آن 65 درجه در قطب جنوب در این هفته

بزرگنمایی این تصویر پنگوئن جمع آوری نزدیک به یک پزوی شیلی ایستگاه تحقیقاتی در قطب جنوب شبه جزیره نه

توسط MINERALNEWS در 19 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

پنگوئن جمع آوری نزدیک به یک پزوی شیلی ایستگاه تحقیقاتی در قطب جنوب شبه جزیره نه چندان دور از آرژانتین ایستگاه است که گزارش اخیر متوسط پنج شنبه. جهانی هواشناسی کارشناسان هنوز هم نیاز به تایید ثبت, اما آن را متناسب با گسترده تر الگوی گرم شدن در این قاره. Natacha Pisarenko/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Natacha Pisarenko/AP

قطب جنوب با تجربه خود داغترین روز در رکورد پنج شنبه.

حداقل این چیزی است که دانشمندان در گزارش در آرژانتین اسپرانزا ایستگاه تحقیقات در نوک شمالی شبه جزیره قطب جنوب. پیدا کردن پنج شنبه اعلام کرد آرژانتین ملی, هواشناسی, خدمات قرار می گیرد درجه حرارت در 18.3 درجه سانتیگراد — و یا فقط در مورد 65 درجه فارنهایت است.

"که آن را پرطرفدارترین متوسط است که ما را دیده اند بیش از طول رکورد است که ما برای قطب جنوب می گوید:" Randall Cerveny جهانی هواشناسی سازمان گزارشگر آب و هوا و افراط و آب و هوا.

این WMO است رسما تایید این یافته نشده است. که نیاز به یک پنل جوی علم کارشناسان از سراسر جهان برای تجزیه و تحلیل و بحث در مورد ایستگاه داده تا زمانی که نه ماه قبل از ارسال پیشنهاد خود را به Cerveny.

اما در حال حاضر وجود دارد به دلیل کمی شک این یافته های اولیه.

"این است که متاسفانه در ادامه روند" Cerveny می گوید NPR. "این ایستگاه فقط مجموعه ای از رکورد موجود فقط چند سال پیش در 2015. بنابراین ما شاهد این درجه حرارت بالا سوابق — نه تنها در قطب جنوب, اما در سراسر جهان — سقوط در حالی که ما فقط نمی بینید دمای سرد سوابق دیگر."

این مهم است به یاد داشته باشید که روز پنجشنبه پیدا کردن فقط یک نقطه داده نتیجه خاص و شرایط آب و هوا در آن روز در شمال شبه جزیره قطب جنوب.

اما به عنوان Cerveny و دیگران توجه داشته باشید مثبت خوشبو آب و هوا این هفته می کند مطابقت با گسترده تر تغییرات آب و هوایی در طول زمان هر دو در شبه جزیره و در سطح جهانی. سال گذشته در مقام دوم جهان گرمترین سال در تاریخ ثبت شده و از آن فقط دربسته در محیط زمین داغترین دهه تا کنون ثبت شده است.

حتی دیده می شود در این زمینه قطب جنوب شبه جزیره "یکی از سریعترین مناطق گرم شدن در این سیاره" با توجه به الکساندرا Isern سر از قطب جنوب علوم در بنیاد ملی علوم.

که می تواند به معنای ساده لجستیکی نگرانی که ممکن است بلافاصله به ذهن می آیند — مانند دنده های مختلف برای محققان که باید برای مقابله با وتر آب و گرم شدن کره زمین به ارمغان می آورد. "ما قطعا تا به حال به نوع تجدید نظر کمی به آنچه ما ارائه مردم با" Isern مشاهده.

"من رفتن را برای 10 سال و حتی من را دیده اند تغییرات," او اضافه می کند. "من را با لباس های مختلف."

Isern همچنین اشاره می کند که وجود دارد دیگر بزرگتر عواقب ناشی از تغییر آب و هوا. یعنی وجود یک چرخه معیوب در محل کار: آب و هوای گرمتر در قطب جنوب منجر به گرم کردن آب دریا به طور کلی که منجر به ذوب شدن یخ ها و بالا آمدن سطح دریا در سراسر جهان — که به نوبه خود منجر به گرم شدن بیشتر.

این همچنین بدان معنی است که بیشتر رویدادهای شدید آب و هوا برای Cerveny و تیم خود را به تایید.

"زمانی که من شروع به این پروژه تمام راه برگشت در سال 2007 من فکر کردم ما که شاید یک ارزیابی یک بار در هر چند سال و در حال حاضر با داشتن چندین مشاهدات شدید آب و هوا هر سال" به WMO گزارشگر می گوید.

"آب و هوای در حال تغییر است و این چیزی است که ما باید از آنها آگاه باشید."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب