قاضی ریپ PG&E به صورت رنگ پریده رکورد ایمنی منجر به آتش سوزی

SAN FRANCISCO - ایالات متحده قاضی پاره پاره به Pacific Gas & Electric روز چهارشنبه گفت: مدیران اجرایی آن ق

توسط MINERALNEWS در 30 بهمن 1398

SAN FRANCISCO - ایالات متحده قاضی پاره پاره به Pacific Gas & Electric روز چهارشنبه گفت: مدیران اجرایی آن قرار داده اند حرص و آز و قبل از ایمنی و گفتن نرم افزاری است که به متهم شده است که بزرگ کالیفرنیا آتش سوزی در سال های اخیر است که در آن باید برنامه ریزی به حداقل 1,100 بیشتر درخت طرمرس به کاهش شانس باعث حتی بیشتر از ویرانی.

"من می خواهم به انجام همه چیز من می تواند به حفاظت از این دولت بیشتر از مرگ و نابودی از این جنایت کار محکوم," Alsup گفت: PG&E

ایالات متحده منطقه قاضی ویلیام Alsup تحویل داده و خود را سخت ملامت از این کشور بزرگترین ابزار در طول یک جلسه دادگاه برای بررسی اینکه چگونه به خوبی PG&E دارای انطباق با شرایط از پنج سال کیفری مشروط و اعمال پس از آن گاز خطوط منفجر منطقه خلیج سان فرانسیسکو محله و کشته شدن هشت نفر در سال 2010. ابزار محکوم شد شش جنایت فقره جعل سوابق و نقض ایمنی در سال 2016.

Alsup لعنتی PG&E برای abysmal سابقه پس از آن مشروط آغاز شد و در ژانویه 2017. در آن زمان PG&E پیری خطوط برق مقصر شناخته شده است برای اشتعال یک سری از آتش سوزی فاجعه بار که به کشته شدن نزدیک به 130 نفر و تخریب هزاران خانه.

پس زین PG&E با بیش از 50 میلیارد دلار در بدهی های بالقوه رانندگی سان فرانسیسکو شرکت به ورشکستگی 13 ماه پیش.

قاضی گفت: PG&E او معتقد است آتش سوزی مانع شده اند می تواند آن را به حال به روز رسانی و نگهداری آن در سیستم های الکتریکی به جای funneling میلیاردها دلار به سهامداران سود سهام و اجرایی پاداش.

"PG&E غفلت تعمیر و نگهداری آن کاملا روشن است حتی اگر آنها نمی خواهد آن را بپذیرد" Alsup گفت.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن