قاضی: Facebook مبلغ 550 میلیون دلار حل و فصل و در صورت تشخیص مورد کافی نیست

بزرگنمایی این تصویر Facebook در ماه ژانویه به توافق تاریخی $550 میلیون دلار حل و فصل بیش از آن چهره-

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Facebook در ماه ژانویه به توافق تاریخی $550 میلیون دلار حل و فصل بیش از آن چهره-شناسایی تکنولوژی. اما در حال حاضر قاضی فدرال نظارت بر مورد امتناع از قبول معامله. Amr Alfiky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Amr Alfiky/AP

هفته آینده وکلا در Facebook به عقب خواهد بود در دادگاه به تلاش برای متقاعد کردن قاضی که باید اجازه داده شود به حل و فصل یک دعوی در دادگاه اقدام کلاس که متهم این شرکت از نقض حریم خصوصی کاربران است.

Facebook توافق در اوایل این سال به پرداخت $550 میلیون دلار برای حل و فصل این پرونده که ادعا می کند که غول تکنولوژی به طور غیر قانونی استفاده می شود و صورت-تکنولوژی تشخیص در آن "تگ پیشنهادات" خدمات.

این معامله بزرگترین پرداخت به عنوان نتیجه یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام وی از سوی مامورین نقض حریم خصوصی آنلاین.

آن را آورده بود تحت ایلینوی بیومتریک قانون حفظ حریم خصوصی است که اجازه می دهد تا افرادی که چهره خود را اسکن برای داده های بدون رضایت کتبی به شکایت خسارت حداقل 1000 $در هر نقض.

اما در حل و فصل افرادی که چهره خود را با داده های برداشت شده در ایلینوی در حال انتظار برای دریافت چک از تنها $150.

ایالات متحده منطقه قاضی جیمز Donato کالیفرنیا است که نظارت بر این مورد می گوید که پرداخت محزون می خوانی ناکافی است.

"این $550 میلیون. که بسیاری. اما سوال این است که آیا واقعا یک مقدار زیادی است؟" دنتو خواسته وکلای شاکیان و Facebook در ژوئن 4, با توجه به متن از شنیدن reviewed by NPR.

"آنها در حال گرفتن آنچه که به طور موثر یک 98.75 درصد تخفیف," او گفت: "از این مقدار است که در ایلینوی مقننه گفت: ممکن است با توجه در این مورد اگر شما ثابت مورد شما."

وکلای مدافع برای هر دو Facebook و شاکیان گرفته شد عقب.

قاضی شک و تردید در مورد اینکه آیا این مقدار حل و فصل است به اندازه کافی جبران کسانی که می گویند Facebook حمله به حریم خصوصی خود می آید پس از طرح دعوی در دادگاه کشیده برای مدت پنج سال. متعدد وجود دارد تجدید نظر و ناموفق تلاش های میانجی گری.

"ما تا به حال دو شکست تلاش های میانجی گری. و ما واقعا از شاکی دیدگاه در آستانه محاکمه" حریم خصوصی وکیل Rafey Balabanian گفت: قاضی است. "من نمی توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از بار احزاب حفر و ادعا کرد که آنها نمی خواهد حرکت می کند."

یک وکیل برای Facebook, Michael رودز عقب رانده روی قاضی ارزیابی حل و فصل است که بیش از حد محقر یک مجموع و گفت: او معتقد است که کاربران ممکن است دریافت بیش از این تخمین زده 150 دلار در هر کدام.

"این است که مقدار فوق العاده ای از, بهبود, و من فکر می کنم که ما بیش از حد محافظه کار بر روی آنچه که ما فکر می کنم هر ادعا واجد شرایط فرم را تا پایان تولید" رودز گفت: قاضی است.

اما قاضی اصرار داشت که اعضای کلاس اقدام شایسته بزرگتر پرداخت و گفت: در اثر: آمد تا با یک شماره بزرگتر و یا آماده شدن برای رفتن به دادگاه.

قاضی نه حاضر به اجازه Facebook 'قلاب'

Facebook تیم حقوقی و حریم خصوصی, حقوق میله میله برای بازگشت به دادگاه در هفته آینده برای رسیدگی به تلاش برای مرتب سازی از طریق بست. وکلا در هر دو طرف کاهش یافته است به نظر آنچه انتظار می رود.

اما Facebook سخنگوی Dina El-Kassaby در بیانیه ای گفت که این شرکت پشتیبانی از حل و فصل دعوی قضایی با اقامت.

"همانطور که ما توضیح داد که در ماه ژانویه, ما تصمیم به دنبال حل و فصل به عنوان آن را در بهترین منافع جامعه ما و ما سهامداران به حرکت گذشته این موضوع," او گفت:.

پرداخت به تنها به ساکنان ایلینوی پس از طرح دعوی در دادگاه آورده شد و تحت دولت های بیومتریک حریم خصوصی در قانون به عنوان یکی از قوی ترین و جامع ترین اطلاعات و حریم خصوصی قوانین در کشور است.

این مورد اعمال قانون به Facebook را "tag پیشنهادات" خدمات یک ویژگی است که تلاش برای به رسمیت شناختن دوستان در عکس در سفارش به لینک عکس ها به حساب های خود را.

این قاضی فدرال گفت: در ژوئن شنوایی است که قانون باید به طور کامل اعمال می شود به Facebook را به اتهام نقض.

"ایلینوی مقننه مجموعه این انتظار حریم خصوصی و حق حریم خصوصی به عنوان یکی از جدی قرار دادند و یک برچسب قیمت بالا بر روی آن به این دلیل است که" Donato گفت.

قاضی نیز مطرح شده این سوال که آیا Facebook نقض 2012 توافق بیش از حریم خصوصی کاربر است که این غول تکنولوژی زده با کمیسیون تجارت فدرال. در سال گذشته FTC جریمه Facebook 5 میلیارد دلار برای نقض حریم خصوصی و نادرست داده های کاربر. به عنوان بخشی از توافق Facebook توافق به کاربران بهتر متوجه مورد آن چهره-نرم افزار اسکن.

دنتو گفت: شاکیان وکلا "باید خیلی خوب استدلال" که Facebook اقدامات با تشخیص چهره تکنولوژی نقض 2012 توافق با تنظیم کننده. اگر او گفت: آن را می توان به عنوان مثال از "عمدی یا بی پروا تخلف" دولت قانون که می تواند حکم و حتی بالاتر مجازات از 5000 $در هر فرد است.

دیگر Facebook متعلق به شرکت های مثل واتساپ و Instagram نیست به عنوان متهمان در کلاس اقدام. اما قاضی Donato گفت: "من می توانم ببینم امکان" است که کسانی Facebook تابعه نیز نقض ایلینوی حفظ حریم خصوصی داده ها قانون است.

"من مایل به اجازه دهید کسانی که شرکت کردن قلاب در این مورد," او گفت:. "مقدار که اموال مردم در حال رفتن به دریافت $150. که فقط درست به نظر نمی رسد به من."

Facebook به ارزش بیش از $680 میلیارد دلار بود و نشان داد که در حال اجرا دادخواهی تبدیل شده بود هزینه عمده از این شرکت است.

در حالی که $550 میلیون دلار حل و فصل تاریخی است و وکلا باید گفت در براده که تحت حداکثر مجازات ممکن پرداخت می رسیده اند $47 میلیارد دلار است.

اما Balabanian یک وکیل به نمایندگی از کسانی که شکایت Facebook گفت قاضی که او باور نداشت چنین چشم ظاهر مقدار خواهد زنده ماندن در دادگاه تجدید نظر.

"این است که تقریبا یک یقین است که دادگاه می دهد که آسیب جایزه پایین," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن