JD.com قفسه $38B در فروش سالانه خرید آنلاین جشنواره

دلار هنگ کنگ - JD.com's سالانه "618" آنلاین خرید پر زرق و برق متصلب در مجموع 269.2 میلیارد یوان ($38 میلیارد د

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399

دلار هنگ کنگ - JD.com's سالانه "618" آنلاین خرید پر زرق و برق متصلب در مجموع 269.2 میلیارد یوان ($38 میلیارد دلار) ارزش معاملات به عنوان مصرف کنندگان splurged در چین عمده e-commerce فروش پس از همه گیر آغاز شد.

این سال را به شمارۀ 33 درصد بالاتر از سال گذشته 201.5 میلیارد یوان در فروش. این نشان دهنده یک افزایش شیفت برای خرید آنلاین به عنوان مصرف کنندگان اجتناب از آجر و ملات فروشگاه.

این "618" خرید رویداد است که به طور معمول دهانه از ژوئن 1 تا 18 ژوئن در ابتدا تصور JD.com به رقیب Alibaba نوامبر 11 مجرد' روز جشنواره است. آن است که از نزدیک به تماشای به عنوان یک بارومتر اشتهای مصرف کننده برای گذراندن داده فشارها از این بیماری همه گیر. اقتصاد چین قراردادی برای اولین بار در نزدیک به سه دهه طول سه ماهه اول این سال است.

کالاهای وارداتی باقی مانده محبوب در میان JD.com مشتریان که جامعی لوکس, محصولات, تراش الکتریکی و ماشین آلات قهوه. برخی از محبوب ترین برندها در میان مشتریان اپل, پاناسونیک سونی و فیلیپس ،

بیش از 70 درصد از مشتریان جدید که خریداری اقلام در فروش نیز از کوچکتر شهرستانها منطقه ای آن ،

اگر چه 618 خرید پر زرق و برق برگزار می شود JD.com رقبای راهنمایی و Pinduoduo و دیگر چینی فروشان نیز با ارائه تخفیف.

در این سال JD.com دو برابر کردن در زندگی-جریان تجارت الکترونیکی ارائه 300,000 زنده-جریان بیش از نزدیک به سه هفته است که اجازه خریداران را به ارتباط برقرار کردن با فروشندگان و اثرگذارندهها در زمان واقعی و خرید محصولات تا کنون که بدون خروج از جریان ویدئو. به افزایش فروش این شرکت همچنین ارائه 10 میلیارد یوان (معادل 1.4 میلیارد دلار) در یارانه ها در بالا از تخفیف و کوپن برای مصرف کنندگان است.

خرید و فروش مایحتاج روزانه و تولید تازه و در حال رشد به سرعت هر دو در چین شهرهای بزرگ و کوچکتر در حالی که صفحه اصلی لوازم شانس دارند کمتر به خوبی زو لی, مدیر اجرایی, JD, خرده فروشی گفت: در مصاحبه ای در پکن در روز پنج شنبه.

این تا حدودی به دلیل ضعف در بازار املاک و تا حدودی به دلیل coronavirus محدودیت می تواند آن را دشوار برای deliverymen را در شخص تاسیسات, او گفت:.

JD.com's سهام به دست آورد 3.5% در تجارت خود اولین در هنگ کنگ روز پنجشنبه پس از آن مطرح $3.9 میلیارد دلار در فروش سهم. باز سهام تقریبا 6% بالاتر از آن قیمت را ارائه می دهند.

اولین آن می آید به عنوان یک تعداد زیادی از شرکت های فن آوری را انتخاب کنید و به لیست در هنگ کنگ در حال رشد در میان فشارهای نظارتی و بدتر شدن روابط میان پکن و واشنگتن است که می تواند شرکت های چینی قطع از ایالات متحده بازار سرمایه.

"هنگامی که ما رفت و عمومی شش سال پیش ما سهامداران در ساختار بازار سرمایه در آن زمان بود و هنوز هم تمایل به سمت اروپا و آمریکا در سال های اخیر اگر چه ما تا به حال برخی از توسعه ما در کسب و کار بین المللی ما هسته کاربران و کسب و کار JD.com هنوز هم تا حد زیادی در سرزمین اصلی چین گفت:" زو.

او گفت که این شرکت تصمیم به برگزاری آن در ثانویه مثال در هنگ کنگ به دلیل آن است که یکی از "جهان آزادترین اقتصاد بازار" و از آنجا که سرمایه گذاران در هنگ کنگ به سرزمین اصلی درک کسب و کار و بسیار "مادر" و "با ثبات است."

"ما فکر می کنیم که به دلیل مصرف کنندگان در آسیا و خرده فروشی و اینترنت صنعت سرمایه گذاران خواهد بود و آشنا با ما توسعه و پیشرفت در هر سال. ما امیدواریم که به برخی از تغییرات در شرایط سرمایه گذاران در شرکت ما ساختار سرمایه" او گفت:.

این شرکت انتظار درآمد به رشد بین 20% تا 30% در این سه ماهه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

AP تولید کننده ویدئو Olivia ژانگ در پکن کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب