جان Ossoff برنده گرجستان سنا اولیه را به صورت Perdue

آتلانتا - Jon Ossoff یک جوان گرجستان در رسانه های اجرایی شناخته شده جمع آوری کمک های مردمی برای شکستن رکورد در

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

آتلانتا - Jon Ossoff یک جوان گرجستان در رسانه های اجرایی شناخته شده جمع آوری کمک های مردمی برای شکستن رکورد در طول یک سال 2017 ویژه انتخابات از دست دادن یک خانه در ایالات متحده صندلی ضرب و شتم پشت زمینه دموکراتیک اولیه مخالفان را به نفع خود یک نقطه مصرف در جمهوریخواه ایالت دیوید پردو در ماه نوامبر.

Ossoff دریافت حدود 50.5 درصد از آرا با توجه به آرا شمارش از پنج شنبه شب. او تا به حال نگهداری می شود ثابت سرب در رای گیری عمومی و جمع آوری کمک های مردمی با وجود برخی از رقابت مهم از سابق کلمبوس شهردار ترزا تاملینسون و 2018 نامزد معاون فرماندار سارا Riggs Amico.

Ossoff پیروزی اجازه می دهد تا او را به جلوگیری از به طور بالقوه کبودی اولیه انتخابات که تا به حال دیده شده است به عنوان احتمال و مجموعه تا مرحله نهایی مسابقات با Perdue, 70 به عنوان خواهان نگاه کنید به نگه داشتن کاخ سفید و سنا اکثریت.

"جان Ossoff یک جنگنده در برابر واشنگتن فساد و یک قهرمان برای سختکوش گرجستان, خانواده, و در حال رفتن به بسیار عالی ایالات متحده سناتور" حزب دموکرات گرجستان رئیس Nikema ویلیامز در بیانیه ای گفت. "کار خود را کشف فساد و تحقیق در مورد جنایات جنگی نشان می دهد که تعهد خود را به مبارزه برای عدالت و حمایت مردمی در سراسر کشور نشان می دهد که او آماده است برای برنده شدن در این ماه نوامبر است."

انتخابات روز سه شنبه بود گرفتار مشکلات است که همراه با یک هجوم گسترده پست الکترونیکی-در برگه کاغذ به دلیل coronavirus تاخیر نتایج نهایی.

عدم نظرسنجی کارگران با مشکل جدید رای گیری تجهیزات coronavirus محدودیت و مشارکت بالا منجر به صف های طولانی با 20 گرجستان را 159 شهرستانهای نیاز به تمدید رای گیری ساعت برای حداقل یک حوزه.

وزیر امور خارجه براد Raffensperger ارسال absentee ballot برنامه های کاربردی به 6.9 میلیون نفر ثبت نام رای دهندگان در گرجستان و بیش از 1 میلیون رای دریافت شده است که از دوشنبه Raffensperger سخنگوی والتر جونز گفت. که یک افزایش بزرگ در تعداد برگه کاغذ که استان ها به طور سنتی به فرایند در انتخابات گذشته است.

Ossoff, 33, وارد مسابقه در ماه سپتامبر با حمایت از حقوق مدنی و نماد Rep., John Lewis, به عنوان به خوبی به عنوان برخی از ساخته شده است در به رسمیت شناختن نام از او بسیار شایع ویژه انتخابات از دست دادن به حزب جمهوری خواه Karen هندل برای آتلانتا-منطقه خانه در ایالات متحده صندلی در سال 2017.

مدیر عامل یک شرکت است که به تولید گزارش های تحقیقی در جرم و جنایت و فساد برای, اخبار سازمان های Ossoff ساخته شده است که مبارزه با نابرابری و فساد هسته ای بخشی از پیام خود را.

Ossoff مخالفان اغلب در زمان هدف در عدم تجربه در انتخاب با تاملینسون اعلام کرد که او "تنها یک در این مسابقه که تا به حال برنده انتخابات و اداره می شود." اما این حملات به نظر می رسید که اثر کمی دارد.

در ضمن تغییرات به مبارزه ضروری coronavirus همه گیر از جمله حرکت به دور از فرد حوادث را به نفع آنلاین تعامل به نظر می رسید بازی به سمت نقاط قوت Ossoff رسانه ادراک مبارزات انتخاباتی.

تاملینسون تبریک گفت Ossoff در بیانیه ای که دوشنبه شب و به نام برای حامیان او برای متحد پشت سر او.

انتخابات قبلا شده بود به تعویق افتاد و مبارزات مجبور حاضر به دلیل coronavirus. روزهای پایانی این مسابقه نیز شاهد اعتراضات گسترده بیش از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس.

انتقاد از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ در هر دو جبهه به اضافه سوخت به دموکراتها جاه طلبی های برنده شدن در گرجستان که در آن حزب است که به طور فزاینده سود حتی اگر جمهوری خواهان هنوز هم تسلط در انتخابات ایالتی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

پردو نزدیک مغلوب ساختن پیشی جستن متحد به دنبال دور دوم در ماه نوامبر به خود جلب کرد هیچ توافق اولیه مخالف است. جمهوری خواه ایالت کلی Loeffler گرجستان نیز از صندلی او به تازگی منصوب به طور جداگانه نژاد که نمی توان فیلتر شده توسط مولفين ،

Ossoff انتخاباتی اغلب نگاه گذشته خود اصلی مخالفان به نفع از رفتن به طور مستقیم پس از پردو که او bashed به عنوان یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن "وفادار ترین بندگان در سنا است." در یک پیش نمایش مسابقه آمده Perdue مدیر کمپین بن سرخ در زمان هدف در Ossoff در بیانیه شنبه شب گفت: "تنها دستاورد قابل توجه این است که صرف میلیون ها دلار خود را شکست خورده کنگره پیشنهاد داد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب