اسرائیل سایبر رئیس: عمده حمله در سیستم های آب خنثی

اورشلیم - اسرائیل national cyber رئیس سهشنبه رسما اذعان کرد این کشور تا به حال مانع اصلی حمله سایبری ماه گذشته

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399

اورشلیم - اسرائیل national cyber رئیس سهشنبه رسما اذعان کرد این کشور تا به حال مانع اصلی حمله سایبری ماه گذشته در برابر آب سیستم های حمله به طور گسترده ای نسبت به دشمن ایران آن را "هماهنگ و سازمان یافته حمله" با هدف برهم زدن کلید ملی زیرساخت ها است.

ایگال اونا اشاره نمی کند ایران به طور مستقیم و نه او اظهار نظر در مورد اتهام اسرائیل به تلافی دو هفته بعد گفت: به تعطیل کلیدی ایران, اما او گفت: تحولات اخیر باید طلیعه عصر جدیدی از پنهان جنگ ominously هشدار داد که "سایبر زمستان در حال آمدن است."

"سریع چیزی است که توصیف به اندازه کافی با چه سرعتی و چگونه دیوانه و گیج کننده همه چیز در حال حرکت رو به جلو در فضای مجازی و من فکر می کنم ما به یاد داشته باشید این ماه گذشته است و ممکن است در سال 2020 به عنوان یک تغییر نقطه در تاریخ مدرن جنگ سایبری گفت:" در یک ویدیو به آدرس CyberechLive آسیا دیجیتال international cyber کنفرانس.

"اگر مردمان بد به حال موفق به طرح های خود را ما در حال حاضر می تواند جنوبی در وسط تاج بحران بسیار بزرگ آسیب به جمعیت غیر نظامی و کمبود آب و حتی بدتر از آن," او اضافه شده است.

اسرائیل و ایران در حال تلخ دشمنان که مشغول اند در سال های پنهان جنگ که شامل تکنولوژی بالا هک و حملات سایبری. مشهورترین آمریکا و اسرائیل و سازمان های اطلاعاتی مشکوک از رها کردن یک کرم رایانه ای به نام استاکس نت سال پیش در تلاش برای مختل کردن برنامه هسته ای ایران.

اما اونا گفت: این اقدام به هک کردن اسرائیل سیستم های آب نخستین بار در تاریخ مدرن است که "ما می توانیم چیزی شبیه به این هدف به علت آسیب به زندگی واقعی و نه به آن و یا داده ها."

تا به حال اسرائیل National Cyber اداره تشخیص داده نشده این حمله را در زمان واقعی او گفت: کلر یا سایر مواد شیمیایی می تواند مخلوط شده اند به منبع آب در ابعاد و منجر به یک "مضر و فاجعه" نتیجه. دفتر او منتشر شد بیانیه ای کوتاه پس از تلاش اذعان کرد آن خنثی شده است و هیچ آسیب و باعث شده بود. اما اونا نظرات مشخص شده مقام اول را حساب دقیق از آنچه اتفاق افتاده است.

"این بخشی از برخی از حمله بر اسرائیل و امنیت ملی اسرائیل و نه برای سود مالی," او گفت:. "حمله اتفاق افتاده است اما این آسیب جلوگیری شد و این هدف ما است و ماموریت ما است. و در حال حاضر ما در وسط آماده شدن برای مرحله بعدی به دلیل آن را در نهایت خواهد آمد."

ایران نیست اظهار نظر در اقدام به هک کردن و بازی کردن اتهام تلافی جویانه در مارس 9 برابر بندر شهيد رجايی. محمد Rastad معاون بندر و دریایی آژانس گفت: semiofficial خبرگزاری ایلنا که این حمله موفق به نفوذ به آژانس سیستم و تنها آسیب دیده "چند بخش خصوصی سیستم است."

اسرائیل را رسما اظهار نظر در حمله علیه ایران, اما در مصاحبه ای با اسرائیل ارتش, رادیو, Amos Yadlin یک رئیس سابق اطلاعات نظامی گفت: آن قابل توجه است.

"این حمله ها نمایش داده می شود سایبر توانایی یک قدرت جهانی. به نظر می رسد که این پاک کردن اسرائیل پیام به ایران نیست به جرات لمس غیر نظامی و سیستم های آب و برق سیستم در اسرائیل که مورد حمله قرار گرفتند این ماه گذشته. شما ایرانیان آسیب پذیر تر از ما هستند," او گفت:.

بدون بحث در مورد حمله مستقیم به اونا گفت: ماه گذشته مشخص تاریخی و نقطه عطفی در جنگ سایبری.

"سایبر زمستان در راه است و در آینده حتی سریع تر از من مشکوک" او گفت:. "ما فقط شاهد آغاز است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

____

دنبال آرن هلر در www.twitter.com/aronhellerap



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب