آن را در زمان 20 سال به پنجه از فقر. Coronavirus می تواند آن را همه دور

Raquel Lezama تا به حال دلیلی برای افتخار.در 17 پس از عبور از مرز مکزیک او تاريخيش در لس آنجلس کارخانه پوشاک د

توسط MINERALNEWS در 14 فروردین 1399

Raquel Lezama تا به حال دلیلی برای افتخار.

در 17 پس از عبور از مرز مکزیک او تاريخيش در لس آنجلس کارخانه پوشاک درآمد 5 سنت برای هر بلوز او اتو — 50 دلار در روز اگر او می تواند مدیریت از 1000 قطعه.

چند سال بعد پس از بازمانده یک, وحشیانه, ضرب و شتم توسط او روز کارگر شوهر او را به دست آورد قانونی اقامت از طریق یک کارت سبز محفوظ است برای قربانیان خشونت خانگی است.

و از هفت سال پیش مادر تنها شد استخدام در آقای C بورلی هیلز یک هتل لوکس پذیرایی به عربستان, شاهزادگان, ژاپنی صنعتگران و مدل های اروپایی. در آنجا او راه خود را از حداقل دستمزد تخت-ساخت کار برای یک موقعیت به عنوان یک $17.76-ساعت همراه مینی بار — و کمک به سازماندهی همکار خانهدار به یک اتحادیه.

تبلیغات

"ما مثل یک خانواده," او گفت: از همکاران او.

آن را گرفته بود Lezama دو دهه به پنجه راه خود را از فقر. پس از آن فقط در چند دقیقه او از دست رفته راه خود را از زندگی است.

38 سال است که در میان بیش از 1.6 میلیون کالیفرنیا که از کار به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس. در مارس 13, هتل گذاشته او را همراه با برخی از 20 دیگر خانهدار. هتل لغو سلامت کارگران بیمه و آنها را به خانه فرستاد بدون قطع. کالیفرنیا محل سکونت صنعت یکی از سخت ترین ضربه به اقتصاد تعطیل است; آن است که انتظار می رود برای ریختن به برخی از 125,000 شغل.

روز پنج شنبه وزارت کار ایالات متحده گزارش داد که 878,7278 کالیفرنیا ظ تعداد مدعیان بیکاری در هفته گذشته بیش از دو برابر در هر کشور دیگر. در سراسر کشور, مدعیان صعود به یک رکورد 6.6 میلیون از 3.3 میلیون قبل از هفته است.

تبلیغات

برای کسانی که می توانید در خانه کار می کنند و یا پس انداز به جزر و مد را بیش از COVID-19 می تواند یک اختلال دردناک برای تا زمانی که آن را طول می کشد. اما برای کارگران کم درآمد مانند Lezama که صحبت می کند کمی به زبان انگلیسی آن را می توانید به مقدار یک فاجعه است.

Raquel Lezama with her daughter, Monica Ramos, 19, at Manual Arts High School to collect their grab-and-go meals for the family.

Raquel Lezama با دختر مونیکا راموس, 19, در, دستی, هنرهای دبیرستان برای جمع آوری خود را گرفتن و رفتن وعده های غذایی برای خانواده است.

(آل Seib/لس آنجلس تایمز)

چگونه نیمه دیگر زندگی می کنند در سن coronavirus? Lezama مبارزه بیش از سه هفته گذشته است یک درس در بقا — چگونه در یک خانواده متوسط به رهبری یکی از محکم کاری copes در زمانی که ملت threadbare خالص ایمنی را به گره زدن.

در روز Lezama خود را از دست داده کار رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام COVID-19 شیوع ملی اضطراری است. در ضمن در تنگ جنوب لس آنجلس خانه او سهام با سه فرزند او "من رفتم به اتاق خواب و درب بسته," او گفت:. "من نمی خواهم بچه های من به دیدن من گریه."

که بعد از ظهر وجود دارد بیشتر خبر بد: لس آنجلس Unified School District اعلام کرد آن را تعطیل ترک فرزندان او — 13-year-old آلن که دارای ناتوانی در یادگیری و 8 ساله عیسی که دچار کولیت مزمن — در صفحه اصلی با استفاده از نگه داشتن تا آموزش و پرورش خود را.

چند روز قبل از او 19 ساله و دختر مونیکا نقل مکان کرده بود در بازگشت به خانه از Riverside County او امیدوار ناامید از پیدا کردن یک شغل وجود دارد و مطالعه به یک دستیار دندانپزشکی.

توسط جمعه در 9 صبح Lezama ایستاده بود و در خط با چند 100 نفر دیگر در آلوارادو خیابان که در آن هتل اتحادیه کارگران متحد شوید و در اینجا بود که به اعضای درخواست برای مزایای بیکاری. اما دولت این وب سایت نگه داشته و توفنده و پس از پنج ساعت بدون موفقیت. او تا به حال برای رسیدن به یک داروخانه را انتخاب کنید تا دارو برای عیسی مسیح.

تبلیغات

آن شب پس از سه ساعت در دوم کامپیوتر او تا به حال خریداری یک برنامه نصب فقط یک سال پیش Lezama شد در نهایت قادر به فایل خود نرم افزار. آن خواهد بود 10 روز قبل از او در پاسخ گفت: او واجد شرایط برای دولت حداکثر 450 دلار در هفته کمتر از دو سوم از پایه پرداخت در هتل.

اما زمانی که پول آمده است ؟ او هنوز هم نمی داند.

در ضمن با هیچ پس انداز, چگونه خواهد او تغذیه کودکان ؟ چگونه او پرداخت اجاره ماهانه از $1,400 در نیمی از کوچک لیمویی-سبز دوبلکس خاموش جنوبی فیگوئروا خیابان به دلیل هفته آینده ؟ صاحبخانه هزینه 10 دلار برای هر در اواخر روز و ارائه هر گونه کمک.

و آنچه در مورد 300 دلار ماهانه وام در او 13 ساله هوندا? و یا او را 140 دلار ماهانه بیمه اتومبیل لایحه ؟ گاز لایحه ؟ قبض برق?

باید او لغو 35 دلار ماهانه Wi-Fi? اما پس از آن پسرش آلن نمی تواند دسترسی به مدرسه خود را وعده داده شده آموزش از راه دور.

"من نیاز به نشستن و کشف کردن آنچه به قطع," او در مصاحبه ای گفت: نشستن بر روی نیمکت پارک در نزدیکی خانه اش. "من فقط می خواهم به نگه داشتن خانواده کوچک من هم."

Raquel Lezama at home with her children. Her family struggles for its financial survival during the coronavirus pandemic.

Raquel Lezama در خانه با کودکان خود. خانواده او در تلاش خود را برای بقای مالی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

(آل Seib/لس آنجلس تایمز)

در شب Lezama از خواب بیدار شده و نمی تواند به عقب برویم به خواب یکی دیگر از نگرانی در ذهن: سیاست بیمه عمر او به حال کمک به هر یک هفته ناپدید شد و با او چک. "من گفته بود بچه ها من این بسیار مهم بود اگر چیزی اتفاق می افتد به من," او گفت:. "در حال حاضر اگر من را حتی پول برای دفن من است؟"

تبلیغات

دو هفته پس از Lezama گذاشته شد خاموش کنگره با تصویب $2 تریلیون دلار فدرال امداد بسته که شامل یک بار $1,200 پرداخت نقدی برای آمریکایی ها که کمتر از 75000 دلار به علاوه 500 دلار برای هر فرزند وابسته. قانون تکمیلی بیمه بیکاری — 600 $در ماه برای چهار ماه — نیز می تواند Lezama کل برای یک زمان.

اما پول می تواند هفته ها می آیند و چه اتفاقی می افتد زمانی که آن را اجرا می شود ؟ در ضمن صورتحساب به علت است.

در اوایل سرما صبح مادر و دختر رفت و شش بلوک از خانه خود را, پایین خیابان با کمی گچ خانه های ییلاقی سراسر زمین را با یک نقاشی دیواری خواندن "نوع" گذشته توقیف بوکس و یک کلیسای پنطیکاستی به گرفتن و رفتن مواد غذایی در مرکز دستی هنر دبیرستان.

دو کیسه های پلاستیکی آنها جمع آوری شده را جایگزین یک روز رایگان صبحانه و ناهار که مدرسه منطقه ارائه می دهد و به خانواده های کم درآمد.

Back صفحه اصلی Lezama مجموعه سه سینی جداول و گذاشته شکلات, شیر, burritos, سیب, پرتقال, پنیر و کوکی ها. پسران نشست مونیکا, تخت, که طول می کشد تا نیمی از فضا در اتاق کوچک زندگی.

آلن مطالعه در اندوه سر خود را پایین شانه های او را گرد صدای او به سختی ثبت نام در بالای یک زمزمه. او از دست رفته دوستان مدرسه خود را, او گفت:, و هزینه های زیادی از زمان بازی Fortnite.

عیسی بر خاست تا با پوزخند نشان دادن بسته از مشق شب مادر خود را برداشت کرده بود از مدرسه. او نوازش خود را حیوان خانگی خرگوش و گفت که او انجام بیشتر کارهای روزمره به دلیل کارت بازی آنها تا به حال ساخته شده است.

"هر کس از دست می دهد باید شستن ظروف," او گفت:.

پسران ماندن در خانه از ترس این که جسارت خارج می تواند آنها را در معرض ویروس. آنها فراموش جک پریدن و شنا. آنها بازی انحصار و شطرنج.

مونیکا تلاش می کند به کمک با مشق شب مرور در مدارس' گیج کننده وب سایت.

"این سخت است" او گفت:. "گاهی اوقات Wi-Fi را کاهش داده. گاهی اوقات آلن معلم نیست ایمیل او را به عقب. و هنگامی که من نمی فهمم فراکسیون یا او نا امید می شود."

Raquel Lezama with her daughter, Monica Ramos, 19, walk home from Manual Arts High School with their grab-and-go meals for the family.

Raquel Lezama با دختر مونیکا راموس, 19, راه رفتن به خانه از دستی هنر دبیرستان با خود را گرفتن و رفتن وعده های غذایی برای خانواده است.

(آل Seib/لس آنجلس تایمز)

مونیکا خود مشکلات. او تا به حال ترک یک کار در یک L. A. جک در جعبه از ترس: مشتریان ساخته شده و تهدید به مرگ زمانی که دستور بودند و نه به میل خود. او در کنار رودخانه در حرکت بود با تلاش "برای پیدا کردن آرامش و خشونت کمتر اما آن را روشن نمی کردن خیلی خوب است و در حال حاضر من احساس می کنم بی فایده است," او گفت:. "من نمی تواند کمک به مادر من با اجاره و صورتحساب. این واقعا سخت است برای پیدا کردن یک شغل است."

Lezama نشده کاربردی برای یک شغل جدید تا حدودی به این دلیل است که او در درد ثابت. در ماه ژوئن گذشته یک همکار افتتاح درب سهوا هل دادن Lezama سنگین مینی سبد خرید و باعث او را به سقوط. کارگران comp دکتر به او دارو اما جراحات به گردن و شانه و دست شکست خورده اند به زخم التیام یابد. او می رود به فیزیوتراپی و طب سوزنی سه بار در هفته.

"اما من هرگز از دست رفته کار," او گفت:.

در حال حاضر همراه با کار coronavirus به سرقت رفته Lezama غرور. به عنوان یک کارگر پوشاک های مواد غذایی. اما او سوگند یاد کرد که اگر او تا کنون اسناد و مدارک حقوقی "من هرگز بستگی دارد, دولت, دوباره," او گفت:. "ما هرگز در زندگی لوکس. اما من به دست آورده به اندازه کافی برای پوشش هزینه های ما."

پس او را اخراج, Lezama روز در حال حرکت از مراقبت از فرزندان او مذاکره به تاخیر صورتحساب خود عجله به اتحادیه بانک های مواد غذایی و ناهار مدرسه جزوات چیدن مشق شب برای عیسی و رانندگی به درمان فیزیکی است.

Raquel Lezama waited five hours in line at her union hall to get help filing unemployment, but that won’t cover her rent, her car loan and other bills.

Raquel Lezama منتظر پنج ساعت در خط در اتحادیه هال برای دریافت کمک به پر کردن بیکاری اما که نمی خواهد در پوشش اجاره ماشین وام و لوایح دیگر.

(آل Seib/لس آنجلس تایمز)

او نمی تماشای اخبار.

"آن است که بیش از حد افسرده," او گفت:. "این باعث می شود من غمگین نمی شود قادر به کمک است."

سه سال پیش زمانی که یک زلزله زادگاه او را از پوئبلا, "من," او گفت:. "بسیاری از مرگ و میر. من جمع آوری لباس و فرستاده بزرگ جعبه لوازم."

او خواسته های او می تواند به او کمک همکاران که به commiserate. یکی وحشت زده او خواهد بود صورتحساب بیش از $1,000 برای کولونوسکوپی پس از پیدا کردن هتل بود فسخ کارگران طرح بیمه بهداشت و درمان. دیگر یک مستند نشده از پنج استفاده می شود جعلی و شماره امنیت اجتماعی به کار و نمی خواهد بود قادر به جمع آوری مزایای بیکاری.

این خانهدار در آقای C شد و انتظار می رود با احتیاط Lezama گفت: ساخت کوچک زیپ حرکت در سراسر دهان او. اما در حال حاضر او آزادانه توصیف مهمانان او خدمت: این شاهزاده سعودی که با پنج همسران و اصرار داشت که "هیچ یک نگاه در چهره اش"; Luis Miguel مکزیک اواز خوان که ماند سه ماه dodging paparazzi; و اجرایی از این شرکت است که به بازار عرضه سلام زن سبک و جلف که از حمله قلبی درگذشت و در اتاق خود.

گوگل آقای C و در نهایت چه میآید — علاوه بر آن ونیزی لوستر حمام سنگ مرمر, رابطه جنسی در یک استخر cabanas و وابستگی اروپا Cipriani هتل empire — چیزی است که تیره تر است. این هتل متعلق به سرمایه گذاران باب و الکس Ghassemieh, سایت ادعایی 2013 تجاوز جنسی توسط Harvey Weinstein در برابر ایتالیایی مدل — یک مسئول که نمیفهمد در نیویورک محاکمه و در حال حاضر در حال بررسی در لس آنجلس دادگاه جنایی.

Lezama نمی تواند کمک کند فکر کردن در مورد تضاد بین لوکس احاطه شده است که او در آقای C است و شرایط او را اخراج.

"من سعی کردم به آرامش" او به یاد می آورد. "من صحبت کردن. من آنها را به من کلید و یکنواخت است."

مدیر او گفت: به او گفت که اخراج موقت بود و که او می تواند درخواست برای مزایای بیکاری. اما هنگامی که او را برداشت نهایی خود را چک کنید, او به او گفت ختم شد, نهایی, و اگر هتل بهبود در آینده او می تواند دوباره اعمال می شود اما هیچ ارشد.

"من باید برای شروع حداقل دستمزد دوباره," او گفت:. "این چیزی است که به من می شود."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن