ژاپن آبه می گوید او را اعلام وضعیت اضطراری به عنوان Coronavirus موارد افزایش

بزرگنمایی این تصویر نخست وزیر ژاپن شینزو آبه پوشیدن ماسک محافظ صحبت می کند در یک جلسه عمومی در مجلس

توسط MINERALNEWS در 18 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

نخست وزیر ژاپن شینزو آبه پوشیدن ماسک محافظ صحبت می کند در یک جلسه عمومی در مجلس سنا در توکیو در روز جمعه. آبه می گوید او را اعلام وضعیت اضطراری در این هفته در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر. بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

نخست وزیر ژاپن در حال آماده شدن برای اعلام مدرن ژاپن را به حالت اضطراری در پاسخ به یک افزایش ناگهانی در رمان coronavirus موارد در پایتخت توکیو و چند کشور دیگر شهرستانها عمده.

آبه روز دوشنبه گفت که او موضوع را اعلام اوایل روز سه شنبه به پوشش توکیو و همچنین در نزدیکی Kanagawa, سایتاما و استان چیبا اوزاکا و هیوگو در داخل و اطراف شهر اوزاکا و فوکوئوکا جنوب دورتر.

در این بیانیه که سقوط تحت یک قانون تجدید نظر فقط در ماه گذشته در پاسخ به همه گیر می دهد فرمانداران سخت ضربه استان به موضوع stay-at-home بخشنامه برای جلوگیری از گسترش این بیماری بالقوه کشنده.

حتی پس, ژاپنی, قانون مشخص می کند هیچ مجازات برای کسانی که نمی پیروی می کند و اعطای قدرت به ممنوعیت فعالیت های کسب و کار.

بدون خطر اجبار به پشت آن اعلام اضطراری خواهد تکیه بر رعایت داوطلبانه. توکیو در حال حاضر به نام ساکنان برای جلوگیری از غیر ضروری سفر و اطراف استان خواسته اند مسافران برای جلوگیری از رفتن به پایتخت. این درخواست به نظر می رسد که کاهش حرکت.

قبل از سنبله اخیر در توکیو شمالی هوکایدو استان بيشترين موارد و فرماندار آن اعلام وضعیت اضطراری وجود دارد در فوریه. 28. فرماندار بستری او ندارد اختیارات قانونی برای انجام این کار, اما اکثر ساکنان انطباق به هر حال تعداد مورد کاهش یافته است و اضطراری برداشته شد on Mar. 19.

آخرین سفارش از آبه رود برای رفتن به اثر در روز چهارشنبه شده است فکر برای حداقل یک هفته به عنوان تعدادی از عفونت ها در ژاپن مشخصی در روزهای اخیر پس از ظاهر شدن زودتر شده اند با موفقیت کوبیده خواهد شد پایین.

به تازگی به عنوان مارس 25 وجود دارد کمتر از 20 مورد جدید یک روز در توکیو, اما پس از آن تاریخ روزانه تلفات پیوسته صعود کرد و در روز یکشنبه, پایتخت, گزارش یک رکورد 143 موارد جدید. در سراسر کشور بیش از 3,600 مردم در ژاپن آلوده شده اند با 85 نفر در حال مرگ از COVID-19 بیماری ناشی از این ویروس با توجه به شمارش نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

حتی به عنوان مدارس در توکیو باقی مانده بسته و در بسیاری دیگر از نقاط کشور آنها بازگشایی در روز دوشنبه پس از توقیف برای یک ماه به بنیادی این بیماری همه گیر.

در Mito استان ایباراکی, 230 دانش آموزان شرکت کننده در مراسم سال تحصیلی جدید با توجه به Kyodo news agency.

در این مراسم کودکان ایستاده بود 2 متر (6 فوت) از هم جدا در معلمان دانش آموزان خود را به عنوان اصل خطاب به آنها آموزش آنها را به شستن دست های خود را اغلب و به طور کامل و به خود درجه حرارت هر روز اخبار آژانس گفت.

روز جمعه آبه حاکم حزب لیبرال دموکرات به تصویب دولت پیشنهاد به ارائه 300,000 ین ($2,800) به صورت نقدی به خانواده هایی که گرفته اند یک آمار اقتصادی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

حدود 10 میلیون از ژاپن 58 میلیون خانوار در حال انتظار برای واجد شرایط با توجه به Kyodo.

حرکت پژواک یک تصویب شده توسط کنگره و به قانون امضا شده توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در اواخر ماه گذشته.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب