Johnson & Johnson توقف فروش تالک مبتنی بر پودر بچه در ایالات متحده و کانادا

بزرگنمایی این تصویر J&J گفت: آن را قطع فروش تالک مبتنی بر پودر بچه در ایالات متحده و کانادا است.

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

J&J گفت: آن را قطع فروش تالک مبتنی بر پودر بچه در ایالات متحده و کانادا است. جف Chiu/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف Chiu/AP

Johnson & Johnson متوقف خواهد شد فروش تالک مبتنی بر پودر بچه در آمریکا و کانادا پس از دستور به پرداخت میلیاردها دلار از دست داد جنگ حقوقی بیش ادعا می کند این محصول باعث سرطان می شود.

این شرکت از اعلام روز سه شنبه. این اتهامات را رد کرده است که پودر مسئول مشکلات سلامتی.

"تقاضا برای تالک-بر اساس نوزاد جانسون پودر در شمال امریکا کاهش پیدا کرد با توجه به تغییرات در عادات مصرف و سوخت اطلاعات غلط در سراسر ایمنی محصول و یک رگبار گلوله ثابت دادخواهی تبلیغات" J&J در بیانیه ای گفت.

جدا تحقیقات توسط رویترز و نیویورک تایمز در دسامبر سال 2018 نشان داد اسناد و مدارک نشان J&J مضطرب برای چندین دهه است که مقدار کمی از آزبست در کمین آن پودر بچه.

"حداقل از سال 1971 تا اوایل 2000s شرکت فرآوری تالک به پایان رسید و پودر گاهی اوقات آزمایش مثبت برای مقدار کمی از آزبست و مدیران شرکت معدن مدیران و دانشمندان و پزشکان و وکلا مضطرب بیش از این مشکل و چگونگی پرداختن به آن در حالی که عدم افشای آن به رگولاتور یا عمومی" رویترز گزارش داد.

آزبست می تواند رخ دهد به طور طبیعی زیرزمینی در نزدیکی تالک. آن را مضر می شود زمانی که آن را می شکند و لژ در بافت ریه احتمالا منجر به بیماری هایی از جمله سرطان ریه آزبستوز و مزوتلیوما.

شرکت رهبران به نام اخبار و گزارش "نادرست و التهابی است." و در روز سه شنبه آنها تصریح کرد تکذیب صحت چنین ادعا می کند:

"دهه از مطالعات علمی توسط کارشناسان پزشکی در سراسر جهان پشتیبانی ایمنی محصول ما است. ما ادامه خواهد داد به شدت دفاع از محصول خود ایمنی و اتهامات بی اساس علیه این شرکت در دادگاه. همه در برابر حکم این شرکت بوده که از طریق روند تجدید نظر شده اند لغو شد."

در سال 2018 یک سنت لوئیس داوران دستور J&J به پرداخت $4.7 میلیارد دلار به 22 زنان و خانواده های آنها که می گویند آزبست پودر کمک به سرطان تخمدان. سال گذشته یک زن در کالیفرنیا که می گوید: Johnson & Johnson پودر بچه او را به سبب توسعه مزوتلیوما اهدا شد 29 میلیون.

این شرکت جذاب تصمیم گیری.

J&J چهره بیش از 16,000 تالک مربوط به پرونده های حقوقی در سراسر کشور, رویترز گزارش داد.

این شرکت بزرگ moneymakers دیگر خطوط خود را از خانواده پزشکی کابینه مارک. "به طور کامل از نیمی از درآمد خود را در حال حاضر می آید از دارو برای درمان استفاده می شود همه چیز را از افسردگی به لخته شدن خون" NPR اسکات Horsley گزارش شده است.

که باز کرده تا این شرکت به انواع دیگر پرونده های حقوقی گسترده بیش از نقش آن در این کشور بحران مواد مخدر.

اوکلاهما بود که برای اولین بار به جانسون و جانسون به دادگاه در این صورت این شرکت را متهم به ایجاد "مزاحمت عمومی" توسط oversupplying مسکن نسخه.

دولت برنده این مورد بود و در نهایت جایزه $465 میلیون. (قاضی بود در ابتدا دستور $572 میلیون پرداخت در خطا.)

فروشگاه های سراسر کشور و در کانادا ادامه خواهد داد به فروش هر چه باقی مانده موجودی از پودر بچه باقی مانده است در قفسه های خود را ، علاوه بر این, آرد ذرت بر اساس نوزاد جانسون پودر باقی خواهد ماند موجود در شمال امریکا است.

هر دو نوع پودر را ادامه خواهد داد به فروش می رسد در کشورهای دیگر در سراسر جهان "که در آن وجود دارد وجود دارد به طور قابل توجهی بالاتر مصرف کننده تقاضا برای این محصول است."

J&J یکی از تعداد انگشت شماری از شرکت های همکاری با موسسه ملی بهداشت به توسعه بالقوه گزینه های درمان برای این بیماری همه گیر کوروناویروس و یک واکسن برای COVID-19.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب