ایتالیا لغو کارناوال ونیز در تلاش برای متوقف کردن گسترش ویروس

کدگنو ایتالیا - تکاپوی شامل سرعت در حال افزایش تعداد coronavirus عفونت در شمال ایتالیا مقامات روز یکشنبه تشدید

توسط MINERALNEWS در 4 اسفند 1398

کدگنو ایتالیا - تکاپوی شامل سرعت در حال افزایش تعداد coronavirus عفونت در شمال ایتالیا مقامات روز یکشنبه تشدید اقدامات برای ممنوعیت تجمعات عمومی از جمله توقف ونیز مشهور کارناوال حوادث است که کشیده شده و ده ها هزار نفر گرفتم به یک منطقه است که در حال حاضر در قلب شیوع.

"فرمان است بلافاصله بعد از عمل و رفتن به اثر در نیمه شب" اعلام کرد ونتو منطقه ای رژیم صهیونیستی است. لوکا Zaia که منطقه شامل ونیز. کارناوال که تساوی دهها هزار نفر از بازدید کنندگان به تالاب شهرستان را اجرا کنید از طریق پنج شنبه. موزه ها و مدارس و دانشگاه ها و دیگر مکانهای عمومی بسته شد و همچنین در ونیز و بقیه ونتو. خاموش شدن است و انتظار می رود حداقل از طریق آوریل 1.

مقامات گفت: سه نفر در ونیز باید آزمایش مثبت همه آنها در اواخر 80s و کسی که در بیمارستان بستری هستند و در وضعیت بحرانی است. تقریبا همه از ایتالیا 133 موارد خوشه در شمال از جمله در منطقه ونتو.

بزرگترین جهش در موارد تایید COVID-19 گزارش شده توسط مقامات در لومباردی یک پرجمعیت منطقه که شامل مالی این کشور سرمایه میلان. این منطقه تا به حال حداقل 89, موارد, تقریبا تمام آنها در شهرهای کوچک در حومه شهر.

مردم خواست به ماندن در خانه در لومباردی و ونتو. اما در حالی که یک قفل پایین از بسیاری از شهرهای کوچک شده بود در روز شنبه اعلام کرد پلیس در ورودی کدگنو یکی از سخت ترین ضربه شهرهای نیست توقف اتومبیل های ورود و یا خروج .

ایتالیایی' گرامی یکشنبه روزمره – از فوتبال به کلیسا رفتن بودند لمس بودن گسترش سرایت تقریبا به طور کامل مستقر در شمال. رویدادهای ورزشی در بیاورد و مناطق شمالی از جمله محلی بچه های تیم ورزشی شیوه به سه سری آ (لیگ برتر) فوتبال مسابقات لغو شد.

ایتالیا اولین موارد — که از یک عروسی, چینی, زن و شوهر بودند که در تعطیلات در رم — ظاهر در اوایل فوریه.

به تاریخ مرگ دو نفر از افراد مسن در شمال — گزارش شده در میان 133 موارد است. اسقف در چندین دایره اسقفی در شمال ایتالیا با صدور بخشنامه که آب مقدس فونت نگه داشته شود خالی است که همدلی ویفر قرار می گیرد در دست مؤمنان و نه به طور مستقیم به داخل دهان خود را توسط کشیش جشن توده و عبادت خودداری از دست دادن و یا تبادل بوسه در طول نمادین نشانه ای از صلح آیین.

در یک تصادف واتیکان مسئول دفتر در برخورد با تبلیغ و ایمان عبدالله از کدگنو. اسقف اعظم Rino Fisichella که خواهر و برادر زندگی می کنند در این شهر کاهش یافته است به نمایش بگذارد اقدامات است. "واضح است که ما نیاز به استفاده از همه لازم است احتیاط" برای جلوگیری از گسترش این ویروس در میان مؤمنان است.

در جای دیگر در اروپا و فرانسه وزیر بهداشت Olivier Veran گفت که مقامات آماده شد برای امکان شیوع در فرانسه از این ویروس جدید است. در یک مصاحبه منتشر شده روز یکشنبه در روزنامه فرانسوی Le Parisien گفت: او نظارت بسیار نزدیک "بسیار جدی" وضعیت از جمله در کشور همسایه ایتالیا.

فرانسه گزارش داد اوایل این ماه مرگ برای اولین بار در خارج از آسیا از یک فرد مبتلا به این ویروس 80 ساله چینی توریستی.

___

AP روزنامه نگار سیلوی Corbet کمک از پاریس. D'Emilio گزارش از رم.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن