جک ولش, افسانه ای, مدیر عامل شرکت جنرال الکتریک مرده در 84

بزرگنمایی این تصویر جک ولش به عنوان جنرال الکتریک اجرایی از 1981-2001. در طول سلطنت این شرکت ارزش با

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

جک ولش به عنوان جنرال الکتریک اجرایی از 1981-2001. در طول سلطنت این شرکت ارزش بازار سر به فلک کشید $410 میلیارد از 12 میلیارد دلار. مایک کاپولا/گتی ایماژ برای LinkedIn پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایک کاپولا/گتی ایماژ برای LinkedIn

جک ولش بزرگتر-از-زندگی اجرایی که رشد جنرال الکتریک به یک صنعتی نیروگاه درگذشت. او 84.

در طول سلطنت خود را از 1981-2001 این شرکت ارزش بازار سر به فلک کشید $410 میلیارد از 12 میلیارد دلار. برای موفقیت خود را در رشد جنرال الکتریک, ارزش, Fortune magazine, به او لقب "مدیر قرن" در سال 1999.

ولش شدت خرید و فروش بخش اصرار GE رتبه در نزدیکی بالای هر کسب و کار که در آن عمل است.

اما سبک خود را از مدیریت آمده است در زیر بسیاری از موشکافی و انتقاد از او باقی مانده است. ولش به عنوان شناخته شده بود "نوترون جک" برای برش ده ها هزار نفر از مشاغل و منتقدان می گویند دانه از جنرال الکتریک سقوط کاشته شد تحت تصدی خود.

"امروز یک روز غم انگیز برای کل GE خانواده" شرکت رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت H. Lawrence Culp جونیور در بیانیه ای گفت شنبه. "جک بزرگتر از زندگی و قلب GE برای نیم قرن. او شکل صورت از شرکت ما و دنیای کسب و کار.

"زمانی که من آخرین بار او را دیدم آنچه که من به یاد داشته باشید بیشترین وضوح زمانی بود که او از من پرسید:" پس چگونه دقیقا شما در حال اجرا شرکت؟' جک هنوز هم در آن متعهد به جنرال الکتریک موفقیت است."

ولش میراث رشد کرده و پیچیده تر در دو دهه پس از بازنشستگی خود را. جنرال الکتریک تلاش کرده است و ارزش بازار آن امروز حدود یک چهارم از آنچه در آن بود و در اوج.

جنرال الکتریک یکی از 12 شرکت در میانگین صنعتی داو جونز هنگامی که آن را در سال 1896 بود اما بوت از آبی تراشه شاخص در سال 2018 است.

NPR اسکات Horsley و Uri برلینر کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب