ژاپن حزب حاکم خواستار لغو Xi بازدید

توکیو - نخست وزیر ژاپن اعلام کرد حزب حاکم به تصویب یک قطعنامه در یکشنبه اصرار دولت به لغو سفر خود به ژاپن با ر

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399

توکیو - نخست وزیر ژاپن اعلام کرد حزب حاکم به تصویب یک قطعنامه در یکشنبه اصرار دولت به لغو سفر خود به ژاپن با رئیس جمهور چین پس پکن اعمال جدید امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ است.

"در وضعیت کنونی که در آن قبر نگرانی های ابراز شده از سوی جامعه بین المللی در مورد اصول آزادی, حقوق بشر, دموکراسی ... ما هیچ چاره ای اما به اصرار (دولت) به لغو دیدار رؤسای دولت سفر به ژاپن و" حزب لیبرال دموکرات گفت: در قطعنامه خوانده شده توسط حزب دیپلماتیک پانل رئیس Yasuhide Nakayama.

این قطعنامه را محکوم کرد پکن اعمال هفته گذشته از امنیت قانون برای نیمه خودمختار هنگ کنگ. آن گفت: چین باید آدرس نگرانی های جامعه جهانی و دولت ژاپن باید تماس بگیرید بیشتر پافشاریای در چین به کار نسبت به ایجاد روابط دوستانه.

قانون جدید باعث می شود secessionist, خرابکارانه و یا فعالیت های تروریستی غیر قانونی و همچنین مداخله خارجی در این شهرستان در امور داخلی. منتقدان آن را به عنوان پکن برجسته ترین گام در عین حال برای پاک کردن حقوقی فایروال بین این مستعمره سابق بریتانیا و سرزمین اصلی را استبدادی کمونیستی سیستم.

رئیس کابینه وزیر Yoshihide Suga بالا سخنگوی آبه دولت گفت: زمان مناسب برای تنظیم جزئیات Xi بازدید و هیچ چیز تصمیم گرفته شده است.

Suga گفت: جایگاه دولت این است که ژاپن و چین باید به حل و فصل مسائل باقی مانده از طریق بالا-سطح مذاکرات از جمله کسانی که بین رهبران. او کاهش یافته است به نظر این تاثیر ممکن است این قطعنامه در ژاپن-چین روابط.

چین در حال حاضر با انتقاد ژاپن اخیر خود ابراز پشیمانی بیش از پکن رویکرد به هنگ کنگ.

شی جین پینگ با ژاپن دیدار در ابتدا برنامه ریزی شده برای این بهار تا به حال به تعویق افتاد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. اما چین hawks در حزب حاکم بارها و بارها مطرح شده و انتقادات از آبه را دعوت یازدهم به عنوان دولت مهمان ویژه در میان ضد دولت ناآرامی در هنگ کنگ از سال گذشته است.

آبه ساخته شده بهبود ژاپن-چین روابط یکی از اصلی دیپلماتیک اهداف است.

ژاپن و چین به مدت طولانی به حال اختلافات خود را بیش از زمان جنگ سابقه مالکیت از یک خوشه از جزایر و دریا سپرده در شرق دریای چین.

___

دنبال کردن Mari یاماگوچی در توییتر در https://www.twitter.com/mariyamaguchi

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب