ژاپن 'در آستانه' اما دولت در برابر اعلام Coronavirus وضعیت اضطراری

بزرگنمایی این تصویر یک گارد امنیتی و پیاده ایستاده در یک بسته cherry blossom مشاهده نقطه در توکیو پا

توسط MINERALNEWS در 11 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک گارد امنیتی و پیاده ایستاده در یک بسته cherry blossom مشاهده نقطه در توکیو پارک اوئنو در مارس 28. Kazuhiro Nogi/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kazuhiro Nogi/خبرگزاری گتی ایماژ

دولت ژاپن روز دوشنبه در برابر تماس برای اعلام یک دولت ملی اضطراری با وجود های اخیر سنبله در تایید موارد عفونت کروناویروس در توکیو و هشدارهای بیشتر رشد نمایی.

"این درست نیست که دولت در حال برنامه ریزی در اعلام وضعیت اضطراری از 1 آوریل" رئیس کابینه وزیر Yoshihide Suga به خبرنگاران گفت: با رد شایعات.

با کمتر از 2000 نفر مورد تأیید و 54 مرگ و میر در ژاپن تا کنون موفق به جلوگیری از انفجار از اعداد است که چین و کره جنوبی دیده می شود. پزشکی برخی از کارشناسان استدلال می کنند که ژاپن استراتژی محدود کردن تست به اکثر موارد فوری و با تمرکز بر جداسازی خوشه موثر بوده است. دیگران استدلال می کنند که این کشور محافظه کار استفاده از تست اتحاد پنهان مقیاس مشکل.

در یک پنج شنبه شب در نشست خبری در توکیو فرماندار Yuriko Koike درخواست صدور مجدد یک درخواست به ساکنان پایتخت برای جلوگیری از فعالیت در فضای باز و خودداری از بازدید از کافه کاباره ها و کارائوکه سرو که در آن کارشناسان می گویند این ویروس در حال گسترش است.

او در اوایل entreaty برای یک نوع "نرم مستند" پیش از آخر هفته به نظر می رسید که برخی از اثر. توکیو مترو استفاده شد توسط 70 ٪ تا 80 ٪ در مقایسه با همان آخر هفته در سال گذشته با توجه به East Japan Railway Co.

"در این مرحله ما نیازی به اعلام وضعیت اضطراری" نخست وزیر شینزو آبه روز شنبه گفت. اما با اشاره به افزایش موارد او همچنین اذعان کرد که این کشور در یک لحظه بحرانی و گفت: "ما در آستانه."

برخی از کارشناسان می خواهید آبه برای تغییر ذهن خود را در مورد اعلام وضعیت اضطراری. "من شخصا احساس می کنم از آن زمان [ژاپن] باعث می شود اعلام" ساتوشی Kamayachi یک عضو هیئت مدیره از ژاپن انجمن پزشکی گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه. او گفت: اعضای یک پانل از کارشناسان ارائه مشاوره به دولت در شیوع موافقت کرد.

ملی اضطراری به احتمال زیاد باعث سه هفته مستند که در طی آن فرمانداران سخت ضربه استان می تواند دستور ساکنان به ماندن در خانه به جز برای اهداف ضروری.

موارد جدید در توکیو باقی مانده کمتر از 20 روز تا مارس 25, زمانی که آنها بیش از دو برابر شده است. که یک روز پس از آبه توافق به تعویق افتادن بازی های المپیک تابستانی. ژاپن روز دوشنبه اعلام کرد که این بازی ها را به محل بعدی جولای.

وزیر بهداشت Katsunobu کاتو رد این تصور که ژاپن تا به حال پنهان موارد به منظور جلوگیری از تاثیر بازی گرفت و گفت که "به هیچ وجه رابطه است."

این بیماری همه گیر را مستقیم و بی واسطه به خانه آورده شد برای بسیاری از ژاپنی با مرگ روز یکشنبه از COVID-19 کن Shimura یک نام خانگی. Shimura کمدی و rockabilly گروه Drifters باز برای بیتلز در ژاپن در سال 1966.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب