروش گربه و سگ

COLLEGE PARK, Md. - یک قاضی فدرال روز جمعه پرتاب کردن طرح دعوی در دادگاه است که به چالش کشیده مریلند به تازگی

توسط MINERALNEWS در 19 بهمن 1398

COLLEGE PARK, Md. - یک قاضی فدرال روز جمعه پرتاب کردن طرح دعوی در دادگاه است که به چالش کشیده مریلند به تازگی تصویب ممنوعیت فروش سگ و گربه توسط خرده فروشی, فروشگاه حیوان خانگی یک اساسنامه صورتحساب به عنوان یک بررسی در برابر بدون مجوز و غیر بهداشتی "توله سگ میلز."

چهار فروشگاه حیوان خانگی, پرورش دهنده سگ و یک سگ بروکر شکایت کرد در ماه اوت برای جلوگیری از این قانون که در زمان اثر Jan. 1. مریلند دوم دولت پس از کالیفرنیا به تصویب چنین محدودیت در فروش سگ و گربه.

قانون ممنوعیت فروشگاه حیوان خانگی از فروش سگ و گربه اما آنها را تشویق به همکاری با رفاه حیوانات گروه به "ویترین" سگ از پناهگاه حیوانات کنترل واحد و "پرورش دهندگان محلی."

ایالات متحده منطقه قاضی الن Hollander که او نیز رد شاکیان درخواست برای یک دستور مقدماتی مسدود کردن قانون اجرای گفت که او در بر داشت شواهد کافی که قانونگذاران ایالتی بود و "عقلانی" برای تصویب اساسنامه.

"حمایت از مصرف کنندگان و کاهش حمایت های مالی برای آسیاب پرورش دهندگان و تشویق تصویب حیوان خانگی در حال مسلم مشروع منافع ملی" او در او نوشت 79-صفحه تصمیم گیری است.

Hollander گفت: شاکیان اساسا استدلال کرد که قانونگذاران نادرست سعی در آسیب های فروشگاه حیوان خانگی توسط جانبداری با حیوانات-گروه های حقوق.

"این استدلال این است که بدون شایستگی. جانبداری با یک گروه لزوما به معنی خصومت نسبت به دیگری" قاضی نوشت.

حیوان خانگی فروشگاه ها گفت: این ممنوعیت را قرار داده و آنها را از کسب و کار. یکی از شاکیان فقط توله سگ بسته "برای یک دوره" پس از قانون اثر در زمان ماه گذشته گفت: وکیل شاکیان Jonathan کاگان. این ممنوعیت در حال حاضر "به طور قابل توجهی تحت تاثیر" فروشگاه ها که مانده اند باز به امید گرفتن یک مطلوب حکم دادگاه او اضافه شده است.

کاگان نمی تواند بلافاصله می گویند اگر مشتریان خود را خواهد درخواست تجدید نظر این حکم. "ما هنوز در تلاش برای هضم آن," او گفت:.

مریلند قانون تشویق animal welfare organizations به همکاری با خرده فروشی فروشگاه حیوان خانگی به نمایش گذاشتن سگ ها و گربه ها برای تصویب و یا خرید از "پرورش دهندگان محلی" با توجه به خلاصه ای از این قانون آماده شده توسط دولت تحلیلگران.

حیوان خانگی فروشگاه استدلال این ممنوعیت بر خلاف قانون اساسی است, نقض بازرگانی بند و حمایت برابر بند چهاردهم متمم. کت و شلوار خود را گفت: این قانون به قصد تسهیل فروش از پرورش دهندگان محلی تبعیض علیه در خارج از کشور, پرورش دهندگان و کارگزاران.

قاضی گفت: این قانون یک "ضعیف پیش نویس قانون" نیست که تعریف شرایط "ویترین" و "پرورش دهندگان محلی." اما او با موافقت دولت این است که قانون نمی حک کردن یک استثنای خاص برای پرورش دهندگان محلی به فروش گربه یا سگ از طریق فروشگاه حیوان خانگی و یا مانع خارج از کشور, پرورش دهندگان و کارگزاران از نمایشگاه حیوانات خود را در فروشگاه حیوان خانگی.

"به این ترتیب عمل می کند نه به صراحت و تمایز بین در دولت و خارج از دولت پرورش دهندگان و کارگزاران" Hollander نوشت.

طرح دعوی در دادگاه نیز گفت: animal welfare organizations ساخته اند بی اساس ادعا می کند که فروشگاه حیوان خانگی در حال دامن زدن به رشد توله سگ میلز. کت و شلوار ادعا کرد این ممنوعیت به طور موثر شیفت فروش توله سگ از تنظیم خرده فروشان به منابع غیر قابل تنظیم مانند فروشندگان قرار دادن تبلیغات در اینترنت و یا در روزنامه ها.

"اینترنت پت فروش یک شدت بروز تقلب و کلاهبرداری است که تنها افزایش خواهد یافت در برابر ساکنان مریلند پس از ممنوعیت طول می کشد تا اثر" کت و شلوار گفت.

قاضی وجود دارد گفت: "قطعا زمینه را برای حمایت از شاکیان باور است که در اثر درمان بدتر از بیماری است."

"اما هر چه این عمل را صحت است که قضاوت متعهد به قوه مقننه" Hollander اضافه شده است.

رژیم صهیونیستی. لری هوگان یک جمهوریخواه به امضا رسید و این قانون به قانون در مارس 2018 پس از دولت سنا به اتفاق آرا آن را تصویب و به تصویب مجلس آن 129-8.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

این متهمان عبارتند از: وزارت امور خارجه آمریکا و کمیته مالی و مریلند دادستان کل برایان Frosh که دفتر خواهد بود مسئول برای اجرای این ممنوعیت.

قانون برای اولین بار از این نوع در زمان اجرا در ماه ژانویه 2019 در کالیفرنیا است. بر خلاف مریلند پتو ممنوعیت فروش سگ و گربه توسط فروشگاه حیوان خانگی, کالیفرنیا قانون ممنوع فروشگاه حیوان خانگی از فروش یک سگ گربه یا خرگوش مگر اینکه آن را از یک پناهگاه حیوانات یا گروه نجات. برخی از دولت های محلی از جمله در مریلند در حال حاضر تصویب اقدامات مشابه است.

مین نیز اخیرا به تصویب قانون منع فروش سگ ها و گربه ها در فروشگاه ها و نیویورک است به فکر یک فروشگاه حیوان خانگی بان شبیه به مریلند را Hollander اشاره کرد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن