رئیس جمهوری اسرائیل رد درخواست برای ائتلاف فرمت

اورشلیم - اسرائیل رئیس جمهور روز یکشنبه با رد درخواست از آبی و سفید رهبر حزب Benny Gantz برای یک هفته دو فرمت

توسط MINERALNEWS در 24 فروردین 1399

اورشلیم - اسرائیل رئیس جمهور روز یکشنبه با رد درخواست از آبی و سفید رهبر حزب Benny Gantz برای یک هفته دو فرمت برای تشکیل یک دولت ائتلافی جدید است.

اعلام این خبر توسط رئیس جمهور رئوبن ریولین بدان معنی است که Gantz و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر باید یک نیمه شب آخرین مهلت دوشنبه شب برای رسیدن به یک قدرت هسته ای. اگر آنها موفق کشور می تواند به یک چهارم متوالی انتخابات در بیش از یک سال است.

Gantz خواسته Rivlin برای فرمت شنبه شب این ادعا نزدیک بود او را به مقابله با نتانیاهو. اما در پاسخ Rivlin گفت: توسعه ممکن نخواهد بود تحت "شرایط فعلی."

Gantz ماه گذشته با توجه به وظیفه تشکیل یک دولت توسط Rivlin پس از باریک اکثریت نمایندگان مجلس گفت: آنها حمایت او را برای تبدیل شدن به نخست وزیر. اما در یک ناگهانی در مورد چهره Gantz بعد اعلام کرد او را به جای آن سعی کنید به شکل یک "اورژانس" دولت با حزب لیکود نتانیاهو برای مقابله با این کشور coronavirus بحران است.

پس از آن مذاکرات در قدرت های توافق بین Gantz و نتانیاهو به نظر می رسد که متوقف شده است. در همان زمان Gantz آبی و سفید اتحاد تکه تکه ترک او را با جهانیان نسخه اصلی و چند گزینه قابل دوام.

بحران داده است بحرانزده نتانیاهو که تنظیم شده است برای رفتن به دادگاه به اتهام فساد مالی یک اجاره نامه های جدید در زندگی است.

نتانیاهو دست برداشت وزیر دادگستری در ماه گذشته توقیف سیستم دادگاه به تأخیر انداختن نخست وزیر محاکمه تا حداقل ممکن است. و با قانع کردن رقیب خود به دنبال وحدت معامله Gantz را در خود نگه دارد قصد دارد با تصویب قانونی که مانع نتانیاهو از خدمت به عنوان نخست وزیر در آینده است. با رنگ آبی و سفید در ژنده پوش و تیک تاک ساعت است و مشخص نیست که آیا Gantz می تواند به احیای خود را در دستور کار قانونگذاری.

در بیانیه ای آبی و سفید گفت: مذاکرات ادامه دارد. آن را به نقل از Gantz به گفتن نتانیاهو که او همچنان متعهد به توافق آنها در حال حاضر رسیده و با امید "تشکیل اورژانس ملی دولت است که این کشور می خواهد و نیاز دارد."

Rivlin دفتر گفت: او تصمیم خود را پس از صحبت با نتانیاهو به عنوان به خوبی. آن اشاره کرد که نتانیاهو به هیچ نشانه ای است که یک توافق نزدیک شد. او گفت که او خواهد تجدید نظر اگر هر دو طرف با هم درخواست یک فرمت به منظور نهایی کردن معامله.

اگر نتانیاهو می تواند برنده از حمایت اکثریت نمایندگان مجلس در 120 کرسی پارلمان او پس از آن که فرصتی برای تشکیل یک دولت. پس از استخدام یک پناهنده از اردوگاه مخالف نتانیاهو در حال حاضر حمایت از 59 قانونگذاران. او نیاز به دو به اضافه کردن یک اکثریت.

اما اگر نتانیاهو قادر به انجام این کار کنست یا پارلمان اروپا پس از آن که 21 روز برای انتخاب یک جایگزین نخست وزیر. عدم توافق بر سر یک نامزد خواهد غوطه کشور به چهارمین دوره متوالی انتخابات در بیش از یک سال است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن