قاضی می گوید کن Cuccinelli منصوب شد غیرقانونی به بالا مهاجرت ارسال

بزرگنمایی این تصویر کن Cuccinelli صحبت می کند در فوریه. 7 در واشنگتن دی سی یک قاضی فدرال گفت: انتصاب

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

کن Cuccinelli صحبت می کند در فوریه. 7 در واشنگتن دی سی یک قاضی فدرال گفت: انتصاب خود را به منجر شود USCIS غیر قانونی. ساموئل کروم/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ساموئل کروم/گتی ایماژ

یک قاضی فدرال حکم داد روز یکشنبه کن Cuccinelli انتصاب به بالا مهاجرت موقعیت در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت غیر قانونی گفت: چند بخشنامه صادر شده توسط Cuccinelli برای تشدید قوانین پناهندگی در حال حاضر باید "خود را کنار بگذارند."

در 55 صفحه حکم ایالات متحده در منطقه قاضی رندولف خزه گفت: دولت نقض فدرال جای خالی قانون اصلاحات هنگامی که آن را شنود گذاشته Cuccinelli در ژوئن 2019 به رهبری ایالات متحده شهروندی و مهاجرت خدمات این سازمان در وزارت امنیت داخلی که نظارت حقوقی مهاجرت به کشور است.

حکم باطل یک جفت از دستورات صادر شده توسط Cuccinelli اداره مهاجرت تندرو و سابق دادستان کل ویرجینیا که معرفی محدودیت های جدید در روند پناهندگی.

اولین بخشنامه کوتاه طول زمان پناهندگی پناهجویان باید به آماده شدن برای "معتبر-ترس مصاحبه" با مقامات از 48 یا 72 ساعت به "یک تقویم کامل بعد از تاریخ ورود در یک بازداشتگاه." با دوم Cuccinelli ممنوع پناهندگی افسران از اعطای پسوند به این سیاست جدید "جز فوق العاده ترین شرایط."

"در شایستگی دادگاه آمده است که Cuccinelli شد نه قانونی منصوب به خدمت به عنوان سرپرست و به عنوان یک نتیجه او فاقد قدرت به موضوع کاهش-زمان-به-مشورت و ممنوعیت-در-پسوند بخشنامه ها" خزه نوشت: در او حاکم است.

تحت 1998 جای خالی قانون زمانی که مجلس سنا-تایید رهبر یک اداره فدرال استعفا می افتد به "دستیار اول" که دفتر خالی به مسئولیت در یک اقدام بر اساس.

اما Cuccinelli کار نمی کند در USCIS قبل از پیشرو آن است. به جای این اقدام رئیس DHS در آن زمان کوین McAleenan "منصوب Cuccinelli 'به عنوان اصلی معاون مدیر [USCIS],' یک موقعیت که وجود نداشت قبل از Cuccinelli انتصاب" قاضی اشاره کرد.

سپس McAleenan تغییر منظور از جانشینی به اصل معاون اول "دستیار" اجازه می دهد Cuccinelli به "جهش" های موجود معاون مدیر برای تبدیل شدن به آژانس سرپرست.

"در اینجا وزیر ایجاد یک موقعیت است که در فرمان به نام تنها," قاضی نوشت.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت انتظار می رود که به درخواست تجدید نظر تصمیم گیری. در یک ایمیل از یک سخنگوی وزارت امنیت داخلی گفت: "ما به وضوح مخالفت با تصمیم دادگاه خواهد بود و به دنبال نزدیک در تصمیم گیری است."

یکشنبه حاکم ناشی از یک مورد آورده شده توسط مهاجر, حمایت گروه به نمایندگی از پنج پناهجویان از هندوراس. این پناهجویان می گویند Cuccinelli دستورات را به آنها زمان کافی برای صحبت با وکلا و اعضای خانواده خود را در مورد موارد قبل از آنها ملاقات با پناهندگی کردند.

افسران مهاجرت در بر داشت که asylum-seekers — دو زن و سه فرزند — آیا معتبر ترس از آزار و اذیت. زنان به طور جداگانه گفت که به آنها تجاوز شده و در مواجهه با سایر خشونت ها در هندوراس. تمام شد سپس موضوع را به سفارشات برای تسریع حذف.

اما خزه گفت: به دلیل Cuccinelli نیست که قدرت به صدور بخشنامه ها زنان را "معتبر-ترس تعیین" خواهد بود خالی بود و آنها به صورت سریع حذف "تا زمانی که از نظر قانونی کافی مصاحبه رخ می دهد."

"به مطمئن شوید که دادگاه به این نتیجه رسیدند که این دو بخشنامه نامعتبر هستند و باید کنار بگذارند" خزه نوشت.

هنوز معلوم نیست چه این حکم ممکن است معنی Cuccinelli که هنوز منجر USCIS و در ماه نوامبر شد دوم بالاترین مقام رسمی در وزارت امنیت داخلی.

آوازی حامی رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن Cuccinelli کشیده شده توجه خود را برای بحث فصاحت و بلاغت در اطراف مهاجرت. در ماه اوت در مصاحبه با NPR او پیچ خورده Emma Lazarus' کلمات معروف در یک برنز پلاک در مجسمه آزادی تغییر نقل قول می گویند "من شما را خسته و ضعیف خود را که می تواند ایستادن روی پای خود و که نمی خواهد تبدیل به یک اتهام عمومی."

دموکراسی رو به جلو یکی از گروه های درگیر در این پرونده به نام تصمیم "هر دو یک پیروزی برای حاکمیت قانون و چشمگیر به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سفارتخانه در دستور کار نیست."

"ما مفتخریم به اشتراک گذاری این پیروزی حقوقی با شجاع متقاضیان پناهندگی که به ارمغان آورد و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به دادگاه به اطمینان حاصل شود که ایالات متحده باقی می ماند درست به سنت خود را از ارائه یک پناهگاه برای کسانی که فرار از آزار و اذیت و به دنبال پناهندگی در امریکا گفت:" آن subi p. mathew گروه مدیر اجرایی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب