شغل گزارش روز شنبه انتظار می رود برای پایان دادن به رکورد استخدام رگه

واشنگتن - پس از یک رکورد 113 مستقیم ماه از استخدام دولت ماهانه شغل گزارش جمعه است که انتظار می رود نشان می دهد

توسط MINERALNEWS در 15 فروردین 1399

واشنگتن - پس از یک رکورد 113 مستقیم ماه از استخدام دولت ماهانه شغل گزارش جمعه است که انتظار می رود نشان می دهد که شغل های آمریکا در ماشین آمد به توقف ناگهانی در ماه مارس به عنوان یک نتیجه از coronavirus.

اقتصاددانان پیش بینی می کند که دولت می گویند کارفرمایان ریختن حدود 150000 شغل و نرخ بیکاری از نیم قرن پایین از 3.5 درصد به 3.9 درصد به FactSet. اما این مشاغل رقم را بسیار درک قدر از ماه گذشته به دلیل ضرر و زیان دولت مورد بررسی کارفرمایان قبل از سنگین ترین اخراج های زده در دو هفته گذشته. نزدیک به 10 میلیون آمریکایی که پس از کاربردی برای مزایای بیکاری به مراتب بیشتر از هر دوره مشابه در ضبط.

هنوز هم برخی از کار کاهش احتمال زیاد اتفاق افتاده و پیش از آن در ماه هنگامی که بسیاری از اقتصاددانان فکر می کنم کسب و کار شروع خفقان را در استخدام. از دست دادن شغل در ماه مارس خواهد شد تاکید رئیس خوراکی سرعت که با آن اقتصاد است و هم پاشید و پس از نزدیک به یک دهه است که در آن کارفرمایان اضافه شده حدود 23 میلیون شغل است. به تازگی به عنوان فوریه کارفرمایان اضافه شده 273,000 شغل.

اقتصاددانان تا به حال استقبال مارس را به دست آورید هر چند آنها تعجب که چرا ساعتی حقوق نیست افزایش بیشتر سرعت. اما هر گونه نگرانی بیش از تنبل رشد دستمزد در حال حاضر قرار داده شده است به خوبی به سمت.

"چهار سال از دستاوردهای تبخیر در طول دو هفته" گفت: Daniel ژائو یک اقتصاددان در مشاغل سایت Glassdoor.

اخراج خواهد شد در ادامه به کوه. برخی از اقتصاددانان پیش بینی است که 20 میلیون شغل از دست رفته خواهد شد در پایان ماه آوریل و تورم و نرخ بیکاری به عنوان بالا به عنوان 15% و پاک کردن بخش عمده ای از دهه گذشته را داشت. که نرخ بیکاری خواهد بود بدترین از سال 1930.

تقریبا 90 ٪ از جمعیت ایالات متحده زندگی می کنند و برخی نسخه از خاموش شدن منظور است که مجبور به بسته شدن میله, رستوران, سینما, تئاتر, کارخانه, سالن های ورزشی و بسیاری از کسب و کارهای دیگر. برخی از هتل ها بسته هستند; دیگران تا حد زیادی خالی است. فست فود زنجیره ای یا بسته و یا ارائه تنها درایو-از طریق خدمات, هزینه هزار شغل است.

با فعالیت های کسب و کار محکم محدود تحلیلگران انتظار معده تان شدیدا رکود است. اقتصاددانان در گلدمن ساکس را پیش بینی می کند که اقتصاد کوچک خواهد شد در نرخ سالانه از 34 درصد در ماه آوریل تا ژوئن چهارم — بدتر از سقوط در سوابق آشنایی به جنگ جهانی دوم است. گلدمن انتظار اقتصاد تک به تک با 19 درصد رشد در سه ماهه سوم. اما حتی تا پایان سال آینده اقتصاد را باید به طور کامل بهبود از آسیب گلدمن پروژه ها.

رابرت کاپلان, رئيس جمهور از بانک فدرال رزرو دالاس گفت: روز شنبه در CNBC که او انتظار دارد که نرخ بیکاری به افزایش به اواسط نوجوانی به زودی قبل از سقوط به حدود 8 درصد تا پایان سال.

یک کلید تعیین کننده در اقتصاد کشور در آینده خواهد بود که آیا کسب و کار می تواند زنده ماندن خاموش و rehire بسیاری از کارگران آنها گذاشته است. اگر چنین است که کمک به اقتصاد ضربه محکم و ناگهانی و برای جلوگیری از این نوع ضعیف بازیابی است که به دنبال گذشته سه رکود.

تا کنون برخی از بزرگ و کوچک کسب و کار هنوز هم برای پرداخت مزایای مراقبت های بهداشتی و نگه داشتن در تماس با خود را تازه گذاشته شدن کارگران است. اما اگر این ویروس شیوع نیروهای کسب و کار برای ماندن بسته به اواخر تابستان بسیاری ممکن است ورشکسته و یا نمی خواهد که پول را به rehire خود کارکنان است.

که نگه داشتن نرخ بیکاری بالا محروم بالقوه میلیون ها نفر از مردم از یک paycheque و کاهش بازیابی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن