قاضی ریموند فیشر که رهبری پلیس اصلاحات پس از L. A. شورش مرگبار در 80

ریموند C. فیشر یک قهرمان برای پلیس اصلاحات در لس آنجلس و یک کهنه کار لیبرال قاضی که خدمت در 9th ایالات متحده م

توسط MINERALNEWS در 13 اسفند 1398

ریموند C. فیشر یک قهرمان برای پلیس اصلاحات در لس آنجلس و یک کهنه کار لیبرال قاضی که خدمت در 9th ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر, درگذشت, در سن 80.

فیشر درگذشت در صبح روز شنبه در خانه اش در شرمن اوکس. او از سرطان با توجه به همسرش نانسی فیشر که آیا ارائه اطلاعات بیشتر است.

فیشر کمک به اجرای اصلاحات است که بازسازی اداره پلیس لس آنجلس پس از رادنی G. King رسوایی و شورش سال 1992. در سال 1991 او به عنوان معاون مشاور برای کریستوفر کمیسیون مستقل پنل که بررسی پلیس لس آنجلس در پی پادشاه ضرب و شتم و به دنبال جزئیات مسائل از نیروی بیش از حد.

بعد به عنوان یک عضو از این شهر پلیس کمیسیون تحت شهردار ریچارد Riordan فیشر سازی تلاش برای انضباطی اصلاحات. او همچنین به هماهنگ خروج از این شهر اولین آمریکایی آفریقایی تبار رئیس پلیس ویلی L. Williams که وی اولین رئیس همیشه منصوب — حذف — تحت این شهر به تازگی تصویب شرایط برای روسای پلیس.

تبلیغات

او در طول 20 سال در فدرال استیناف دادگاه مدار که نظارت کالیفرنیا و غرب ایالات متحده فیشر نوشت: نظرات است که به کمک حفاظت از حقوق مهاجران مستند نشده, تایید اقدام مثبت در مدارس عمومی و حفاظت از حقوق مطبوعات و شاهد اعدام.

فیشر بود "نترس برای همدردی با گرفتاری های مردم بودند که کمتر در جامعه ما" گفت: 9th مدار قاضی کیم McLane Wardlaw که خدمت با فیشر.

"او کسی است که به طور خودکار با یک طرف یا طرف دیگر" او گفت:. "اما در نهایت او بي پروا بود او شجاعانه در راه است که او را به رعایت حقوق فردی و حقوق اساسی."

فیشر متولد شد و در اوکلند کالیفرنیا در سال 1939. خانواده نقل مکان به لس آنجلس که در آن پدر خود ریموند H. Fisher شد یک استاد تاریخ در دانشگاه UCLA برای تقریبا 30 سال است.

تبلیغات

او فارغ التحصیل از دانشگاه کالیفرنیا در سانتا باربارا در سال 1961 با مدرک لیسانس در علوم سیاسی. پس از قانون مدرسه فیشر clerked برای قاضی J. Skelly رایت ایالات متحده دادگاه تجدید نظر برای ناحیه کلمبیا مدار پیشگام در ترویج نژادی لغو تبعیض نژادی مشخص در مدارس دولتی و همچنین عدالت William J. برنان جونیور در دیوان عالی ایالات متحده.

فیشر عضو پلیس لس آنجلس کمیسیون از سال 1995 تا 1997 و رئيس جمهور آن شد در سال 1996. در آن نقش فیشر کمک به شکل دادن به پلیس اصلاحات تحت فشار قرار دادند توسط کریستوفر کمیسیون. کمیسیون تشکیل شده پس از 3 مارس 1991 پلیس ضرب و شتم از شاه بررسی شد که آیا این بخش به طور جدی و منظم افسران که با استفاده از نیروی بیش از حد و اینکه آیا برخی از افسران به دلیل نژادی یا قومی سابقه تر بودند و به شدت منظم تر از دیگران است.

فیشر پیشگام انضباطی اصلاحات که شامل ایجاد یک سیستم کامپیوتری که ردیابی شکایت علیه افسران پلیس و جنبه های دیگر از سوابق خود را با توجه به جیم نیوتن که تحت پوشش اداره پلیس برای لس آنجلس تایمز در 1990s.

"هیچ چیز را بیشتر به نوبه خود در اطراف این شهر شروع با آن اداره پلیس از اجرای این اصلاحات" نیوتن گفت. "او به عنوان ابزاری که هر کسی در ساخت این اتفاق می افتد."

در سال 1997 رئیس جمهور بیل کلینتون منصوب فیشر به عنوان دستیار دادستان کل ایالات متحده آمریکا و سومین مقام ارشد در وزارت دادگستری. دو سال بعد او شروع به کار به عنوان یک قاضی با 9th مدار ایالات متحده دادگاه تجدید نظر.

او در طول 20 سال بر روی نیمکت, Fisher نوشته حدود 400 قضایی نظرات. این شامل تصمیمات خود را نگه داشتن که در قانون اساسی ممنوع طولانی مدت مدنی بازداشت مهاجران به دنبال کمک در دادگاه های فدرال و نیز حاکم است که استفاده از اقدام مثبت به desegregate مدارس عمومی را نقض نمی کند برابر حفاظت از بند چهاردهم متمم.

"هنگامی که قاضی فیشر پیوست دادگاه او با او به ارمغان آورد ارزشمند خدمات دولت به عنوان معاون دادستان کل فوق العاده حقوقی استعداد و تجربه عمیق از دست زدن به دادخواهی پیچیده در تمرین خصوصی" 9 مدار قاضی ریچارد Paez در بیانیه ای گفت. "او جلب کرد در آن تجربه برای تبدیل شدن به کمال قاضی: همیشه اندیشمندانه و آگاهانه در تصمیم گیری های او اما همیشه نگران عواقب این تصمیم بر طرفین دعوا."

فیشر یکی از دوستان بود و اوایل همکار سابق کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. جری براون. هنگامی که قهوه ای جایگاه فیشر کمک به استاندار جدید پیش نویس و برنده تصویب قانونی که به کالیفرنیا کارکنان دولت حق چانه زنی جمعی.

تبلیغات

"ری بود و یک فرد فوق العاده و برجسته و فقیه," فرماندار سابق در بیانیه ای گفت. "او می دانست که قانون خوبی بود و کلام در کمک به صنعت کالیفرنیا بخش عمومی قوانین کار."

اختصاص داده شده و خواننده از هر دو داستانی و غیرداستانی و یک شناگر مشتاق فیشر برای او شناخته شده بود صبح زود از شنا در رز باول آبزیان مرکز در پاسادنا. او و همسرش نانسی صرف بسیاری از تعطیلات آخر هفته و تعطیلات در سانتا باربارا, که در آن آنها را حفظ خانه دوم.

"من امیدوارم که من ری عزیز به خاطر خواهد شد برای همه است که او برای خانواده ما و برای عدالت" همسر او گفت: در یک بیانیه نوشته شده است.

در علاوه بر این به همسرش فیشر جان سالم به در برد توسط یک پسر و دختر چهار نوه خواهر خود و سابق خود و پدر در قانون.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن