جف بزوس شکایت توسط برادر دوست دختر افترا

نیویورک - مایکل سانچز برادر جف بزوس را تحت پیگرد آمازون بنیانگذار افترا وی از سوی مامورین که بزوس و تیم خود را

توسط MINERALNEWS در 15 بهمن 1398

نیویورک - مایکل سانچز برادر جف بزوس را تحت پیگرد آمازون بنیانگذار افترا وی از سوی مامورین که بزوس و تیم خود را به دروغ به خبرنگاران گفت که سانچز ارائه عکس های برهنه از بزوس به National Enquirer.

در شکایت یکشنبه شب در لس آنجلس, سانچز, هالیوود استعداد مدیر می گوید او از دست داده و مشتریان شده است و دوری از خانواده و دوستان است. طرح دعوی در دادگاه مشخص نیست چقدر پول او است که به دنبال.

طرح دعوی در دادگاه می گوید بزوس شروع رابطه او با سانچز خواهر لورن در سال 2017, زمانی که او تولید شرکت استخدام شد برای انجام کار برای بزوس فضایی اکتشاف شرکت. زن و شوهر, حفظ رابطه, راز بر اساس مشاوره از یک روانی در نیومکزیکو با توجه به شکایت.

طرح دعوی در دادگاه مدعی است که در سال 2018 لورن سانچز با نزدیک شدن برادرش که مدیر او در آن زمان در مورد نشت اطلاعات در مورد امر به شایعات سایت TMZ به عنوان یک راه برای به دست آوردن جلوتر از رسانه ها و محدود کردن هر گونه واکنش.

مایکل سانچز می گوید او توصیه خواهر خود را در برابر حرکت می کند اما پس از quashing شایعات در مورد امر توسط چند تلخیص خبرنگاران او وارد یک معامله با ناشر National Enquirer که در آن او "توافق به تایید وجود رابطه تحت شرایط کمک خواهد کرد که آقای سانچز مدیریت زمان داستان و راه است که در آن امر شده بود به تصویر کشیده است."

مدت کوتاهی پس از National Enquirer فرار یک داستان در امر اوایل سال گذشته بزوس منتشر شده یک پست وبلاگ وی از سوی مامورین که تلخیص سعی در باج خواهی او را با عکس های شرم آور که او فرستاده شده به لورن سانچز. او همچنین پیشنهاد کرد که Enquirer تا به حال روابط با عربستان سعودی که ناراحت بود با پوشش در واشنگتن پست که بزوس صاحب. پست شده بود به شدت انتقادی از دولت عربستان پس از کشته شدن مقاله نویس و عربستان منتقد جمال Khashoggi.

یک وکیل برای بزوس گفت: مشتری خود را به آدرس سانچز به طرح دعوی در دادگاه "خیلی زود است." در یک بیانیه آماده ارائه شده توسط وکیل, لورن سانچز گفت: "خانواده صدمه زدن به بیش از این جدید بی اساس و نادرست دعوی و ما واقعا امیدواریم که برادر من صلح می یابد."

ماه گذشته دو کارشناسان حقوق بشر در سازمان ملل متحد گفت که بزوس آیفون به احتمال زیاد هک از طریق ارسال فایل از یک حساب کاربری استفاده می شود توسط عربستان شاهزاده محمد بن سلمان. اما U. N. کارشناسان نمی کراوات هک به Enquirer. کارشناسان خواستار "تحقیقات فوری" توسط ایالات متحده است.

مایکل سانچز مدعی در دعوی که بزوس و امنیتی,, مشاور, گاوین د بکر گسترش اظهارات نادرست به خبرنگاران گفت که او تا به حال ارائه شده در این عکس به تلخیص. سانچز می گوید که او هرگز تا به حال در اختیار داشتن عکس.

د بکر ذکر شده است به عنوان یک متهم در طرح دعوی در دادگاه. خود شرکت امنیتی بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر دوشنبه ،

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب