جو بایدن کمپین در خط در کارولینای جنوبی

بزرگنمایی این تصویر دموکرات نامزد ریاست جمهوری سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن مکث در حالی که صحبت کر

توسط MINERALNEWS در 9 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

دموکرات نامزد ریاست جمهوری سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن مکث در حالی که صحبت کردن پس از دریافت تایید از کنگره جیمز Clyburn در اوایل این هفته. درو Angerer/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
درو Angerer/گتی ایماژ

پرسید: در طول این هفته بحث در چارلستون کارولینای جنوبی اگر او را رها اگر او نمی کند برنده اصلی وجود دارد معاون رئیس جمهور جو بایدن بود بلانت.

"من برنده خواهد شد کارولینای جنوبی می شود."

دوباره پرسید پس از بحث اگر او می تواند اگر او برنده نیست, کارولینای جنوبی, بایدن بود به همان اندازه اعلانی.

"من میخوام پیروز کارولینای جنوبی" بایدن گفت و سپس برای کسانی که ممکن است شنیده ام او تصریح کرد: "من میخوام پیروز کارولینای جنوبی است."

هیچ کس بیشتر در کارولینای جنوبی از بایدن. بایدن رهبری برای نزدیک به یک سال در نظر سنجی های ملی برای حزب دموکرات نامزدی ریاست جمهوری و با حاشیه در کارولینای جنوبی است. پس از ناامید کننده پس از اتمام در آیووا و نیوهمشایر بایدن فروریخته در سراسر کشور و حاشیه محکم در کارولینای جنوبی است.

در هفته گذشته بایدن را منجر به بازگشت در کارولینای جنوبی به عنوان ترس از پتانسیل برنی ساندرز نامزد در حال ضربه زدن زمین تب در میان استقرار دموکرات. در کارولینای جنوبی, سیاه, رای دهندگان بسیار مهم هستند و بایدن به حال یکی از بهترین بحث اجرای چرخه سه شنبه شب. سپس صبح روز بعد او رو تایید محبوب دیرین کارولینای جنوبی در کنگره جیم Clyburn.

آن را احتمالا بهترین 24 ساعت بایدن تا به حال پس از رای گیری آغاز شد و در نامزدی مسابقه شد و بسیار مورد نیاز شات در بازو برای نامزدی خود را. اما نامزدی که بنا به ادعای خود را در این مسابقه به عنوان بسیاری electable, نیست چیزی را به دست آورد و در عین حال — ساخت کارولینای جنوبی باید برنده برای بایدن.

ریسک به خصوص بالا برای بایدن به عنوان او سوارکاران به اصل جایگزین برای ساندرز به دلیل مبارزات انتخاباتی خود را در حال اجرا بر روی دود — انتهایی به شدت در هزینه تبلیغات و سازمان در آن بسیار مهم سه شنبه متحده که رای دادن فقط سه روز پس از کارولینای جنوبی است.

کاهش ائتلاف

بایدن را رد کرد و ضرر و زیان در آیووا و نیوهمشایر برای اولین بار دو کشور در دموکراتیک نامزدی روند چرا که آنها به شدت سفید متحده و اصلا نمایندگی از کل کشور است.

ذهن هرگز که بایدن برگزار آگهی در هر دو کشور به طور متوسط این نظر سنجی فقط روز و هر دو هفته قبل از مسابقات.

ذهن هرگز که بایدن به تبلیغ توانایی های خود را برای برنده شدن ندارد فقط رای دهندگان سیاه, بلکه, white, working-class رای دهندگان.

بزرگنمایی این تصویر

Al هایتاور (در کلاه آبی) یک جو بایدن حامی ایستاده در خط برای رای گیری اولیه برای دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه در Richland County کمیسیون انتخابات فوریه 27 سال 2020 در کلمبیا S. C. Sean Rayford/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Sean Rayford/گتی ایماژ

اما بایدن از دست داد سفید رای دهندگان بدون مدرک دانشگاهی در ایالات متحده برای اولین بار به پایان رساندن پشت ساندرز و سابق South Bend, Ind., شهردار پیت Buttigieg در آیووا و نوادا. در نیوهمپشایر او به پایان رسید پشت مینه سوتا بهداشت ، ctq هم با این گروه است.

بایدن برنده است فقط به طور متوسط 13 درصد از سفید پوستان بدون درجه ای شامل 13 درصد از مردان سفید بدون درجه و 14 درصد از زنان با توجه به ورود و خروج سنجی. تعدادی با زنان است به خصوص تعجب آور با توجه به اینکه به شدت underperformed جایگاه خود را در نظر سنجی های ملی قبل از مسابقات آغاز شد.

در دسامبر NPR/PBS NewsHour/Marist نظرسنجی بایدن را قوی ترین پشتیبانی آمد از زنان سفید بدون مدرک دانشگاهی — 34% گفت: بایدن بود انتخاب خود را در مقابل 17 درصد برای ماساچوست ایالت الیزابت وارن, 13% برای ساندرز و 10% برای Buttigieg.

در اینجا چگونه نامزدها انجام داده اند با گروه پس از رای گیری آغاز شد:

سفید, بدون, کالج

  • آیووا (42 درصد از رای دهندگان): ساندرز 29 درصد Buttigieg 22% بایدن 17 درصد وارن 14%
  • نیوهمپشایر (42%): ساندرز 30 درصد Buttigieg 25 درصد Klobuchar 15% بایدن 9%
  • نوادا (28%): ساندرز 35 درصد Buttigieg 18 درصد بایدن 14 درصد وارن 12%

مردان سفید, بدون, کالج

  • آیووا (18%): ساندرز 31 درصد Buttigieg 19 درصد بایدن 17 درصد وارن 13%
  • نیوهمپشایر (18%): ساندرز 36%, Buttigieg 22 درصد Klobuchar 12 درصد بایدن 10%
  • نوادا (14%): ساندرز 44 درصد Buttigieg 16 درصدبایدن 13 درصد وارن 8%

زنان سفید, بدون, کالج

  • آیووا (24%): ساندرز 26 درصد Buttigieg 24 درصد بایدن 17 درصد وارن 16%
  • نیوهمپشایر (24%): Buttigieg 28% Sanders 26 درصد Klobuchar 18 درصد بایدن 9%
  • نوادا (15%): ساندرز 27 درصد Buttigieg 19 درصد وارن 16 درصد بایدن 15%

بایدن همچنین گفت که کرایه بهتر که رای دهندگان متنوع تر شد اما در نوادا اول دولت با قابل توجهی سیاه پوست و لاتین جمعیت ساندرز برنده Latinos اکثریت. ساندرز برنده نیمی از Latinos (50%) و بایدن به پایان رسید و دور دوم با آنها بیش از 30 امتیاز پشت سر (17%).

اگر سناتور ورمونت اجرا می شود تا نمره با Latinos دوباره در روز سه شنبه در کالیفرنیا و تگزاس ممکن است هیچ ابتلا به او متعهد-نماینده مسابقه.

بایدن آیا برنده شدن در سیاه و سفید رای دهندگان در نوادا اما تنها 38 درصد به 28 درصد حاشیه بیش از Sanders. تاجر ثروتمند تام Steyer سوم به پایان رسید با یک ملاحظه 17 درصد.

این گسترش به طور متوسط از انتخابات در کارولینای جنوبی است که دور از کسانی که ورودی سنجی در نوادا است. بایدن دارای 34 درصد به 22 درصد سرب بیش از ساندرز با Steyer سوم با 14 درصد.

در سال 2016 کارولینای جنوبی بیش از 60 درصد ،

سه شنبه گلایه

بایدن امید پیروزی در کارولینای جنوبی خواهد سوق دادن او به یک روز خوب در سوپر جمعه, آوریل 3. اما که ممکن است سخت تر از آن برای تلفن های موبایل.

بایدن انتخاباتی است که در یک موقعیت به طور کامل سرمایه گذاری در هر پتانسیل شتاب از کارولینای جنوبی است. مبارزات انتخاباتی خود را صرف بیش از $600,000 در تلویزیون و تبلیغات دیجیتال در سه شنبه متحده با توجه به داده ها از تبلیغات تجزیه و تحلیل ارائه شده به NPR.

مبارزات انتخاباتی خود شده است در تلویزیون در شش از 14 متحده که رای در روز سه شنبه — تنسی و کارولینای شمالی و ویرجینیا و تگزاس و آلاباما و آرکانزاس است. آن اتفاق می افتد به کشورهای با بالاترین درصد از رای دهندگان به عنوان سهام دموکراتیک رای دهندگان.

سیاه رای دهندگان بدون شک مهم در یک دموکرات نامزدی مسابقه اما با ساندرز گسترش ائتلاف او آن را به بیش از آفریقایی رای دهندگان برای دریافت بایدن بیش از خط پایان به نامزد.

در کالیفرنیا سه شنبه گوهر تاج از نمایندگان این بایدن کمپین تنها صرف حدود $4000 در دیجیتال تبلیغات.

مقایسه ساندرز صرف بیش از 15 میلیون دلار در سه شنبه متحده از جمله 7 میلیون دلار در کالیفرنیا و 4 میلیون دلار در تگزاس آمریکا با دو تا از بزرگترین نماینده hauls در سه شنبه. کالیفرنیا و تگزاس حساب برای تقریبا نیمی از نمایندگان در خطر است, آن روز است.

بزرگتر از ساندرز هر چند بایدن حال رقابت برای رای دهندگان در حد متوسط با سابق شهردار نیویورک مایکل بلومبرگ ، Buttigieg و Klobuchar. کنار گذاشتن بلومبرگ که سطح هزینه های شخصی شده است هرگز قبل از دیده می شود در انتخابات ریاست جمهوری هر دو Klobuchar و Buttigieg به مراتب outspending بایدن در امواج رادیو و تلویزیون و دیجیتال.

Klobuchar و superPAC حمایت از او صرف بیش از 4 میلیون دلار است. Buttigieg را صرف نزدیک به 3 میلیون دلار.

فوق العاده بالا سهشنبه آگهی spenders

  • بلومبرگ: $218 میلیون (از جمله $78 میلیون نفر در کالیفرنیا 53 میلیون دلار در تگزاس و 15 میلیون دلار در کارولینای شمالی)
  • Steyer: $41 میلیون نفر از جمله 33 میلیون دلار در ایالت کالیفرنیا و 5 میلیون دلار در تگزاس)
  • ساندرز: مبلغ 15.5 میلیون دلار (از جمله 7 میلیون دلار در کالیفرنیا و $3.8 میلیون در تگزاس)
  • Klobuchar و متحدان: 4.5 میلیون دلار (Klobuchar کمپین $3.8 میلیون, آشپزخانه, جدول مکالمات PAC $679,000)
  • وارن و متحدان: 3.6 میلیون (ادامه PAC $2.4 میلیون, Warren, کمپین 1.2 میلیون دلار)
  • Buttigieg: $2.6 میلیون
  • بایدن: $625,000
  • اندرو یانگ: $412,000
  • Tulsi Gabbard: $383,000

علاوه بر هزینه تبلیغات بایدن عقب مانده است در سازمان است. با توجه به ان بی سی نیوز بایدن در حدود 500 کارکنان بر روی زمین در سه شنبه متحده کمتر از نیمی از وارن نسبت به 1300 برای Warren, تا 1000 دلار برای ساندرز و حداقل 950 برای بلومبرگ.

همه این موانع را بایدن یک توسری خور برای نامزدی به همین دلیل است که او نیاز کارولینای جنوبی به هر گونه امید در مرحله یک باز گشت. او به احتمال زیاد نیاز دارد را به نفع خود توسط یک حاشیه گسترده ای قادر به آب تمام رسانه ها او می تواند — به علاوه برخی از کمک از خارج — جلوتر از بزرگترین روز از مبارزات انتخاباتی و در عین حال فوق العاده روز سه شنبه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن