ژاپن پزشکی Assn: توکیو المپیک دشوار است و بدون واکسن

توکیو - جامعه پزشکی در ژاپن در حال حرکت به سمت یک اجماع که برگزاری سال آینده بازی های المپیک توکیو ممکن است لو

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

توکیو - جامعه پزشکی در ژاپن در حال حرکت به سمت یک اجماع که برگزاری سال آینده بازی های المپیک توکیو ممکن است لولا در پیدا کردن یک coronavirus واکسن.

ژاپن انجمن پزشکی جمهور Yoshitake Yokokura گفت: در رسانه های تصویری کنفرانس در روز سه شنبه که بازی های المپیک بودند که ممکن است تنها در صورتی که عفونت تحت کنترل نه تنها در ژاپن بلکه در سطح جهان.

"در نظر من از آن دشوار خواهد بود برای برگزاری بازی های المپیک مگر موثر واکسن در حال توسعه" Yokokura گفت.

او نگفت که آیا او مخالف المپیک بدون واکسن.

ژاپن گزارش کرده است 13,576 COVID-19 موارد و 712 نفر دیگر از کشتی کروز قرنطینه در نزدیکی توکیو در اوایل این سال است. روز سه شنبه وزارت بهداشت گزارش 389 کل مرگ و میر ناشی از ویروس است.

ژاپن و کمیته بین المللی المپیک موافقت برای به تعویق انداختن توکیو بازی ها تا جولای 23, 2021 به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. ژاپن کمتر از یک ماه وضعیت اضطراری در میان افزایش سریع عفونت در سراسر کشور است.

یک استاد بیماری های عفونی گفت: در هفته گذشته او نیز شک و تردید در بازی های المپیک می تواند باز در 15 ماه.

"من بسیار بدبینانه در مورد برگزاری بازی های المپیک تابستان آینده مگر اینکه شما در برگزاری بازی های المپیک در یک کاملا متفاوت با ساختار جمله هیچ مخاطبان و یا بسیار محدود مشارکت" گفت: Kentaro ایواتا, استاد بیماری های عفونی در دانشگاه کوبه.

Devi Sridhar استاد بهداشت جهانی در دانشگاه ادینبورگ نیز گفت: برگزاری بازی های المپیک بستگی دارد ممکن است پیدا کردن یک واکسن. این همچنین می تواند تقاضای خود را به 2022 پکن بازی های المپیک زمستانی در چین که در آن کروناویروس اولین بار شناسایی شده است.

او گفت: واکسن بود "خوش بینانه 12 تا 18 ماه به دور است."

"علم فقط نیمی از نبرد" Sridhar گفت: در یک ایمیل به آسوشیتد پرس. "نیمه دیگر این است که تولید به اندازه کافی دوز و این به مردم در سراسر جهان است. چگونه اولویت بندی انجام شود؟"

او خواسته که دریافت واکسن سلامت کارگران و کسانی که کار با افراد آسیب پذیر و یا افراد مسن و یا افراد مسن خود را. Sridhar گفت: معلوم نیست که چگونه جوان, قوی, ورزشکاران المپیک را "مناسب" را به "اولویت روند."

"من مطمئن هستم که وجود دارد در حال رفتن به برخی از تفکر نوآورانه در مورد چگونه به ترکیب ایمنی ورزشکاران, مربیان خود و تیم با آگاهی که ورزش نقش بسیار مهمی برای جهان به دلایل اقتصادی بلکه به لحاظ اجتماعی," او گفت:.

Masa Takaya سخنگوی توکیو المپیک گفت: او از نظرات آگاه از سر ژاپن انجمن پزشکی.

"ما درک می کنیم وجود انواع بینش نظرات در اطراف امکان میزبانی این بازی ها در سال آینده" Takaya گفت. "برخی از کارشناسان پزشکی نیز بیان آن است که خیلی زود به یک قضاوت است."

وجود خواهد داشت یک فشار از بسیاری از جاها برای برگزاری بازی های المپیک سال آینده — واکسن یا هیچ واکسن فن یا بدون فن.

"این است که با قرار دادن فشار زیادی بر روی همه درگیر به تدبیر قابل قبول به جای راه حل بهینه" دیوید کارتر که می آموزد ورزشی کسب و کار در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی گفت: در یک ایمیل به AP. "اضافه کردن به این تزلزل اهمیت IOC مکان خود را با نام تجاری و عدم اطمینان در شرایط بهداشتی و شما به خودتان پیدا کنید با ورزش بین المللی' نسخه از یک مکعب روبیک است."

کمیته بین المللی المپیک بستگی به فروش حق پخش برای 73 درصد از درآمد آن است. یکی دیگر از 18 درصد از حامیان مالی. کمیته بین المللی المپیک تنها دو وقایع عمده به فروش و پخش نمی پرداخت بسیاری از هزینه های خود را تا بازی های المپیک در حال پخش است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

ژاپن رسما صرف $12.6 میلیارد دلار برای سازماندهی بازی های المپیک و ملی تفتیش می گوید این رقم واقعی است که در گذشته دو بار که بزرگ است. رسانه های برآورد در ژاپن می گویند هزینه تاخیر خواهد بود 2 میلیارد دلار به 6 میلیارد دلار.

اضافه کردن به این 11,000 ورزشکاران المپیک و 4,400 پارا. اکثریت قریب به اتفاق فقط یک شات در بازی.

و پس از آن وجود دارد حامیان مالی.

ژاپنی سازمان را امضا کرده اند تا بیش از 60 و آنها را به پرداخت حدود 3.3 میلیارد دلار مرتبط به بازی های المپیک است. کمیته بین المللی المپیک نیز تا به حال 14 دراز مدت حامیان مانند کوکا کولا و نیمه هادی ساز اینتل که در حال گزارش به پرداخت حدود 100 میلیون دلار می شود مربوط به بازی های المپیک است.

توکیو نیز به فروش می رسد میلیون ها نفر از بلیط. این معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد اگر به بازی های المپیک برگزار می شود بدون فن. بلیط حمل فورس ماژور بند, که ممکن است اجازه سازمان برای جلوگیری از بازپرداخت.

توکیو دهندگان انتظار می رود درآمد حاصل از 800 میلیون دلار از فروش بلیط.

"این بیماری همه گیر در حال تغییر است, ورزش در سراسر جهان گفت:" داگ Arnot که برگزار شد کارکنان ارشد و یا مشاوره با هشت سازماندهی المپیک کمیته.

لس آنجلس-مشاور بر اساس کار با توکیو پیشنهاد کمیته اما دیگر درگیر با توکیو است.

"این احتمالا اثرات قابل توجهی در راه ما سازماندهی رویدادها و راه ما ارائه آنها را. این نه فقط در مورد توکیو" Arnot گفت. "این مورد در مورد جهان از مگا-حوادث. این ویروس تغییر کرده است راه ما در این وقایع است. ورزش می خواهد به عنوان یک عضو مسئول جامعه جهانی."

___

بیشتر AP ورزشی: https://apnews.com/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن