"این مانند یک کابوس': گزینه رویم برای مستاجرها رو تنگنای اقتصادی

بزرگنمایی این تصویر مستاجرها در Woodner آپارتمان در واشنگتن دی سی در اعتراض به تقاضای اجاره بها را ب

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مستاجرها در Woodner آپارتمان در واشنگتن دی سی در اعتراض به تقاضای اجاره بها را ببخشند در طول COVID-19 بیماری همه گیر در تاریخ 28. نیکلاس Kamm/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نیکلاس Kamm/خبرگزاری گتی ایماژ

به عنوان یکی از کشور بدترین اقتصادی و بهداشت بحران در تاریخ اقتصاد ایران, اجاره, است, دلیل, دوباره, برای میلیون ها نفر از افرادی که در حال تلاش برای پایان می رسد دیدار.

بیش از چند ماه گذشته ایالات و دولت فدرال باید اقدامات برای کمک به مستاجران ایم که شغل خود را از دست. در حال حاضر در حالی که نرخ بیکاری است که هنوز هم بالا رفتن برخی از حمایت برای مستاجرها در حال اجرا هستند.

اضافی 600 دلار در هفته در مزایای بیکاری برای افراد واجد شرایط تنظیم شده است به پایان رسید و در پایان ماه جولای به عنوان مثال.

در ماه مارس ایلین Slikkerveer خود را از دست داده کار آموزش هنر غیر انتفاعی در رنو, Nev. یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس. در حال حاضر تنها از دو حال تلاش برای پرداخت اجاره بها و تا به حال به در نظر گرفتن ریشه کنی خانواده او از محل سکونت آنها اجاره ای به مدت 10 سال.

"من اضطراب من خواب نمی تواند" 51 ساله Slikkerveer می گوید.

او را مارس و آوریل اجاره او را متوقف ساخت پرداخت در صورتحساب مورد استفاده دولت او تسکین چک و حفر به پس انداز. هنگامی که او رسیده به صاحبخانه او به بحث در مورد ژوئن اجاره او می گوید که او درک نمی کند و اصرار او نیاز به پرداخت.

هفته گذشته Slikkerveer را مالک جان Burkett NPR گفت: "من همدردی با ایلین در حال حاضر وضعیت هستم و کار کردن با او برای کاهش استرس" و اضافه کرد که "درآمد اجاره من است تنها درآمد این قطعا قرار دادن یک بار من به عنوان به خوبی."

در پایان Slikkerveer می گوید که Burkett توافق به چشم پوشیدن از اواخر هزینه و شکل طرح پرداخت.

Slikkerveer می گوید که شش ماه پیش او هرگز نمی توانست تصور بودن در یک وضعیت شبیه به این.

"من هرگز در مورد آن خواب. و به صداقت با شما, آن را مانند یک کابوس است. آن مقدار زیادی از عدم قطعیت" او می گوید. "من برنامه ریزی شده بود, حال همه چیز برنامه ریزی شده است. و هیچ چیز در طرح من در حال کار است. منظورم این است که من چیزی در حال حاضر."

به عنوان مستاجر در سراسر کشور اجرا از گزینه های بیشتر و بیشتر در حال تبدیل به کارت های اعتباری برای پرداخت اجاره.

شرکت مدیریت املاک Zego فرآیندهای میلیون اجاره چک هر ماه.

از مارس تا آوریل آنها گزارش شده که تعداد زیادی از مستاجران قرار دادن اجاره در یک کارت اعتباری افزایش 30%; از آوریل تا مه آن رفت تا یکی دیگر از 20 ٪

همانطور که در حال حاضر حدود نیمی از ایالت در آمریکا اجازه می دهد اخراج, با توجه به امیلی Benfer کلمبیا قانون مدرسه است که پیگیری سیاست های دولت در اطراف COVID-19 و مسکن.

Benfer به نام COVID-19 "یک ذره از نابرابری و بی عدالتی در سلامت در سراسر کشور ما است." او می گوید که مردم از رنگ بیرون کردند در نرخ بالاتر از افراد به خصوص مادران با کودکان و نوجوانان.

"امروز ارزش خالص معمولی سفید خانواده است که نزدیک به 10 بار بیشتر از یک خانواده" Benfer می گوید. "ما می توانیم انتظار این تقسیم به گسترش به عنوان COVID-19 مرگ و میر و از دست دادن شغل همچنان به تحت تاثیر قرار جوامع از رنگ در یک نرخ بالاتر از گروه دیگر."

برخی از مکان هایی مانند Kansas City, Mo. در حال انجام از راه دور اخراج جلسات از طریق تلفن یا ویدئو کنفرانس به طور موثر تصمیم گیری است که در حالی که آن را امن نیست به اندازه کافی برای نشان دادن در دادگاه آن است که به اندازه کافی امن به اخراج کسی از خانه خود را.

در طی چند ماه گذشته وجود ندارد یک شیب افت در تعداد افراد پرداخت اجاره. سوال این است که چه اتفاقی خواهد افتاد در چند ماه آینده.

"ما در حال تماشای یک موج جزر و مدی حرکت رو به جلو به سمت ما و در سراسر ایالت می گوید:" Lee Camp, وکیل ArchCity مدافعان در St. Louis, Mo. یک سازمان غیر انتفاعی است که نشان دهنده مستاجران.

او می گوید که این گروه همراه شده اند با تماس آب گرفتگی از مردم به دنبال مسکن کمک. به عنوان دولت بازگشایی و اخراج رزومه, او پیش بینی کرد که موج جزر و مدی می تواند "همه گیر برای چند ماه آینده اگر نه سال."

وجود دارد برخی از عوامل است که کمک خواهد کرد که تعیین چه عظیم است که موج خواهد بود. مثلا اگر کنگره عبور نمی کند پسوند اضافی مزایای بیکاری دهها میلیون نفر بیشتر مستاجرها می تواند مشکل باشد.

قبل از موج تظاهرات علیه خشونت های پلیس آغاز شده و فعالان در سراسر کشور شدند برگزاری تظاهرات به "لغو اجاره."

آل Lomanto کمک می کند تا سازماندهی تظاهرات در فیلادلفیا.

"من احساس می کنم برای جامعه من و همسایه ها که مجبور به انتخاب بین قرار دادن مواد غذایی بر روی میز و مسکن می گوید:" Lomanto, 26. "و پس از آن نیز با قرار دادن خود در معرض خطر به کار می کنند."

Lomanto متعلق به یک حیوان خانگی مراقبت از کسب و کار در غرب فیلادلفیا قبل از بستن آن را در ماه مارس است. Lomanto که با استفاده از ضمیر آنها نمی دانند که چگونه آنها در حال رفتن به پرداخت اجاره بها در ماه ژوئن. آنها اجاره یک آپارتمان است که توسط یک شرکت به نام عصر جدید ملک است و در میان 300 مستاجر دادخواست برای تعلیق از پرداخت اجاره بها در طول بیماری همه گیر.

لنس راجر یک وکیل املاک و مستغلات است که نشان دهنده سن جدید گروه املاک ارائه می دهد صاحبخانه چشم انداز.

"بسیاری از این خواص متعلق به سرمایه گذاران و اینها سخت کار مردان و زنانی که در حال سرمایه گذاری برای آینده خود," او می گوید. "پس آنچه را که آنها انجام داده ام از دست رفته است و بدست رهن و زمانی که مستاجران تصمیم یکهو آنها نمی خواهند به پرداخت اجاره آن را به تاثیر توانایی برای صاحبخانه به پرداخت وام مسکن خود را."

و اگر بیشتر و بیشتر وام مسکن به پرداخت نشده راجرز می گوید: این می تواند یک اثر دومینو با گسترده تر اثرات در اقتصاد است.

در سال 2008 فروپاشی مالی ضربه مالکان بیش از آن مستاجرها — اما موج گسترش فراتر از دارندگان وام مسکن.

در این زمان اگر مستاجر در سراسر کشور نمی تواند از پرداخت اجاره امواج می تواند به مراتب فراتر از بازار اجاره.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن