ایوو جیما قهرمان 96 می بیند ما کشتی سفارش به افتخار او

نورفولک ، - 96-سال-جنگ قهرمان نگاه به مقامات نظامی راه اندازی یک کشتی جنگی نیروی دریایی ایالات متحده به افتخار

توسط MINERALNEWS در 19 اسفند 1398

نورفولک ، - 96-سال-جنگ قهرمان نگاه به مقامات نظامی راه اندازی یک کشتی جنگی نیروی دریایی ایالات متحده به افتخار جانبازان, آخرین بازمانده مدال افتخار دریافت کننده از نبرد ایوو جیما.

USS Hershel "وودی" ویلیامز راه اندازی شد شنبه در نورفولک ویرجینیا با جنگ جهانی دوم veteran در حال حاضر.

USS ویلیامز یک اعزامی دریا پایه کشتی بود که ساخته و راه اندازی شد در سال 2017. با راه اندازی این کشتی را تعیین تغییر از یک حمایت از کشتی به یک کشتی جنگی و فرماندهی منتقل شده از ارتش Sealift Command به سطح نیروی دریایی نیروی اطلس.

ویلیامز در توصیف راه اندازی به عنوان "یک لحظه در تاریخ است که فراتر از درک من است."

"ممکن است همه کسانی که در خدمت سرنشین این کشتی که خرس نام من امن و افتخار. ممکن است او را نعمت خدا برای زندگی و خدمت به امریکا بزرگترین کشور روی زمین است," او گفت:.

به گزارش ایسنا ، Joe Manchin تحویل اصل آدرس در شنبه مراسم ستایش همکار خود غرب Virginian به عنوان "غرب ویرجینیا قوی از طریق و از طریق."

"من هرگز تا به حال بیش از معتبر افتخار قادر به اینجا با یک فرد است که واقعا یک قهرمان آمریکایی," Manchin گفت.

دیگر سخنرانان شامل دریایی سپاه فرمانده ژنرال دیوید برگر, معاون وزیر نیروی دریایی جیمز Geurts ایالات متحده Rep. ایلین لوریا و عقب Adm. روی کیچنر فرمانده نیروی دریایی سطح نیروی اطلس.

"این کشتی توسط طراحی در نظر گرفته شده است به بیش از افق و به راه آسیب است و من مطمئن هستم آنها انجام خواهد داد تا مبارزه آماده و نبرد-minded" کیچنر گفت.

کشتی خواهد شد در درجه اول حمایت از حمل و نقل هوایی معدن متقابل و عملیات خاص آزاد کردن کشتی جنگی آبی خاکی و سطح مبارز کشتی ها برای بیشتر خواستار ماموریت های عملیاتی. آن چهار هسته ای قابلیت های حمل و نقل هوایی امکانات پهلوگیری و تجهیزات و عملیات و فرماندهی و کنترل دارایی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب