جک دورسی توییتر را غیر عادی مدیر عامل می تواند به دنبال یک شغل به زودی

بزرگنمایی این تصویر جک دورسی این دو نقش به عنوان مدیر عامل توییتر و مربع است نقشه کشی فشار از یک فعا

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

جک دورسی این دو نقش به عنوان مدیر عامل توییتر و مربع است نقشه کشی فشار از یک فعال سرمایه گذار است که فشار برای تغییرات در شرکت رسانه های اجتماعی. درو Angerer/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
درو Angerer/گتی ایماژ

جک دورسی نیست به طور منظم خود را مدیر عامل شرکت. او اغلب می گوید و می کند چیزهایی که بالا بردن ابرو.

در حال حاضر یک سرمایه گذار بزرگ است به اندازه کافی بود. قدرتمند صندوق های تامینی الیوت مدیریت خرید قابل توجهی از سهام خود در توییتر به امید آوردن تغییر به شرکت رسانه های اجتماعی.

الیوت نگران است که دورسی نشده با تمرکز کافی در توییتر چرا که او نیز اجرایی پرداخت شرکت مربع است. صندوق های تامینی است فشار برای یک مدیر عامل که تنها کار در حال اجرا است توییتر.

اضافه کردن فشار الیوت است نامزد چهار مدیره به هیئت مدیره این شرکت با توجه به دو نفر آشنا با این موضوع. دو طرف باید تا به حال مذاکرات سازنده با توجه به افرادی که مجاز به صحبت های عمومی. توییتر و الیوت کاهش یافته است به نظر.

نگران است که تحت دورسی رهبری توییتر است آماده برای سرمایه گذاری در سیل اخبار در این سال از جمله انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده از بازی های المپیک تابستانی در توکیو و coronavirus شیوع است که می تواند مردم را جذب و تبلیغ به پلت فرم.

نرم-صحبت دورسی به ارمغان آورده است توجه خود را به بسیاری از چیزهایی فراتر از خود را غیر معمول دوقلو مدیرعامل مشاغل که او را تقسیم وقت خود را بین توییتر و مربع است.

او به تازگی در توئیتر خود نوشت که او در حال حرکت است به آفریقا برای سه تا شش ماه در سال 2020 است. او به مجله Wired او می خورد و فقط یک وعده غذا در روز و تلاش می کند به صرف دو ساعت در روز مراقبه است. در سال 2018 او بسیاری از انتقاد بیش از یک سکوت مراقبه او در ادامه در میانمار. او در توییتی که در طول 10 روز "vipassana" عقب نشینی او دور مانده از "دستگاه های خواندن و نوشتن و فیزیکی ورزش (sic), موسیقی, باده, گوشت, صحبت کردن و یا حتی تماس با چشم."

به عنوان دورسی توییتهایی دربارهی زندگی خود را انتخاب سرمایه گذاران تبدیل شده اند بی مورد اینکه آیا او حق مدیر عامل منجر به توییتر.

این شرکت تلاش کرده است به رشد کسب و کار خود را در همان سرعت به عنوان بزرگترین رقبا در دره سیلیکون. که شامل بسیار بزرگتر Facebook و همچنین به عنوان برنامه های جدیدتر مانند اسنپ چت و Infinite که محبوب با جوان مردم.

در حالی که توییتر صدها میلیون ها نفر از کاربران و محبوب در میان مشاهیر رسانه ها و چهره های سیاسی به ویژه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن منتقدان می گویند آن را آهسته بوده است به نوآوری. آن را نیز تلاش می کند با اطلاعات غلط و دست زدن به سوء استفاده از کاربران و عضو شورای نظارت مدت.

توییتر درآمد فصلی عمدتا از تبلیغات گذشت 1 میلیارد دلار برای اولین بار در پایان سال گذشته است. Facebook, در مقابل, گزارش 21 میلیارد دلار فروش در سه ماهه مشابه و میلیاردها دلار از کاربران است.

توییتر سهام به ارزش کمتر در حال حاضر از آنها بودند که دورسی بازگشت و به عنوان مدیر عامل در سال 2015. او این شرکت موسس و مدیر عامل و اما در سمت چپ در سال 2008 پس از سقوط با یکی دیگر از بنیانگذاران.

"من فکر می کنم توسعه محصول بوده است و کم خونی" گفت: Scott گالووی بازاریابی استاد در دانشگاه نیویورک که خریداری سهام توییتر چرا که او فکر آن را کم ارزش. "من فکر می کنم مدل کسب و کار خود ناقص است اما بیش از هر چیزی شما می دانید کمترین دروغ میوه در اینجا برای پیدا کردن یک مدیر عامل شرکت تمام وقت."

دورسی آفریقا قصد دارد موجب گالووی به نوشتن نامه ای به توییتر مدیره در ماه دسامبر را به جای دورسی. گالووی گفت که او هرگز یک پاسخ است و پس از فروش تمام سهام خود را.

در Elliott, توییتر, چهره بسیار توانمند آنتاگونیست. صندوق های تامینی مدیریت نزدیک به 40 میلیارد دلار در دارایی و ساخته شده است یک نام برای خود در شرکت. آن را با موفقیت تحت فشار قرار دادند برای تغییرات در eBay و AT&T و آن را به تازگی در زمان خطر در SoftBank ژاپن کنگلومرا.

"الیوت بسیار بدنام بودن فعال" گفت: مایکل پچر یک تحلیلگر در Wedbush اوراق بهادار. "تاریخ خود شده است را انتخاب کنید جنگ است که آنها فکر می کنم آنها می توانید برنده شوید."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب