مامان ژاپنی در تلاش برای مقابله پس از ویروس خاموش مدارس

توکیو - Keiko کوبایاشی به ارمغان آورد او 7 ساله پسر به او توکیو در روز شنبه بعد از مدرسه خود را مانند بسیاری ا

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398

توکیو - Keiko کوبایاشی به ارمغان آورد او 7 ساله پسر به او توکیو در روز شنبه بعد از مدرسه خود را مانند بسیاری از دیگران در ژاپن به طور ناگهانی بسته شده و برای چهار هفته در یک تلاش دولت به سرعت گسترش سریع این ویروس جدید است. او خوش شانس بود — او کارفرما توافق به اجازه دهید آنها را به طور موقت به اشتراک گذاری یک دفتر اجرایی با دیگر مادر و کودک.

"من شوکه شده بود خبر از تعطیلی مدارس و فکر کردم چه باید بکنم ؟" گفت: کوبایاشی یک مدیر ارشد در یک شرکت چند ملیتی نیروی انسانی ارائه دهنده خدمات. "وجود دارد هیچ توضیحی از چگونگی این است که رفتن به کار می کنند."

در کشوری که دایه و نگهداری از کودکان نادر و مادران هنوز هم انتظار می رود به مسئول پرورش کودک, اندازه گیری مجبور است بسیاری از مادران شاغل به منظور محدود کردن ساعات کار خود را. این وضعیت حتی سخت تر برای پدر و مادر تنها و کسانی که با کودکانی که دارای معلولیت.

نخست وزیر ژاپن اعلام کرد یک برنامه ریزی پنج شنبه گذشته به مدارس در سراسر ژاپن از دوشنبه تا پایان ماه. او گفت: در آینده دوره بسیار مهم در تعیین اینکه آیا ژاپن می تواند به کنترل شیوع بیماری. نزدیک به 1000 نفر از جمله 706 در یک قرنطینه کشتی کروز آلوده شده اند در کشور و 12 فوت کرده اند.

مدرسه تعطیل می آیند در نزدیکی پایان از ژاپن در سال تحصیلی ترک کم و یا هیچ وقت برای امتحانات نهایی و یا مراسم فارغ التحصیلی برای این کشور 12.7 میلیون دانش آموز.

کوبایاشی گفت: او هنوز هم بررسی گزینه های مختلف از جمله ارسال و پسر او را به یک مهدکودک مرکز برای بخشی از روز و یا تلاش برای کار از خانه بیشتر است.

"اما اگر من کار از خانه پسر من تلویزیون و بسیاری از نامطلوب وسوسه هنگامی که من به تماشای او" او گفت:. "ایجاد یک محیط که در آن او می تواند تمرکز در مطالعه خود خواهد بود یک چالش است."

آبه مستثنی مهد کودک و مراکز خدمات پس از باشگاه های مدرسه از تعطیلی مدارس برای کمک به پدر و مادر با کودکان پیش دبستانی و یا دیگران که نمی توانند در محل کار در اوایل به اندازه کافی تحریک سوال در مورد اثربخشی خاموش شدن ناگهانی.

"راستش من شک دارم اگر این تعطیلی می تواند موثر باشد" گفت: ساچیکو Aoki, همکار است که های با کوبایاشی. او گفت که او تمایلی به فرستادن فرزند خود به مهدکودک تسهیلات چرا که آنها به احتمال زیاد به بسته بندی شده با کودکانی که می تواند ویروس.

منتقدان همچنین توجه داشته باشید که کودکان به نظر می رسد به مراتب کمتر احتمال دارد که تست مثبت برای این ویروس و می گویند دولت باید به جای تمرکز بر روی افراد مسن و ناتوان که حساب برای بسیاری از مرگ و میر.

با توجه به سازمان بهداشت جهانی بیش از 44,000 بیماران در چین با تایید عفونت تنها 2.1 درصد زیر سن 20 سالگی ،

یک عضو دولت منصوب پانل در دفاع از این تصمیم روز دوشنبه گفت که افراد جوان و بدون علائم ممکن است با تصویب عفونت در افراد مسن است.

میکا ناکاجیما یک موزه کارمند و مادر تنها با 15 سال پسر مبتلا به اوتیسم است که حساس به سر و صدا و مردم در اطراف او گفت: او در حال حاضر استفاده می شود تا او پرداخت تعطیلات روز به مراقبت از پدر و مادر پیری و پسرش اواخر سال گذشته و در آستانه از دست دادن کار خود را.

در سن 47, ناکاجیما می گوید او هیچ امید پیدا کردن یکی دیگر از موقعیت تمام وقت اگر او اخراج شدند.

"بنابراین من ناامید هستم, من واقعا می تواند در از دست دادن این شغل" او گفت:.

"این یک زمان دشوار برای خانواده ها با کودکان عادی, اما آن را بسیار سخت تر برای کسانی که دارای فرزند معلول و یا که نیاز به توجه و مراقبت" ناکاجیما گفت. "برخی از اشکال دیگر از حمایت مورد نیاز هستند."

تالار گفتگوی مادر یک درجه دوم که خواسته بود شناسایی شده توسط تنها نام گفت: او بیشتر از ترس از دست دادن شغل خود را از ویروس. قرارداد کارگر در یک شرکت بزرگ او می توانید زمان خاموش اما بدون پرداخت. کارفرما موافقت کرد به او اجازه دهد به کار از خانه تا پایان هفته آینده و پس از او ممکن است مجبور به فرستادن دختر خود را به ماندن با پدر و مادر سالمند در ناگانو در ژاپن, او گفت:.

کارگر دفتر پخش Aoki گفت که او کار کرده است از خانه دو روز در هفته است اما برای پیدا کردن کسی که به مراقبت از کودکان مدرسه ابتدایی برای بقیه هفته و یا کسانی که روز را بدون پرداخت هزینه. او گفت که یک گزینه است چرا که او دارای درآمد کافی برای حمایت از خانواده, اما این امر می تواند شکست حرفه ای خود را.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

"من فکر می کنم این اقدام راه اندازی شد به دلیل این فرض که کسی به احتمال زیاد مادران در خانه به مراقبت از کودکان ما آسان شد اهداف," او گفت:.

___

دنبال کردن Mari یاماگوچی در توییتر در https://www.twitter.com/mariyamaguchi



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب