'آن را فقط بیش از حد': چگونه از راه دور آموزش شکستن پدر و مادر

دانیل لوین را لینوس هفت قرار بود ریاضی را انجام دهند. او وانمود به دوش در اتاق نشیمن, مالش خشک کن تحت سلاح خود

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

دانیل لوین را لینوس هفت قرار بود ریاضی را انجام دهند. او وانمود به دوش در اتاق نشیمن, مالش خشک کن تحت سلاح خود را مانند یک قالب صابون که ناراحتی خود را پنج ساله خواهر منحرف از رنگ.

تا آنجا که او سعی لوین که زندگی در بروکلین نیویورک نمی تواند لینوس را به پایان برساند ریاضی. امید خود را برای خواندن انتساب نمی شد بالا یا.

"او قرار است به نقشه کل شخصیت صفت ورق امروز" لوین گفت: یک روز در هفته گذشته. "راستش اگر او می نویسد: نام و نام خانوادگی و سن شخصیت من را در نظر بگیرید که یک پیروزی است."

Ciarra کوهن سوم درجه پسر با استفاده از پنج برنامه های مختلف برای مدرسه. او چهار سال به مدرسه می فرستد طرح درس اما کوهن هیچ وقت آنها را انجام دهد.

او قدیمی ترین, یک ششم گریدر هشت نفر و هشت معلمان و هر کدام روش خود را. گاهی اوقات هنگامی که کوهن می کند یک درس با او خواهید بپرسید اگر او آن را درک کرد — چرا که او این کار را نکرد.

"من فرض کنید شما نمی, اما شاید شما گفت:" کوهن از بلومینگتون ایلینوی با اشاره به پسرش. "سپس ما را به بحث می کنید مانند" نه مامان! او به این معنا نیست که او به معنی این است!' "

تعامل والدین شده است دیده می شود به عنوان مهم به دانش آموزان, آنجا اندازه کلاس برنامه درسی و معلم, با کیفیت. که هرگز واقعی تر از در حال حاضر و در سراسر کشور مادران و پدران فشرده به خدمات اورژانس در حال پیدا کردن آن یکی از طاقت فرسا ترین بخش از این بیماری همه گیر.

با معلمان تنزل به صفحه نمایش کامپیوتر, پدر و مادر باید به معلم و دستیار سالن مانیتور مشاور و کافه تریا کارگر — همه در حالی که تلاش برای انجام شغل خود را تحت شرایط فوق العاده. کارگران ضروری هستند و شاید سخت ترین نقطه به خصوص اگر آنها به دور از خانه در طول ساعات مدرسه ترک فقط یکی از والدین و یا هیچ در تمام, در خانه هنگامی که دانش آموزان به آنها نیاز دارید بیشتر.

Kindergartners نیاز به کمک دارید با ورود به زوم. هفتم کلاس نیاز به کمک دارید با جبر آخرین استفاده توسط پدر در حدود سال 1992. "مدرسه" اغلب به پایان می رسد با ناهار ترک پدر و مادر از لانگ آیلند به دالاس به لس آنجلس درخواست خود را به همان سوال: چقدر بد من اگر فرزند من نقش "Fortnite" برای بعد از هشت ساعت ؟

Yarlin Matos از برانکس, نیویورک, که شوهرش هنوز به کار می رود به عنوان یک مدیر در یک مک دونالد, هفت, کودکان سنین سه تا 13 به در حفظ و بر روی آهنگ. او صرف بخشی از محرک بررسی در پنج آمازون Fire قرص زیرا دستگاه های وعده داده شده توسط این شهرستان در اداره آموزش و پرورش تا به حال وارد نشده است.

Matos روانشناسی عمده در برانکس کالج, گفت: او باید بماند تا اواخر گاهی اوقات تا ساعت 3 صبح تلاش برای به دست آوردن او کار خود را انجام می شود.

"من تا به حال شکستن لحظه ای که در آن من تا به حال به خودم قفل در دستشویی و گریه," او گفت:. "آن را فقط بیش از حد بود."

لورا Landgreen یک معلم در دنور همیشه فکر می کردم آن را عجیب و غریب است که او را دو پسر Callam هوگو چهار و Landon Hugo, هفت, به مدرسه, به جای صفحه اصلی تحصیل ،

او را پیدا کند آن را عجیب و غریب دیگر. "من برای اولین بار گریدر — ما را به کشتن یکدیگر," او گفت:. "او خوب است اما در اینجا او یک بحران در هر سه ثانیه است.

"من نیاز به آموزش کودکان دیگر," او گفت:.

وجود نگرانی گسترده است که حتی با آموزش از راه دور در محل بسیاری از دانش آموزان را به مدرسه بازگشت در پشت جایی که آنها می شده اند اگر آنها می خواهم در کلاس درس. (رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: فرمانداران باید در نظر بازگشایی مدارس قبل از پایان سال تحصیلی.) معلمان به حال زمان کمی برای آماده شدن برای آموزش از راه دور و بسیاری از کودکان تا به حال ناکافی و یا بدون دسترسی به کامپیوتر.

برای دانش آموزان بدون نزدیک ارشاد والدین نتیجه می تواند به نوبه خود حتی بدتر است.

رندا مک اینتایر پنجم-معلم کلاس در کلمبوس, اوهایو گفت که از 24 نفر تنها شش نفر شرکت کرده بودند به طور منظم. آنها هستند که پدر و مادر در حال حاضر بیشتر درگیر در آموزش و پرورش فرزندان خود: "پدر و مادر که همواره در تماس با آنچه که بچه من در مدرسه' آنها مطمئن شوید که کودکان خود را در حال کار," او گفت:.

دیگر خانواده های رسیده به مک اینتایر به می گویند که آنها بیش از حد غرق در کار خود به کمک این درس ها در خانه. و برخی از آنها به او گفت که آنها در تلاش هستند اما که فرزندان خود را نمی خواهد همکاری می کنند.

"او نا امید می شود هر زمان که ما شروع" یک مادر فرستاده او هفته گذشته "و سپس من تحریک شده و او تحریک می شود و معمولا آن را به پایان می رسد در من و گفت: ما باید نگاهی به یک استراحت و سپس این چرخه تکرار می شود. یک یا هر دو ما به طور معمول به پایان می رسد تا در اشک آن زمان این همه گفته و انجام داده و هیچ کار به اتمام است."

حتی پدر و مادر که توصیف در حال اجرا, تنگ, کشتی در خانه می گویند آنها نگران چه ماه دور از کلاس های درس را معنی برای فرزندان خود. آنها همچنین پیدا کردن آن سخت به قبول است که 25 دقیقه زوم کلاس یا درس های ارسال شده توسط ایمیل چه بوده است کاهش می یابد.

تورنسل صدای جیر جیر از لحظه ای آمد از سارا Parcak یک باستان شناس در دانشگاه آلاباما در بیرمنگام.

"به من گفت: پسر ما (دوست داشتنی و مهربان و دلسوز) معلم که هیچ, ما نمی خواهد شرکت در 'کلاس درس مجازی که او انجام داده بود با درجه 1" او در توییتر نوشت در اوایل ماه آوریل. "ما نمی توانیم در مقابله با این جنون. بقا و حفاظت از خود را به خوبی بودن برای اولین بار می آیند."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

پس از هزاران پاسخ در Twitter و Facebook.

"در شرایط حاضر واکنش من می گویند در توییتر احتمالا 95 درصد از واکنش مثبت بوده است," او در مصاحبه ای گفت:. در Facebook به نفع میان قبل از هزاره, جمعیت, واکنش بیشتر بود مخلوط شده است. بسیاری از مردم با تمجید از تصمیم او در حالی که دیگران انتقاد او به عنوان رد کار سخت از معلمان و انجام زیانی به فرزند خود است.

"در Facebook به جنگ مادر آمده اند," او گفت: "و من تپه افراد مایل به مرگ از هر دو طرف است."

آموزش کارشناسان توصیه می کنند که ساخت یک برنامه می تواند کمک به کودکان درمان زمان راه اندازی بیشتر شبیه مدرسه می تواند به عنوان روشن در مورد زمانی که آن را زمان کار و زمانی که آن زمان بازی با استفاده از یک تایمر به عنوان مثال برای ترسیم زمانی که آنها در "مدرسه." ایجاد یک فضای اختصاص داده شده برای آنها را به کار نیز می تواند مفید باشد.

و پدر و مادر باید آن را آسان روی خود را در روز زمانی که همه چیز نمی رویم به عنوان برنامه ریزی شده.

"آیا بچه های خود را برای کشتن هر یک از دیگر و یا کشته شدن فرزند خود را گفت:" کاترین Hirsh-Pasek یک آموزش و پرورش محقق و عضو ارشد در موسسه بروکینگز. "وجود دارد هر چیزی که آنها در حال غذا خوردن است که شبیه به مواد غذایی سالم در بین شکلات و شکر ؟ اگر پاسخ مثبت است خودتان یک استراحت بدهید."

به عنوان پر تنش به عنوان آن می شود البته این یک بحران برای همه. ببین هلن ویلیامز-موریس مادر سه فرزند و یک کارگر کافه تریا در یک دبیرستان در ممفیس ،

او گفت که تمام فرزندان او هستند نسبتا خودکفا. او پسر است و در میانی او فرزند یک کلاس نهم نام کامیل شده و مراقبت از او در کار خود. او حضور در تالار گفتمان بالا یک منشور دبیرستان است که با استفاده از بسیاری از فن آوری در زمان عادی.

ویلیامز-موریس نیز شش سال Calyah اما او گفت که اگر او شما خود را در اتاق ناهار خوری میز او می تواند یک تکه گوشت یا برخی از بلغور را در آشپزخانه باز در حالی که کودک خود را کار می کنند. ویلیامز-موریس فقط peeks بیش از حال حاضر و دوباره به کمک با هر گونه سوال و مطمئن شوید Calyah نشده روشن روی صفحه نمایش به "کمیته مبارزه با سانسور."

"اما من نمی خواهم بگویم این است که آسان است برای من" ویلیامز-موریس گفت. "من می خواهم به صحبت کردن به دیگر بزرگسالان است."

کیم Pinckney-Lewis of Mechanicsburg, پنسیلوانیا نیز به نظر می رسد به خوبی آماده شده است.

یک معلم سابق Pinckney-Lewis میسازد برنامه برای پسرش گاوین یک کلاس برای اولین بار با نیازهای ویژه هر روز صبح با تکه های رنگی کاغذ ساخت و ساز. قرمز به زبان انگلیسی است; نارنجی ریاضی; آبی ها را می شکند. او پیش نمایش خود را در درس های تصویری به مطمئن شوید که آنها را بیش از حد طولانی می کند و یادداشت ها در مورد زمانی که برای پایان دادن به آنها را خودش در صورت لزوم.

و در عین حال با وجود پس زمینه در آموزش و پرورش, او گفت:, "من باید کامل و اضطراب است."

"چند روز" او گفت: "من خیلی خسته هستم 4 p. m. که این امر می تواند واقعا خوب ما را به بازی یک بازی در حال حاضر, اما من فقط رفتن به دراز روی این نیمکت."



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب