ژانویه است ؟ پاییز ؟ پزشکان بحث زمان ورود COVID-19 واکسن

محققان در ادامه به بحث در مورد چگونه سریع یک coronavirus واکسن ممکن است در دسترس به عنوان متحده و سازمان ملل ب

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399

محققان در ادامه به بحث در مورد چگونه سریع یک coronavirus واکسن ممکن است در دسترس به عنوان متحده و سازمان ملل به دنبال یک آهنگ سریع برای بهبودی از این بیماری همه گیر اقتصادی تلفات با ژانویه و یا حتی سقوط در حال حاضر در جدول زمانی.

دانشمندان بریتانیایی به امید دیدن یک "سیگنال" در مورد اینکه آیا واکسن خود را نامزد کار در ماه ژوئن جان بل استاد پزشکی در دانشگاه آکسفورد گفت: در روز یکشنبه.

شانس هستند "خیلی خوب" از یک واکسن در سال بل گفت: در ان بی سی "دیدار با مطبوعات است." او به عنوان یک همکار پیشنهاد دارد که 80 درصد شانس ، واکسن می تواند به طور معمول حداقل چند سال به منظور توسعه.

کاخ سفید هفته گذشته اعلام کرد یک ابتکار لقب "عملیات پیچ و تاب سرعت" به سعی کنید برای توسعه یک واکسن و باید به مقادیر کافی برای بسیاری از آمریکایی ها در ماه ژانویه. برخی از 14 نامزدهای بالقوه را تحت, تست, NBC News در گزارش قبل مدعی هستند محدودتر هم به شش یا هشت.

دکتر دبورا Birx عضو مجلس coronavirus نیروی کار گفت که "بر روی کاغذ این امکان وجود دارد" که غیر منتظره سویفت مهلت را می توان ملاقات کرد.

"راه است که آن را ممکن است اگر شما را به جلو پنج یا شش کلاس مختلف از نامزدها" Birx گفت: "فاکس نیوز یکشنبه."

'عملیات با سرعت پیچ و تاب' با هدف عجله Coronavirus واکسن

"و سپس آن را در مورد انجام فشرده فاز یک و فاز دو و فاز سه آزمایش در یک همپوشانی راه حرکت رو به جلو هنگامی که شما یک ایمنی خوب و ايمنی زايی داده اما نه با این سطح از مکث هستند که اغلب در حال حاضر در توسعه واکسن," او گفت:.

اسکات Gottlieb رئیس سابق سازمان غذا و دارو گفت: واکسن ممکن است در دسترس در پاییز "در دوزهای کافی به حلقه حصار عفونت در شهرستانها" حتی به عنوان آزمایش های بیشتر در راه است.

تولید کنندگان مختلف در آن زمان را "پاک مراحل اولیه ایمنی محاکمه و میلیون دوز است که می تواند مستقر در مقیاس مطالعات" گوتلیب پیش بینی شده در CBS "چهره ملت است."

ایالات متحده بیش از 1.15 میلیون تایید موارد COVID-19 و ثبت بیش از 67,000 مرگ و میر.

برخی از 20000 تا 30000 عفونت های جدید و بیش از 1 ، 000 مرگ و میر در ایالات متحده در هر روز می تواند تبدیل به جدید "عادی" برای چند ماه آینده Gottlieb گفت. مرگ و میر می تواند به 100,000 تا پایان ماه ژوئن است.

گوتلیب گسترش در یک پست توییتر از گذشته نشان داد ملی, عفونت بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر همچنان به افزایش, به استثنای نیویورک منطقه tristate شده است که سخت ترین ضربه تا کنون.

"در حالی که کاهش شکست نیست من فکر می کنم آن را عادلانه می گویند که آن کار نمی کند به عنوان انتظار می رود," او گفت:. در میان متحده هنوز هم از دیدن, موارد, افزایش, ایلینوی, تگزاس, ایندیانا و کارولینای شمالی است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

آکسفورد بل گفت: coronavirus واکسن هنگامی که توسعه ممکن است تبدیل به یک رویداد سالانه مانند واکسن آنفلوآنزای فصلی است که میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان دریافت خواهید کرد.

"Coronavirus نمی جهش در سرعت آنفولانزا تا آنجا که ما می توانید ببینید. اما آن را نیز کاملا یک ویروس روی حیله و تزویر از نظر تولید دیرینه پاسخ ایمنی بدن به آن" بل گفت. "ما ممکن است نیاز به نسبتا منظم واکسیناسیون در برابر coronaviruses رفتن به آینده است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب