قاضی اصطبل Uber Postmates چالش به کالیفرنیا کار قانون

ساکرامنتو, کالیفرنیا. - یک قاضی فدرال روز دوشنبه حاضر به معاف سوار-به اشتراک گذاری شرکت Uber و بر روی تقاضا خد

توسط MINERALNEWS در 22 بهمن 1398

ساکرامنتو, کالیفرنیا. - یک قاضی فدرال روز دوشنبه حاضر به معاف سوار-به اشتراک گذاری شرکت Uber و بر روی تقاضا خدمات تحویل غذا Postmates از گسترده جدید در کالیفرنیا قانون کار در حالی که او نظر خود را به طرح دعوی در دادگاه.

ایالات متحده منطقه قاضی دالی Gee در لس آنجلس را تکذیب کرد, این شرکت درخواست برای یک دستور مقدماتی حفاظت از آنها را از قانون با هدف ارائه دستمزد و مزایای حمایت به افرادی که کار می کنند به عنوان پیمانکاران مستقل.

این شرکت ها ادعا می کنند که این قانون که در زمان اثر Jan. 1 نقض فدرال و دولت در قانون اساسی تضمین حمایت برابر و با توجه روند. آن را ایجاد ملت دقیقترین آزمایش که در آن کارگران باید در نظر گرفته شود کارکنان است که می تواند مجموعه ای از پیشینه برای کشورهای دیگر.

Uber گفت: با توجه به اینکه تجدید نظر شود. این دو شرکت در میان کسانی نیز جمع آوری امضا برای اندازه گیری در انتخابات ماه نوامبر که معاف از آنها در حالی که به رانندگان مزایای جدید مانند مراقبت های بهداشتی و یک درآمد تضمین 120 ٪ از حداقل دستمزد.

دولت نمایندگان مجلس با تصویب قانون "با استفاده از یک مغرضانه و کاملا سیاسی است که نادیده گرفته صدای کارگران بیشتر متاثر از قانون و اعطا درمان ترجیحی به دلخواه گروه از صنایع" Uber در بیانیه ای گفت.

طرح دعوی در دادگاه استدلال می کند که این قانون معاف برخی از صنایع, اما شامل سوار-به اشتراک گذاری و تحویل شرکت های بدون اساس منطقی برای افتراق بین آنها. آن را می گوید که این قانون همچنین در نقض حقوق کارگران به انتخاب کنید که چگونه آنها زندگی می کنند و می تواند خلاء موجود خود قرارداد.

هی رد تمام کسانی که استدلال.

قاضی موافقت کرد که شواهدی وجود دارد که قانون "هدفمند" این شرکت که قانونگذاران دولت "به طور خاص در مورد شکایت بارگذاری."

"اما این هدف حتی اگر این افزایش به سطح عناد نسبت به فرفره اقتصاد شرکت می کند ایجاد یک حفاظت در برابر نقض" هی نوشت: با توجه به اینکه این قانون همچنین "آدرس نگرانی های مشروع" در مورد مضر misclassification از کارگران "در بسیاری از صنایع نه فقط فرفره اقتصاد است."

دموکراتیک Assemblywoman Lorena گونزالس از سن دیگو نوشت که این قانون گفت: در یک صدای جیر جیر که روشن است Gee "هیچ شایستگی" در این شرکت استدلال که آنها دچار آسیب های جبران ناپذیر.

"مانند آن است که در حال حاضر مسئولیت کالیفرنیا به اجرای قانون از طرف این کارگران," او گفت:.

قانون در نظر گرفته شده است به گسترش حقوق کارمند به بیش از یک میلیون کالیفرنیا کارگران که فاقد مزایای مانند حداقل دستمزد مسافت پیموده شده, بازپرداخت پرداخت مرخصی استعلاجی پزشکی پوشش و ناتوانی در پرداخت هزینه های آسیب.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

یکی دیگر از قاضی مسدود قانون از اعمال به مستقل كانون بر این اساس است که دولت قانون است preempted توسط قانون فدرال وقتی که می آید به حرفه خود.

یک قاضی سوم برنامه ریزی شده است به نظر ماه آینده و اینکه آیا به طور موقت مسدود قانون از اعمال به نویسندگان و عکاسان است. اما گونزالس هفته گذشته گفت که او در نظر دارد به دنبال تغییرات به قانون آن را به عنوان امر به مترجمان آزاد است و با توجه به تغییرات برای نوازندگان.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن